וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העץ הנדיב: כך תגשימו את המטבח שחלמתם עליו

בשיתוף רהיטי רפאל

28.2.2021 / 9:41

מטבחים, ארונות, ארונות אמבטיה, ספריות... כל מה שדמיינתם עבור הבית שלכם - בחברת "רהיטי רפאל" של איתי דורי יידעו להגשים. החל משיתוף הלקוח בכל השלבים החל מהתכנון, דרך עבודה מקצועית עם החומרים הטובים ביותר ועד התאמה מדויקת לצרכים ולתקציב וכמובן שירות VIP

עיצוב בהזמנה אישית. מטבח של "רהיטי רפאל איתי דורי" (. יואב פלד - Peled Studios, עיצוב: ניר סויסה ואלעד כהן,
עיצוב בהזמנה אישית. מטבח של "רהיטי רפאל איתי דורי"/יואב פלד - Peled Studios, עיצוב: ניר סויסה ואלעד כהן

רכשתם בשעה טובה דירה או בית, או שהחלטתם לשפץ את הבית הקיים? מזל טוב! עכשיו, תגידו ברוכים הבאים לתהליך המורכב של העיצוב והסידור, שבמקרים רבים, כשהוא נעשה לבד וללא הכוונה מקצועית מתאימה, עלול להוביל לתוצאה לא שלמה ולתחושה ש"משהו חסר".

אחד הגורמים החשובים בתהליך עיצוב הבית, עוד משלב התכנון האדריכלי הראשוני, הוא עיצוב הפנים, בדגש על עבודות הנגרות הכלולה בתוכו. א-מה-מה? אנשים רבים שואלים את עצמם למה אנחנו בכלל צריכים עזרה מקצועית? מה הבעיה לבחור את המטבח, את ארונות האמבטיה או אפילו ריהוט כמו ספריה למשל, כך שיעבדו זה עם זה בהרמוניה ויהיו פרקטיים ומתאימים לצרכים שלנו?

נשמע פשוט? אז זהו, שלא. ברוב המקרים אין לנו את הכלים, את החשיבה ואת המקצועיות הדרושים כדי להגיע לתוצאה שחלמנו עליה, בתקציב שאנחנו מוכנים להשקיע. מעבר לכך, במקומות רבים מציעים לנו, למשל, מטבח מוכן מראש שאין לנו יכולת להשפיע על צורתו או על הפונקציות שייכללו בו, כך שיתאימו בדיוק לצרכים שלנו.

התוצאה שחלמתם עליה, בתקציב שלכם. מטבח נוסף של "רהיטי רפאל איתי דורי". יח"צ, עיצוב: איתי דורי,
התוצאה שחלמתם עליה, בתקציב שלכם. מטבח נוסף של "רהיטי רפאל איתי דורי"/יח"צ, עיצוב: איתי דורי

מי שיודע לפתור בדיוק את הבעיות הללו הוא איתי דורי, דור שני בחברת "רהיטי רפאל", שהוקמה על ידי אביו רפי דורי לפני כ-35 שנים והוא לקח את המושכות לידיו בשנת 2009. על דורי ועל חברת רהיטי רפאל שלו שמענו המלצות מחברים, והגענו למפעל הנמצא בכניסה ליישוב אורנית כדי להתייעץ בנוגע לבניית המטבח. כבר בפגישת הייעוץ, הבנו שיש לנו עסק עם מישהו שחושב ומציע משהו אחר, מקורי.

אנחנו מספרים לדורי שהבית שלנו נמצא עדיין לפני בנייה, והוא עונה שזו כמובן אינה בעיה. "הרבה פעמים אנחנו נכנסים לתמונה כבר בשלב התכנון", הוא מספר בחיוך, ומפרט כי "אנחנו מתמחים בעבודות בעץ ובכל עבודות הנגרות, קרי מטבחים, ארונות, ארונות אמבטיה, ספריות משוגעות... כל חלום שחשבתם עליו, אנחנו יודעים להגשים תוך ירידה לפרטים הכי מדויקים ועבודה עם החומרים הכי טובים בשוק, כולל כמובן כל סוגי העצים. מה שאתם, המעצב או האדריכל שלכם בוחרים, אני יכול להביא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מתמחים בעבודות עץ ובכל עבודות הנגרות. ארון בגדים של "רהיטי רפאל איתי דורי". תמיר רוגובסקי, עיצוב פנים: אביבית אבורוס, Naya's Design studio,
מתמחים בעבודות עץ ובכל עבודות הנגרות. ארון בגדים של "רהיטי רפאל איתי דורי"/תמיר רוגובסקי, עיצוב פנים: אביבית אבורוס, Naya's Design studio

המקוריות של דורי מתבטאת בתהליך העבודה מולו, ששונה מאוד מתהליך העבודה הסטנדרטי בבניית מטבח או ארונות אמבטיה. הוא עובד עם כל החברות המובילות בשוק העץ והפרזולים ומשתף פעולה עם מעצבים ואדריכלים. "אני בעצם בונה את המטבח, את הארונות או את הרהיטים אצלי, ממש כאילו אני נמצא בבית הלקוח, כמו חליפה שאתה קונה מחייט", הוא מסביר. "הלקוח הוא שותף מלא בתהליך הבנייה. הוא בא אליי, מבין מה קורה ורואה מה אנחנו בונים בכל השלבים, כאילו היינו אצלו בבית. כך הוא יכול להוסיף ולשנות בהתאם לרצונו, והוא הופך למעשה לשותף מלא בתכנון ובתהליך הבנייה. זו לא חברה שאתה בא ומזמין לפי דוגמא ובסוף לא באמת יודע מה אתה מקבל".

התאמה מדויקת. חדר אמבטיה של "רהיטי רפאל איתי דורי". אורית אלפסי, עיצוב: עינת כהן גריצמן עיצוב פנים, einatcg.design,
התאמה מדויקת. חדר אמבטיה של "רהיטי רפאל איתי דורי"/אורית אלפסי, עיצוב: עינת כהן גריצמן עיצוב פנים, einatcg.design

"אנחנו 'זורמים' עם העיצובים והחלומות של הלקוחות. הרי לכל לקוח יש את הרצונות ואת הדרישות שלו, נכון? אחד רוצה מודרני, השני רוצה כפרי, ואני יודע להתאים את עצמי במדויק לתוכנית ולבנות כל מה שצריך. מעבר לזה, אנחנו כמובן הולכים עם הלקוח יד ביד עד שהכל מותקן אצלו בבית כמו שצריך, אין קיצורי דרך".

שירות נוסף של דורי הוא ייעוץ לפני העבודה, שיכול לחסוך ללקוחות סכומי כסף נכבדים בהחלט. "האמון מאוד חשוב לנו", הוא מבהיר, "אם למשל מישהו רוצה להחליף מטבח ואני בא ורואה שהמטבח שלו טוב, אני אומר לו שלא צריך להחליף ולהיכנס לעבודה יקרה של כמה עשרות אלפי שקלים, כי אפשר לשפץ בהרבה פחות כסף ולעשות את המטבח כמו חדש".

"בונה את הרהיטים כאילו אני בבית הלקוח". שידה של "רהיטי רפאל איתי דורי". יח"צ, אדריכל: רון שפיגל,
"בונה את הרהיטים כאילו אני בבית הלקוח". שידה של "רהיטי רפאל איתי דורי"/יח"צ, אדריכל: רון שפיגל

כשהבנו את הפרפקציוניזם של דורי ואת איכות העבודה והשירות שהוא והצוות שלו ברהיטי רפאל מעניקים, לא היתה בכלל שאלה לגבי מי יגשים את חלום המטבח והספריות בבית החדש שלנו - והתוצאה אכן עלתה על כל דמיון. היום, כשאנחנו אוכלים עם הילדים על האי המעוצב שבנה לנו, אין לנו ספק למי נפנה בשיפוץ הבא.

טלפון - 050-5906326

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף רהיטי רפאל
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully