וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי לשם מציג: טיולי ג'יפים בגולן

בשיתוף החיים הטובים

25.2.2021 / 10:56

רוצים להכיר את הגליל והגולן כפי שלא דמיינתם? רועי לשם יוציא אתכם לטיול ג'יפים שכולו ONE MAN SHOW

טיולי ג'יפים החיים הטובים. יח"צ,
החיים הטובים/יח"צ

אזור הצפון במדינת ישראל בכלל והגליל בפרט הוא אחד המזמינים והיפים שיש למדינה שלנו להציע, בין אם מדובר בקיבוצים היפים, שמורות הטבע, המפלים, אזור הגבול ועוד. הרבה מאד משפחות ומטיילים פוקדים את האזור הזה במהלך השנה אך בשנים האחרונות גם טיולי הג'יפים הפכו לבילוי נפוץ במיוחד. אין ספק כי כל טיול ג'יפים מהווה הרפתקה מהנה ובלתי נשכחת, הן לזוגות והן למשפחות ולקבוצות. מאידך, לטיול כזה, גם אם מדובר באטרקציה חד פעמית, חייבים להיערך בצורה מסודרת, כאשר חשוב לתכנן היטב כל שלב במסלול, להיעזר במפות שבילים ולהגיע ערוכים על הצד הטוב ביותר.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של חברות המציעות טיולים באזור הצפון. חיפשנו טיול מאתגר, אחד כזה שיוציא אותנו מהשגרה ומהר מאד מצאנו כי טיולי ג'יפים בגליל והגולן הם כיף גדול, מאחר והם מאפשרים לראות מקומות שלא ניתן להגיע אליהם ללא ג'יפ. לצד הנוף הירוק והאקזוטי ישנם הרבה מקומות אטרקטיביים שמחייבים נסיעה בשטח על מנת להגיע אליהם וליהנות מהיופי שלהם.

טיולי ג'יפים החיים הטובים. יח"צ,
החיים הטובים/יח"צ

הכירו את רועי לשם, בעל חברת טיולי הג'יפים ''החיים הטובים'' ותתכוננו לחוויה בלתי נשכחת. העובדה כי רועי לשם בונה את אופי המסלול לפי רצון המטיילים שלו העניקו לו נקודות זכות רבות בבדיקה שערכנו. רועי מציע טיול ג'יפים בצפון לקבוצות, יחידים, משפחות ואפילו ועדי עובדים במגוון של מסלולים, החל משעתיים ועד יום שלם, כולל הדרכה. המסלולים הייחודים של ''החיים הטובים'' עוברים בהרים, נחלים, שטחי בקר, שטחי מרעה, קרוב לגבולות, בעמקים, ביערות וכוללים גם טיולי לילה (ספארי) בהם ניתן לראות את חיות הבר במקומן הטבעי, זאת לצד שלל נופים ומרחבים שניתן להגיע אליהם רק עם ג'יפ וידע מקצועי על המסלולים השונים שהצפון מציע.

הבעלים הוא כאמור רועי לשם בן ה-53 ובשיחה שערכנו עימו מצאנו כי אחד הדברים שמבדילים אותו מהשאר, בא לידי ביטוח בכך שהוא מתחבר לכל אחד: ''אני לא עושה אפליות בין אנשים'', הוא אמר לנו ואכן מצאנו כי רועי לשם הוא סוג של ONE MAN SHOW, מדריך טיולים עם חיוך שכולל הקשבה מקסימלית לכל לקוח. ''הג'יפ הוא אמצעי להגיע ממקום למקום, הוא לא המטרה. המטרה שלי היא להעביר את הרוגע, הנוף המשתנה של הגליל, החל משלג ועד הירוק של העצים והבוץ''. הוסיף לשם.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
טיולי ג'יפים החיים הטובים. יח"צ,
החיים הטובים/יח"צ

בנוסף, בבדיקות שערכנו מצאנו כי רועי לשם מוכר כמותג, כל מי שהיה אצלו סיפר לנו שמדובר באדם מיוחד. הוא לא עושה את הטיולים האלה רק בשביל לסמן ''וי'', אם הוא קובע טיול בן שעתיים עם משפחה והוא יימשך יותר זמן, אז רועי לא יחייב אותם מעבר - הוא הוגן מאד כלפי הלקוחות. כמו כן, בין אם מדובר בקבוצה של ארבעה אנשים או ארבעים, רועי לשם ידע בדיוק איך לתפור עבורכם את החליפה שאתם חולמים עליה, החל מקייטרינג דרוזי, לינה בשטח, מדורה או פויקה.

טיול הג'יפים של ''החיים הטובים'' יוצא לדרך משדה נחמיה ועובר בין היתר בקיבוצי דן ודפנה, גבולות 67, אתרי מלחמות ישראל ועוד. בנוסף, רועי לשם מלווה לוגיסטית קבוצות קטנות לטיולים בני יומיים ועד שבוע. הליווי הזה מתבצע בכל הארץ, מים לים, מכתש רמון, מדבר יהודה ועוד. הוא מלווה את הקבוצה עם עגלה ומעניק לה אוכל, עצים, ציוד, מים וכל מה שצריך על מנת שהם יצלחו את המסלול שלהם בשלום.

טיולי ג'יפים החיים הטובים. יח"צ,
החיים הטובים/יח"צ

השנה האחרונה הייתה מאתגרת מאד עבור עסקי התיירות בישראל אבל כעת רועי לשם זוכה לביקוש גבוה מאד: "אנשים רוצים להתאוורר ואנחנו הכתובת, אנחנו בטבע ומשתדלים לתת שירות מכל הלב עם חיוך'' סיכם רועי לשם את פני הדברים. אז אם אתם זקוקים לטיול של טבע, יופי, ואוויר לנשימה - הג'יפים של ''החיים הטובים'' ייקחו אתכם למקומות היפים והקסומים של הגליל והגולן. בנסיעה חוויתית, בג'יפ הפתוח לאוויר הצח. תבלו.

טל: 054-220-5582

מייל: royleshem.si@gmail.com

אתר

בשיתוף החיים הטובים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully