וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

My Baby Worth It - חנות אונליין מובחרת עבור התינוקות שלכם

בשיתוף My Baby Worth It

25.2.2021 / 10:30

בישיבת המערכת האחרונה אחת המפיקות, אמא לשני תינוקות, ביקשה לספר על חנות אינטרנטית חדשה, אותה היא מצאה כמופלאה, My Baby Worth It שמה

My Baby Worth It. יח"צ,
My Baby Worth It/יח"צ

עורך מערכת מדור "הנבחרים" ביקש כי היא תיקח על עצמה את המשימה, ותכתוב עבור הקוראים על הייחודיות שהחנות מציעה.

My Baby Worth It - נעים להכיר

תינוק חדש הגיע הביתה, איזה כיף, ואנחנו כהורים רוצים לעשות כמיטב יכולתנו על מנת לשמור עליו, לגדל אותו בהנאה, ולהעניק לו את כל הכלים האפשריים על מנת שיצליח בחיים. המשימה הזו שלנו מתחילה החל מהיום הראשון. מי שבין היתר עוזרים לנו לעודד ולקדם את ההתפתחות של התינוק כשהוא גדל, הם הצעצועים.

כמו כל אמא אחרת, גם רזאן זין אלדין מוהנא, בת 25 מהכפר פקיעין, ביקשה למצוא עבור התינוקת שלה את הצעצועים הטובים ביותר. תוך כדי תנועה וחיפושים נולד לו גם רעיון, להקים חנות שתעזור לכל האמהות למצוא את משחקי ההתפתחות, כמו גם את הערכות החוויתיות והלימודיות הטובות ביותר לתינוקות ולילדים, על כך היא סיפרה: "לאחר שבתי הבכורה נולדה, הרגשתי חיבור שקשה להסביר במילים, אליה ואל עולם הילדים. רציתי לקנות לה את כל הדברים הכי טובים שיש בשוק, כולל צעצועים. בגלל שרציתי להעניק לה את הטוב ביותר, עשיתי מחקר שוק מקיף ולמדתי על כל החברות ויצרנים, ורק אז בחרתי עבורה את הצעצועים המובחרים.

"חברות ובנות משפחה שהגיעו אליי לביקור, תמיד החמיאו לי על הבחירות החכמות ומעניינות שעשיתי בכל הנוגע לצעצועים השונים, ועלה לי רעיון, לקחת את הידע שצברתי ולשתף אותו עם אמהות אחרות. הרעיון התגלגל לחנות אונליין שבה אני מציגה את משחקי ההתפתחות, והערכות החוויתיות והלימודיות שמצאתי לנכון להציע".

My Baby Worth It. יח"צ,
My Baby Worth It/יח"צ

My Baby Worth It - לתינוקות שלכם מגיע את הטוב ביותר

בדיקה מהירה בחנות האינטרנטית של "My Baby Worth" It גילתה עולם ומלואו, מבחר עצום של משחקים אשר מותאמים לתינוקות מגיל אפס ועד ילדים בגיל 12.

בין היתר, על המדפים השונים מצאתי:

*משחקים לתינוקות.
*משחקי אמבטיה.
*פאזלים ומשחקי קופסא.
*משחקי מטבח וניקיון.
*משחקי עץ.
*משחקי יצירה ועוד.

My Baby Worth It. יח"צ,
My Baby Worth It/יח"צ

My Baby Worth It - המקום המשתלם ביותר לתינוקות שלכם

שאלתי את רזאן זין אלדין מוהנא, מדוע כדאי לאמהות לרכוש את הצעצועים דרך החנות שלה, ולא לחפש במקומות אחרים. היא השיבה: "במסע החיפושים שעשיתי ועדיין עושה, אני למעשה חוסכת עבור האמהות השונות את הצורך להסתובב בעצמן, לבזבז זמן, ואולי להתאכזב מאיכות ירודה של צעצועים ומשחקים, ולצערי יש כאלה לא מעט בשוק. בדק הבית שעשיתי היה מקיף ומעמיק בצורה שונה, מאשר עוד אמא שיוצאת לאיזו חנות ומחפשת מתנה. בדקתי לפרטי פרטים את כל המוצרים, ממה הם עשויים, עד כמה הם מסוכנים אם בכלל, מה הרעיון שעומד מאחורי צעצוע מסויים, במה הוא תורם להתפתחות של התינוק או ילד, איכות חומרי הגלם ועוד.

על סמך כל אלו, ולאחר שיצרתי קשר אישי עם הספקים והיבואנים של החברות המובילות ביותר, הצלחתי לגבש חבילה אחת גדולה ומשתלמת, גם מבחינת איכות הערכות והצעצועים השונים, כך שיש לי את היכולת להציג את המחירים הנוחים והטובים ביותר בשוק.

My Baby Worth It - מחירים

עשיתי השוואת מחירים בין המוצרים שמצאתי ב ""My Baby Worth It לבין מקומות ידועים אחרים בשוק, ומצאתי כי רזאן מוהנא יודעת על מה היא מדברת. המבחר עשיר ואיכותי, והמחירים נוחים לכל כיס. למשל, ספרי אמבטיה לתינוקות, בפחות מ 50 שקלים. צעצועי עץ מלהיבים וכייפים, כמו לוח השחלה, מיני מוזאיקה, פאזלים מנגנים ולוחות מיון בפחות מ 100 שקלים.

בתקופת הקורונה, הפופולאריות של הפאזלים הרקיעה שחקים, וב "My Baby Worth" יש המון מארזים של פאזלים מלהיבים לכל הגילאים, כך שניתן לתת לתינוקות ולילדים להרכיב בעצמם, או לעשות זאת ביחד איתם, זמן איכות לכל המשפחה.

גם את הערכות של עולם המטבח ומשחקי היצירה השונים, כולל חוברות לצביעה, מצאתי במגוון רחב ובמחירים מפתיעים.

My Baby Worth It. יח"צ,
My Baby Worth It/יח"צ

My Baby Worth It - תוכניות לעתיד

שאלתי את רזאן זין אלדין מוהנא על התוכניות שלה לעתיד החנות, היא השיבה: "נכון להיום המטרה שלי היא להגיע לכל אמא ברחבי ישראל, אני רוצה שכל אחת תוכל להתרשם מהצעצועים ומהמשחקים שאני ראיתי לנכון כאיכותיים והמהנים ביותר, לתינוקות ולילדים של כולנו. רוב רובם של הלקוחות שלי מגיעים מפה לאוזן, ובכל פעם מחדש אני שמחה לקבל פידבק חיובי על הבחירות שלי, כך שאלו מעניקים לי דרייב להמשיך לחפש, לחקור ולבדוק את כל המוצרים החדשים בשוק, לדעת לסנן מה כדאי פחות ומה כדאי יותר, ולהעלות את אלו הטובים על המדפים. בעתיד הרחוק יותר אני מתכננת לבנות ליין מוצרים משלי".

אני אמשיך לעקוב מקרוב ולדווח על המוצרים החדשים של ,"My Baby Worth" וגם על פועלה בתחום של רזאן זין אלדין מוהנא, כי הכישרון שלה למצוא את הדברים הטובים ביותר עבור תינוקות וילדים, הוא לא דבר שכדאי לפספס.

My Baby Worth It - יצירת קשר

בשיתוף My Baby Worth It
  • עוד באותו נושא:
  • צעצועים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully