וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ד"ר מנאר קעואר תגידו שלום לקמטים

בשיתוף ד"ר מנאר קעואר

24.2.2021 / 14:59

הכירו את ד"ר מנאר קעואר, רופא אסתטי מומחה בכירורגיה פלסטית. לאחר שעבד במיטב בתי החולים בארץ החליט לפתוח שתי מרפאות פרטיות, האחת בחיפה והשנייה בנצרת

ד"ר מנאר קעואר, רפואה אסתטית/אולפן הנבחרים

ד''ר מנאר קעואר רופא אסתטי מומחה בכירורגיה פלסטית. לרשותו מרפאה אחת בחיפה ומרפאה אחת בנצרת. הוא למד רפואה באוניברסיטה העברית בהדסה, התמחה באיכילוב בכירורגיה פלסטית. אחרי ההתמחות עבד במשך חמש שנים במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית חולים מאיר, שם היה אחראי על כל הניתוחים של עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל. במקביל עבד במרפאות כללית לאסתטיקה וברשת פרופורציה כמנתח פלסטי בכיר. כיום הוא עובד בעיקר באופן פרטי בשתי המרפאות שברשותו.

אילו טיפולים אתה מעניק במרפאות שלך?

"הטיפולים שאני מעניק במרפאות שלי - ניתוחים אסתטיים בכל חלקי הגוף וטיפולים אסתטיים כמו הזרקות. אני מתמחה בניתוחי גוף: הגדלה, הרמה והקטנת חזה ומתיחות בטן".

מה הייחודיות שלך בתחום?

"בשונה מרופאים אסתטיים אחרים אני מתמחה בכירורגיה פלסטית וזה מעניק יתרון גדול מאוד בכל מה שקשור לטיפולים אסתטיים. בתחום ההזרקות אני מעניק טיפול הוליסטי כולל לפנים במענה נרחב לבעיות שונות. שלב התכנון אצל מקבל דגש מאוד משמעותי: רוב הזמן מוקדש לשיחות עם המטופלים במהלכן אני מבין את הצרכים והרצונות שלהם ומתאים להם את הטיפול הטוב ביותר עבורם".

איך אתה מעביר את הידע שלך הלאה?

" אני מדריך רופאים בטיפולי הזרקות בבוטוקס וחומצה היאלורונית. כיום מגיעים אלי רופאים למרפאה להדרכות פרטיות וקבוצתיות. אני מקפיד להשתתף בכנסים בארץ ובעולם ולהתעדכן בחידושים בכירורגיה הפלסטית והאסתטית ואף הרצתי בכנסים בארץ, על אחת מההרצאות אף זכיתי בפרס קפלן על ההרצאה המצטיינת באותו כנס".

עם כזה ניסיון וכזו מקצועיות קל מאוד להחליט, אם אתם רוצים להראות טוב יותר, צרו קשר עם ד"ר מנאר קעואר.


053-5243911

אתר

בשיתוף ד"ר מנאר קעואר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully