וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרוויח מהשמש: טום אנרגיות מתחדשות תתקין לכם גג סולארי

בשיתוף טום אנרגיות מתחדשות בע"מ

25.2.2021 / 15:17

טום אנרגיות מתחדשות בע"מ הינה חברה יזמית - המובילה את תחום הסולארי על גגות מבנה מסחר ותעשייה, קירוי מגרשי ספורט, אצטדיונים וחניונים. החברה מתמחה בהתקנת מערכות PV על גבי חממות, מאגרי מים - מערכות צפות

אנרגיה סולרית. יח"צ,
טום אנרגיות מתחדשות בע"מ/יח"צ

מערכת "הנבחרים" החליטה לסקר את תחום האנרגיה הסולארית בישראל. על מנת להגיע לחברות המומלצות ביותר, ביקשנו את עזרת הגולשים במדור, להמליץ על עסק שמתמחה בייזום, בהתקנה, ובתפעול של המערכות. רוב הגולשים בחרו להמליץ על חברת "טום אנרגיות מתחדשות בע"מ". יצאנו להכיר אותם והתרשמנו מרף חדש וגבוה שהציבו בתחום הסולארי.

חברת "טום אנרגיות מתחדשות בע"מ" היא חברה חלוצית בתחום, אנשיה מאיצים את עולם האנרגיה הסולארית המתחדשת, ומחזקים עצמאות אנרגטית וכלכלית בארץ ובעולם. בניגוד לחברות אנרגיה סולאריות אחרות, "טום אנרגיות מתחדשות בע"מ" פונה לכל הסקטורים הפרטיים והעסקיים, משלב הרישוי ועד לפעילות שוטפת של המערכות.

החברה מתמחה בפתרון יצירתי בהתקנות מערכות PV על חממות, מאגרי מים - מערכות צפות, וקירו של אצטדיונים, חניונים, ומבנים תעשייתיים ומסחריים, ומעמידה עבור הלקוחות מודלים אישיים על פי צרכי הלקוח, ללא צורך בהון עצמי!

על פי מחקרים, ב- 30 השנים האחרונות, הטמפרטורה בישראל עלתה באופן הדרגתי, כאשר התחזית לשנים הקרובות היא להתחממות נוספת, סביב 2 מעלות בממוצע בפרק זמן של שלושה עשורים קדימה. ככל הנראה, יהיה זה קצב עלייה משמעותי גם אל מול הממוצע העולמי.

אין זה צריך להפתיע איש, כאשר גם בתקופת החורף, ניתן לראות לא מעט ימים שטופי שמש חמים, לכן אין זה סוד כי זו הסיבה שהאקלים באזור הופך אותנו למרכז של אנרגיה סולארית.

אנרגיה סולרית. RF123,
טום אנרגיות מתחדשות בע"מ/RF123

מהי אנרגיה סולארית?

אנרגיה סולארית היא אנרגיה שנוצרת על ידי השמש בצורת חום ואור. ניתן לנצל זאת על ידי המרתה לאנרגיית חימום וחשמל בשתי דרכים עיקריות, הראשונה והמרכזית היא בעזרת מתקני קליטה סולאריים.

בישראל אנרגיית השמש היא מקור האנרגיה המוביל, מאחר ויש בין 1,600 ל-1,800 שעות אור בממוצע, מה שאומר שכל קילו וואט מותקן של פאנלים, ייצרו בשנה 1,700 קוט"ש בממוצע. לשם השוואה, באירופה הנתון הזה הוא 1,400 שעות אור בשנה בלבד בממוצע.

בשנים האחרונות מדינת ישראל מצמצמת פערים במהירות והיא עתידה להתמלא בפאנלים סולאריים. משרד האנרגיה קבע יעד לפיו בין 20%-30% מסך ייצור האנרגיה בישראל יהיה מאנרגיה מתחדשת. אנו בעידן של צמיחה ירוקה בישראל וזה מנוע כלכלי וסביבתי! המשמעות - עוד כ-100 אלף דונם של גגות וקרקעות יתכסו בפאנלים סולאריים.

היצרניים המובילים בעולם של PV הם סיניים עם טכנולוגיה גרמנית - האנווה,ג'אד סולאר, טרינה, לונג'י ועוד. העיתון הכלכלי החשוב בלומברג, מפרסם מדד רבעוני המפרט את יצרניות הפאנלים היציבות ביותר פיננסית 1 TIER (כל החברות שאנו עובדים איתם הם חברות מתוך רשימה זו בלבד). יש יצרנים מטורקיה ומקומות נוספים שמוכרים פאנלים זולים יותר, אך לא חכם לבחור יצרן שלא יכול לממש את האחריות שלו - דבר שיכול לגרום להשקעה כספית גדולה שתרד לטמיון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנרגיה סולרית. RF123,
טום אנרגיות מתחדשות בע"מ/RF123

פתרונות מימון

על המודלים הכלכליים שהיא מציעה, סיפר לנו מנכ"ל החברה: "אנחנו מעמידים בפני בעלי נכסים פרטיים/מסחריים, עיריות ומועצות מקומיות שני מודלים כלכליים.

מודל שכירות: במודל זה המערכת מותקנת ומתוחזקת על ידי החברה שלנו, ומאפשרת ללקוח ליהנות מתשלום חודשי/שנתי קבוע, החל מרגע ההתקנה של המערכת ולמשך חיי המערכת (25 שנים), בלי שום השקעה כספית מהצד שלו.

מודל שותפות: במודל זה המערכת מותקנת על ידי החברה שלנו (ללא הון עצמי מצד הלקוח), כאשר בשנים הראשונות ההכנסות שמגיעות כתוצאה מהפקת האנרגיה הסולארית הינה לכיסוי ההשקעה. עם סיום החזר ההשקעה, הלקוח נהנה משותפות מלאה בהכנסות.

השורה התחתונה היא פשוטה, המודל הכלכלי שאנחנו מעמידים הוא מודל כלכלי גמיש ומתאים לכל לקוח. ללקוח אין שום סיכון כלכלי, אלא הוא רק צריך להקצות לנו את הגג הפרטי/מסחרי שלו.

"מדובר בהצעה חסרת תקדים, מאחר וגם בעל נכס שיש לו גג, אך זה אינו עומד בתקנים, חברת "טום אנרגיות מתחדשות בע"מ", תכשיר או תבנה עבורו גג חדש עם כל האלמנטים הנלווים הדרושים, בין היתר, מערכת חשמל, עבודות עפר ועוד.

"בנוסף, "טום אנרגיות מתחדשות בע"מ" דואגים לניטור, פיקוח ותחזוקה של המערכת לאורך כל זמן ההתקשרות".

למדנו כי מי שכבר נהנים מהשירות המהפכני הזה של "טום אנרגיות מתחדשות בע"מ" הם מועצה אזורית מטה יהודה, מועצה אזורית מרחבים, מועצה אזורית מבואות חרמון ועוד לא מעט גגות מסחרים ברחבי הארץ והעולם.

אנרגיה סולרית. RF123,
טום אנרגיות מתחדשות בע"מ/RF123

אחריות

12 שנות אחריות מוצר, 25 שנות אחריות תקופה - כאשר האחריות היא לינארית, כלומר הירידה מחושבת כל שנה.

אחריות מוצר: האחריות על גוף הפאנל - הסטנדרט הוא אחריות של 10-12 שנים. אחריות על תפוקות - אחריות ל-25 שנה.

כפי שאנו רואים, האחריות של חברה איכותית יורדת עם השנים בכ- 0.7% לשנה, עד שבסוף ה- 25 שנה, האחריות היא על 82% תפוקה, אך כשאתם בידיים טובות עם "טום אנרגיות מתחדשות בע"מ", יש לכם אחריות מלאה, בלי שום התעסקות מצידכם!

כדאי לדעת!

*בהכנסות ממערכת סולארית יש פטור ממיסוי.

*פרק הזמן החל מרגע החתימה על ההסכם בין הלקוח לחברת "טום אנרגיות מתחדשות בע"מ", ועד שהתהליך יוצא לפועל, תלוי במוכנות של הגגות. אם ישנו גג מוכן ותקין, פרק הזה יכול לנוע תוך חודש ימים. במידה ונדרשת פעולת תחזוקה או בנייה מחדש, זה יכול לנוע עד כחצי שנה.

לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות :

טלפון - 03-6480488

אתר: www.tomnrg.com

Email: office@tomnrg.com

ווטאספ: 050-2680488

פייסבוק

בשיתוף טום אנרגיות מתחדשות בע"מ
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully