וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר טיסה

בשיתוף איילת&אילה

24.2.2021 / 11:58

אילה קופינסקי, נומורולוגית, מתקשרת ומנטורית ידועה, חברה ללקוחה ששאלה על העסק שלה, טיולי נשים בחו"ל. עכשיו אילה ואיילת מוכנות ליום שאחרי הקורונה עם חופשות ייחודיות. במקביל, היא מלווה במספרים

טיול נשים של איילת&אילה. יח"צ,
טיול נשים של איילת&אילה/יח"צ

ברגע שיפתחו את השמיים, אילה קופינסקי, כבר תחכה לכם בגייט עם המזוודות, בדרך לטיולי נשים, משפחות או זוגות. את המסלולים יוצאי הדופן, היא ושותפתה איילת, כבר הכינו, כך שיהיו מיוחדים כמוהן. לצד היותה נומרולוגית ומנטורית מוכרת, היא חובבת טיולים מושבעת ואת אלה היא משלבת.

קופינסקי, בת 46 נשואה ואמא לבני 12 ו-10, אבל אל תתנו לפרטים האלה להטעות אתכם. היא עדיין בשלב ה"טיול בעולם" של אחרי צבא מחד, ומאידך, היא מייעצת ומלווה עשרות אנשים המגיעים אליה כדי שתחדד ותנחה אותם בדרך.

היא מגדירה את עצמה כאדם לא שגרתי, והמציאות מוכיחה שהיא צודקת. אצלה חיים בכפיפה אחת נומרולוגיה וייעוץ רוחני לצד טיולים בעולם. לגדל ילדים וגם לכבוש יעדים חדשים. ללמוד בלי הפסקה ולהצליח להגיע עד עומקי התת מודע.

המספרים הראשוניים

היא נולדה למשפחה דתית ומיוחסת באנגליה, גדלה בפתח תקווה, התחנכה במסגרות דתיות, אבל כבר בתיכון הבינה שזה לא אורח החיים המתאים לה ויצרה תמהיל שמתאים לה המשמר את בית אבא באופן מסורתי, מחקרי ומעמיק. "למרות שגדלתי בבית מאוד דתי, אבא שלי ז"ל, היה אדם שתמיד אהב ידע כללי, היו ספרים והוא אהב טריוויה, כך שלשאול שאלות וחקרנות עוד היו לי מהבית. הנונקונפורמיסטיות היתה גם בו", היא מספרת.

יש לה אחות צעירה ממנה, אחותה הבכורה נפטרה בילדותה. שלושתן, נולדו ב-17 (לא באותה שנה או חודש), אביה נולד ב-7.1. העובדה שהמספרים האלה הקיפו אותה, ואותו התאריך לשלוש אחיות נראה לה יותר ממקריות. "מאז שאני זוכרת את עצמי, התעניינתי בנפש האדם. אל הנומרולוגיה הגעתי עוד לפני שידעתי מה זה, עניין אותי איך זה שכולנו ב-17. סיקרן אותי למה המספרים האלה מקיפים אותי. אני זוכרת את עצמי מגיל צעיר שואלת אנשים מה תאריכי הלידה שלהם וחושבת בראש מה זה אומר עליהם".

אילה קופינסקי. יח"צ,
אילה קופינסקי/יח"צ

נומרולוגיה כמפתח לחיים

היא ניסתה ללכת בדרך קונבנציונאלית לימודים אקדמיים, אחר כך תוכנית להסבת אקדמאים, אבל מעולם לא עסקה בתחומים שלמדה, במקום זה, מצאה את עצמה נמשכת יותר ויותר לאנשים.

ואז אסון שנמהל בשמחה, הוביל אותה לייעוד שלה, להאיר את הדרך לאחרים. "טיפלתי באמי החולה שציפתה ללידת הבן שלי, ואז היא נפטרה ב-24 באוקטובר 2008, היא לא היתה אמורה למות, זו לא היתה מחלה סופנית. הבן שלי נולד חמישה ימים אחר כך. היא כל כך חיכתה לזה ולא זכתה לזה, והבן שלי מאוד דומה לה. זה הרגיש לי כסימן, אז התחלתי לחקור יותר את העניין הזה, בתקופה הזאת התחלתי ללמוד ולקרוא יותר ויותר על מיסטיקה, רוחניות וכו', יותר מידי מקרים לכאורה, מצביעים על משהו".

נומרולוגיה ותקשור

"החלטתי ללמוד באופן יסודי, למדתי באופן פרטי כדי שאוכל להתעמק ולהתקדם. המורה שלי אמרה לי כל הזמן "יש לך את זה בילט אין". יש כל מיני שיטות בנומרולוגיה, אני למדתי תורה מסוימת והתמחיתי בה. התחלתי לעסוק בנומרולוגיה ותקשור. אף פעם לא ידעתי מאיפה יש לי את זה, אבל כששאלו אותי שאלות, עוד בצעירותי, ידעתי לענות. הלקוחות שלי שבים ומתייעצים במגוון תחומים, זה הרבה יותר מניתוח של תאריך לידה ושם".

הרבה לפני הקורונה, קופינסקי החלה להעניק ייעוציים בוואטסאפ ובטלפון, ללקוחות מרחבי הארץ. כך שהיא זמינה גם בתקופת קורונה "אני זמינה כל הזמן, מופיעה גם בקו של שירות מומחים, מתקשרים גם משם וגם אלי ישירות".

באילו תחומים אנשים נעזרים בנומרולוגיה?

"אנשים פונים בהמון תחומים, למשל התאמת שם לתינוק, לפי תאריך הלידה אפשר לזהות מחסומים וקשיים שעתידים להיות בתאריך הזה ואז לבחור שם שיאזן או יעזור. מגיעים אלי הרבה בנקודות מפנה בחיים, עם שאלות כמו מה מתאים ללמוד, מתי לעבור דירה, האם להיות עצמאי או שכיר, התאמה זוגית, מה הפוטנציאל של זוגיות ועוד".

אבל השיחות איתה עמוקות ומובילות הרבה מעבר לשאלות הבסיסיות "יש לי המון לקוחות שחוזרים ומתייעצים על מגוון תחומים, הם אומרים לי, את קואצ'רית ופסיכולוגית, שונה מהקוראים בקפה והרוחניקים. אני מביאה את עצמי, ניסיון חיי ואת הידע הנרחב שלי בתחומים רבים. בעיקר אני שואלת וחופרת".

אילה קופינסקי. יח"צ,
אילה קופינסקי/יח"צ

עם עובדות לא מתווכחים

ערמות של המלצות ומכתבי תודה נערמו אצלה, ואי אפשר לא להתרשם מהמילים החמות של לקוחותיה כמו: "מתקשרת נדירה כל מה שאמרה עד עכשיו היה נכון ואמיתי כיף לדבר איתה תודה..." או "אני מכירה את אילה כבר שנים. מדויקת להפליא. אני נעזרת בה בהרבה סוגיות בחיים. אף פעם לא אצליח להבין את היכולת המופלאה שלה... והחשוב ביותר, היא אמינה ובן אדם מדהים. חכמה, מעמיקה, הגיונית היא לא תמציא מה שאתה רוצה לשמוע אלא רק מה שהיא רואה. ואם היא לא תצליח לראות משהו, פשוט (שלא כמו שרלטנים למיניהם) תאמר זאת" ורבים אחרים.

מהמספרים לטיולים

"תמיד אהבתי לטייל ובשל נסיבות החיים לא טיילתי בכמות שהייתי רוצה. לפני מספר שנים הכרתי את איילת החלטנו לשלב כוחות, לצאת לדרך ולהרחיב את טיולי הנשים הדתיות שהוציאה, לטיולי נשים, זוגות ומשפחות הצעתי לה להרחיב את אזורי הטיולים שלה, ולפנות לסגנונות שונים. היא נדלקה והציעה לי להצטרף אליה. כך פתחנו את מטיילות עם איילת & אילה.

"התחלנו להרכיב טיולים מיוחדים לנשים, מיועד לאו דווקא לדתיות. אנחנו שומרות על אוכל כשר, ולא נוסעות בשבת. אבל מציעות אלטרנטיבות או הסתובבות חופשית באזור בשבתות. מגיעות המון נשים שרוצות לטייל בראש שקט, באווירה נשית. גם צמחוניות וטבעוניות שיותר נוח להן בטיול כשר. בהמשך הרחבנו לטיולי משפחות, בעיקר בזמני חופשות וחגים, אנו מוציאות טיולים לכל המשפחה באווירה כיפית שתואמת לכל הגילאים.

" אנחנו מביאות את החזקות של שתינו ויוצרות נסיעה באווירה אחרת, עם הרבה עומק ומגוון. ברגע שיתאפשר ובהתאם להנחיות ייצאו מסלולים מדהימים לשומרי כשרות עם דגשים מיוחדים למגוון יעדים כגון: דובאי, גאורגיה, רומניה, יוון, איטליה, מרוקו ועוד היד נטויה. בטיולים שלנו אנחנו משלבות מצד אחד מפגשים רוחניים איתי, ומאידך גם טיפולים אסתטיים וקוסמטיים. מפגשים עם מקומיים, היכרות אמיתית של מקום. השמיים הם לא הגבול עבורנו".

מטיילות עם איילת & אילה: למגוון הטיולים>>

לפרטים וייעוץ נומרולוגי: 054-6310300

שעת ייעוץ טלפוני: 350 שקל, חצי שעה: 250 שקל.

לפייסבוק של אילה>

בשיתוף איילת&אילה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully