וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתיה בביוב: "שיווק זו פסיכולוגיית ההמונים"

בשיתוף B2B

25.2.2021 / 13:42

בגיל 23, בתיה בביוב, בעלת המשרד B2B, מומחית במיתוג, מיצוב ושיווק עסקים קטנים ובינוניים. היא מומחית לקהל הדתי והחרדי ומסייעת לחברות שרוצות לפרוץ למגזר ולעסקים באשר הם שרוצים לזנק

בתיה בביוב. Iris,
בתיה בביוב/Iris

בתיה בביוב (23), נשואה ואמא לתינוקת בת שלושה חודשים. חרדית שעלתה לארץ בגיל 12 מניו יורק לבני ברק. חלמה לעסוק בפסיכולוגיה: "עניין אותי לעסוק עם נוער שנושר במגזר שלנו, כי חסר ראש ליברלי יותר". היא סיימה תיכון עם תעודת בגרות מלאה כדי לפנות לתחום, אך היא היתה צעירה מידי. "אמרו לי שאי אפשר ללמוד פסיכולוגיה לפני גיל 21. החלטתי לא לשרוף יותר משנתיים. אז התנדבתי במחלקת הילדים של מעייני הישועה ובמקביל התנדבתי ביד שרה. ובמקביל, כי פשוט רציתי ללמוד משהו בינתיים, נרשמתי ללימודי קופירייטינג בירושלים".

הציצה ונפגעה

"מאוד נהנתי בקורס, גיליתי שאני נמשכת מאוד לתחום, פתאום הראש התפוצץ לי מרעיונות והתחלתי להסתכל אחרת סביבי. הרגשתי שזה המקום שלי, הבנתי שאני אמורה להישאר בתחום, עולם השיווק בהרבה דברים דומה מאוד לפסיכולוגיה. המוח מקבל אלפי מסרים וההחלטה מתקבלת בשניות ומה קורה שמניע אותנו לפעולה. כל הזמן צריך לנתח התנהגות צרכנים, שזה קצת כמו להבין מה מניע אדם אחד אבל על קהל" היא מספרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

המהפך

עם סיום הלימודים בקופירייטינג ושיווק, החלה לעבוד "הבנתי שיש לי מקצוע ביד. מצאתי עבודה כשכירה בקליניקה ותיקה ומוכרת לרפואה טבעית ואלטרנטיבית. המקום עבד ולא שינו בו שום דבר מאז ההקמה. מצאתי את עצמי עושה מהפך. שיניתי את התדמית של המקום, הרחבתי את קהל הלקוחות ובפרק הזמן שעבדתי שם היתה קפיצת מדרגה מטאורית. הבנתי שאני באמת במקום הנכון לי, שאני יכולה להקפיץ עסקים, לעדכן אותם ולהתאים אותם לעידן המודרני.

עסקים צומחים פה, אני יודעת למה.... יח"צ,
עסקים צומחים פה, אני יודעת למה.../יח"צ

אני באה מבית של עצמאיים, אני לא מפחדת מעסקים. בעלי, נתנאל, עודד אותי מאוד והאמין בי, מה שנתן לי את זריקת העידוד לפתוח משרד משל עצמי. החלטתי להתקדם הלאה וללמוד גם אסטרטגיה ומיתוג כדי שיהיה לי מענה מקיף ולאורך זמן לעסקים. שאוכל לבנות תוכנית שיווק שתשרת עסקים לאורך זמן כך שיצרבו בתודעה הציבורית של קהל היעד שלהם". את B2B פתחה בשנת 2019 בבני ברק.

One stop shop

היא החלה לעבוד עם מגוון עסקים בתחומים שונים החל מנדל"ן ועד חנות שכונתית. סיפקה תוכן לאתרים, יצרה קופי, קידמה מהלכים שיווקיים. אבל התלות באנשי מקצוע נוספים, בעיקר גרפיקאים טובים שיראו את החזון שלה ויבנו קונספט גרפי שמשרת את המותג הובילו אותה ללמוד גם גרפיקה כדי שתוכל לספק את כל שירותי השיווק והמיתוג מהמשרד שלה ולדאוג לאחידות בין השפה הגרפית לתוכן.

לוגו  B2B.. יח"צ,
לוגו B2B./יח"צ

עסק לא עוצר

"עסק זה כמו אוטו, אם לא נותנים גז, הוא לא זז. מגיעים אלי עסקים בשלב ההקמה, אבל גם הרבה עסקים ותיקים, בעיקר אם הם פתאום מתחילים להרגיש ירידה או דלדול בהכנסות. אני הכי אוהבת להרים עסק קיים, לרענן ולהקפיץ אותו. חשוב לי לעזור לאנשים, זו הסיבה שרציתי להיות פסיכולוגית, חשוב לי שהעסקים שאיתי יצליחו לא רק שיהיו לקוחות שלי. עבורי הצלחה שלהם היא ההצלחה שלי". היא אומרת.

ראש פתוח

היא צעירה, יש לה ראש פתוח, יצרתי ולא מקובע. העובדה שהיא מקיפה לעומק את עולם השיווק והמיתוג, מאפשרת לה לשחות בקרב קהלים מגוונים: "אני לא מקובעת עובדת עם קהל חילוני, דתי וחרדי. אני מביאה ראייה רעננה ואחרת. הרבה חברות ועסקים שרוצות לחדור לקהל החרדי והדתי מגיעות אלי, אני מכירה את השפה ואיך לפצח אותו. יש לי שיתופי פעולה עם משרדים מהמגזר החילוני, כך שגם עסקים שמחזיקים איש שיווק או חברת מיתוג מגיעים אליי. מאחר וגדלתי בארה"ב, אני כותבת גם באנגלית ועובדת עם חברות ששואפות להגיע גם לקהל אנגלוסקסי בארץ או בחו"ל".

לא רק לחברות ענק

"לצערי, עסקים קטנים ובינוניים רבים, משוכנעים שמיתוג, שיווק, ואסטרטגיה תדמיתית שייכים לתאגידי ענק, אומרים לי 'אני רק חנות שכונתית, לא קוקה קולה', אבל זה בדיוק הפוך, אם תאגיד ענק כמו קוקה קולה שמוכר בכל העולם, שללא ספק כולם מכירים אותו, משקיע כל כך הרבה בשיווק. קל וחומר שעסק חדש או קטן חייב ולבנות לעצמו שם. גם עסק זעיר, אפילו מישהי שרק עושה השלמת הכנסה מהבית, אם היא רוצה שלקוחות יחזרו אליה ויפתחו נאמנות, חייבת לעצמה תוכנית שיווק".

העסק שלי הוא ההצלחה שלכם. Iris,
העסק שלי הוא ההצלחה שלכם/Iris

לא רק לעסקים

מיתוג יכול לשרת לא רק עסקים, היא אומרת: "לאירועים מיוחדים, כמו בר מצווה או מסיבות אירוסין, מגיעים אלי הרבה פעמים. לבניית קונספט, יצירת מראה גרפי אחיד, ו"מכירה" של האירוע כך שייזכר בתודעת המשתתפים. בסופו של דבר תמיד האוכל הוא אוכל, המוזיקה אצל כלם, אבל מה שהופך את האירוע למיוחד, לאישי ולכזה שיזכרו הוא הערך המוסף והייחודי שהוא הטאץ' שמיתוג המאורע מביא".

לפרטים ומידע: B2B

050-7839530

לוואטסאפ>>

מייל: Batelush99@gmail.com

בשיתוף B2B
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully