וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודה בימי קורונה

בשיתוף QMR

25.2.2021 / 15:37

התקופה האחרונה מאתגרת במיוחד בשוק העבודה. עשרות אלפים פוטרו, יצאו לחל"ת, עסקים נסגרו ומנגד נוצרו הזדמנויות חדשות. עובדים ומעסיקים נמצאים על סף שינוי. חברת כח אדם והשמה QMR מוכנה לעבוד למענכם

QMR. יח"צ,
QMR/יח"צ

בחודש יוני יסתיימו דמי האבטלה שניתנים לשכירים, עצמאים רבים מוצאים את עצמם כבר עכשיו מחפשים עבודה כשכירים. חברות שהיו סגורות או פרויקטים ופיתוחים שהוקפאו עקב אירועי הקורונה, מתחילים לשוב ולהתרומם, עם גלי החיסונים ומשרות חדשות זמינות.

ללא ספק זו אחת התקופות המאתגרות והקשות למשק ולשוק העבודה בישראל. דווקא עכשיו, יותר מתמיד, יש צורך בליווי מקצועי ומנוסה למעסיקים ולשכירים.

חברת כח אדם והשמה QMR מעפולה היא אחת מחברות כח האדם וההשמה המובילות והידועות בצפון. החברה כוללת שלוש חטיבות: השמה, כח אדם וחטיבת הנקיון. בין לקוחות החברה מהעסקים המובילים במשק, כגון התעשיות הביטחונית, תנובה, אוסם ועוד.

גיוס מדויק למעסיקים

אגף גיוס והשמה, בניהולה של אורטל טפירו ביטון, מתמחה בגיוס והשמה למנהלים ובכירים. ליווי עובדים ומעסיקים לכל תחומי התעשייה, כולל אגף הייטק, לשוק החופשי ובכירים. "אנחנו מאתרים עובדים בתחום הנהלת החשבונות, עריכת דין, הנדסאים, כספים, לוגיסטיקה, בכירים בהייטק וכו '.

"אנחנו מקפידים על התאמה בין העובד למעסיק, וזה כולל ראיון אישי, בדיקת קורות חיים, שליחת העובד למבדקים. אנחנו חוסכים למעסיקים המון זמן ומדייקים עבורם את המועמדים הרלבנטיים בלבד. אנחנו שולחים מקסימום שלושה ארבעה מועמדים שהם מתאימים ברמה של כמעט 100 אחוז. לחברה המעסיקה זה חוסך המון זמן וכאבי ראש. כשאנחנו שולחים מועמד, הוא עבר חוות דעת פנימית. מעסיקים יכולים לבקש מאתנו את הדגשים הפנימיים שלפעמים להם לא נח לשאול בראיון. כשמועמד מגיע מאתנו, נשאר למגייס בחברה לבדוק את הכימיה. זה חסכון עצום בזמן.

"בתחום כח האדם אנו מגייסים עובדים בתחום הייצור, בקרת איכות, מלגזנים, מפעילי מכונה. ישנם גיוסים בתחום הסיעוד. בתי אבות, דיור מוגן, בתי חולים ועוד. יש לנו רכזים שמסתובבים בשטח ומגייסים אנשים שמתאימים למפעלים. יש אצלנו מגוון משרות ועבודות. כל אחד יכול למצוא את המשרה שהוא מחפש. למעסיקים גדולים, במיוחד בתקופת הקורונה, בשל הבידוד והריחוק החברתי, קשה למצוא אנשים, לנו יש רכזי שטח שמסתובבים, מגייסים אנשים מתאימים למפעלים, פוגשים אותם באזור שלהם, המעסיקים מעבירים לנו מה הדרישה. אנחנו בונים את הצוות, ומשלימים את תהליך הגיוס".

אורטל טפירו ביטון. יח"צ,
אורטל טפירו ביטון/יח"צ

היתרון לעובד

טפירו ביטון: "אנחנו מאוד ותיקים בתחום, מכירים אותנו ואת המקצועיות שלנו, גם בתקופה הקשה הזאת, אנשי המכירות שלנו יוצרים קשר עם חברות ומפעלים וכו' גם כאלה שאינם לקוחות שלנו, עושים את מירב המאמצים לסגור חוזה מולם ע"מ שנוכל לאתר עבורו את העובדים המתאימים ושדך למעשה בין המועמדים שלנו למשרות הפנויות אצל הלקוחות.

"יש אצלנו את כל קשת המשרות. סביר להניח שאצלנו המועמד ימצא את המשרה שהוא מחפש. ומרגע שמצאנו עבורו את המשרה אנחנו מלווים אותו באופן צמוד, הליווי כולל הכנה למבחנים ולראיונות, עזרה בהכנת הקו"ח במידת הצורך, תשאול מלא ע"מ להבין האם יש התאמה מלאה למשרה אליה המועמד מתמיין.

"אנחנו עוזרים בתיאום הראיונות, בקביעת מועד ותיווך, אם צריך מזיזים את שעת הריאיון שתתאים לו, ביום הריאיון, מתזכרים, נותנים כתובת מדויקת, כולל הסברים ברמה של האם יש חנייה והכל. כדי שיגיע מוכן ורגוע. אנחנו בקשר עם החברה כך שנקבל מיד אחרי הריאיון פידבק, לא צריך להישאר בספק, אנחנו נותנים לו את הפידבק ועובדים איתו על מה שצריך. הרבה פעמים יש משא ומתן ואז אנחנו מגשרים במו"מ הפנימי עבורו. עד הרגע שמתקבל.

"עכשיו בעידן הקורונה, היו משרות וגיוסים שנעצרו או הוקפאו. אנחנו עם היד על הדופק, בודקים אם נפתח התקן שוב, משרות או מעומדים שבקורונה פתאום הוקפא, או עסקים שנסגרו אנחנו מנתבים למשרות אחרות. לעיתים גם אצל לקוחות שאנו לא עובדים איתם העיקר שאנשים ימצאו עבודה מתאימה".

מחמוד אלבחירי,. יח"צ,
מחמוד אלבחירי, מנכ"ל/יח"צ

בתחום כח האדם למפעלים, מוסדות ובתי חולים, העובדים מתחילים במשך תשעה חודשים כעובדי קבלן ואז משתלבים בחברה, מחמוד אלבחירי, מנכ"ל החברה: "בתחילה העובד מועסק דרכנו, הוא זוכה לכל התנאים הסוציאליים, ואחרי תשעה חודשים הוא הופך להיות עובד מן המניין של החברה המעסיקה. כאמור, בנוסף החברה מעניקה שירותי ניקיון למוסדות ציבוריים כמו עיריות, מועצות מקומיות ומפעלי תעשייה. החברה נמצאת בפיקוח של משרד הכלכלה ונושאת את כל הרישיונות וההיתרים הנדרשים לפעול כקבלן כח אדם, קיום לשכה פרטית, שירותי השמה וניקיון. כל העובדים שהגיעו דרכנו, קיבלו את כל הזכויות שלהם גם דרכנו וגם כשעברו לחברה. אנחנו מוודאים ודואגים להם ומבטיחים שכל זכויותיהם ישמרו. עובדה שמאז הקמת החברה ועד כה מעולם לא ננקטו נגדנו תביעות מעובדים, טפו טפו".

עבודה שהיא שליחות

"כל הצוות שלנו מורכב מבעלי מקצוע ותיקים, המגייסים שלנו בוגרים תואר במש"א המנטרה שלנו היא לא לעזוב את המועמד עד שמוצאים לו עבודה" אומרת טפירו ביטון. אלבחירי מוסיף: "נכון שזו העבודה שלנו, אבל זו קודם כל שליחות. בטח בתקופה כמו עכשיו, למצוא למישהו עבודה, לדעת שהוצאנו משפחה מתקופה קשה של חוסר וודאות וחרדה, זה חשוב לנו יותר מהכל".

האם יש תעסוקה בקורונה?

"תמיד יש עבודה. מצאנו עבודה להמון אנשים. יש היום יותר גמישות, למשל עבודה מהבית. לא צריך לחכות שהקורונה תעבור ולהניח שנחזור למה שהיה, זה כבר לא יחזור. הקורונה פה להרבה זמן וצריך לייצר שגרה וללמוד לעבוד גם בתקופה הזאת". אומרת טפירו ביטון.

לעבוד מהלב

"אני בתחום ההשמה, כח האדם והכשרת צוותי ניקיון, כבר שנים. התחלתי עם אבא שלי, ולפני עשור, פתחתי עסק משלי. בכל השנים האלה, תמיד המוטו היה לעזור לאנשים. לסייע למשפחות להתפרנס בכבוד. בכל הזמן הזה, צברנו מוניטין והמלצות מכל מי שעבד אתנו, מעסיקים ומועסקים. אנחנו עובדים עם החברות הגדולות במשק, למשל בניקיון אנחנו נותנים שירותים לעיריות, מועצות מקומיות, מוסדות ובתי ספר בכל הארץ. מי שצריך עבודה, למי שיש משפחה לפרנס, אנחנו כאן עבורו. האנשים כולם פה עובדים מהלב, זו שליחות בעיננו למצוא עבודה, בטח בימים האלה". מסכם אלבחירי.

חברת כח אדם והשמה QMR: טלפון 1700501510. פקס 04-8777121

מייל לשליחת קו"ח: INFO@SHADAMQMR.CO.IL

לאתר החברה, לחצו למציאת משרה עבורכם>>

לאינסטגרם>>

לפייסבוק>>

פייסבוק דורשי עבודה>>

בשיתוף QMR

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully