וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנון החקלאי - הכי טרי, הכי איכותי, הכי ארצישראלי

בשיתוף אמנון החקלאי

24.2.2021 / 9:46

בקרוב מאוד תוכלו לקבל את התוצרת האיכותית והטרייה מהשדה, ישירות לבתיכם, בקליק! והכי חשוב, בתוך כל השפע של חקלאות ארצנו, תקבלו את הטוב ביותר מכלל התוצרת החקלאית המובחרת

אמנון החקלאי. יח"צ,
אמנון החקלאי/יח"צ

עם היסטוריה של למעלה מ-30 שנה, וניסיון של חקלאות ועבודת אדמה, אמנון החקלאי מביא לכם מדי יום את התוצרת החקלאית הטרייה ביותר מהשדה, ישירות לשולחן. זה התחיל עם שתי משאיות שליקטו מחקלאי ארצנו את הפירות והירקות שהם מגדלים. כיום עובדות במרץ 15 משאיות ושני סמי טריילרים שחורשים (תרתי משמע) את הארץ לאורכה ולרוחבה, בשיטת Van Sale, ואוספים את התוצרת האיכותית ביותר. הכל טרי ו'כחול לבן'.

טריות, איכות , שפע ו... אהבה

מי אינו מכיר את 'אמנון החקלאי'? כל כך הרבה דורות 'צמחו עליו'! מדובר בחקלאות של שנים, מסורת המבוססת על 3 ערכים - טריות, איכות ושפע. וערך נוסף: "הכל מתחיל מאהבה לתוצרת חקלאית מובחרת, לעבודת אדמה, לקרני השמש ולטיפות הטל שמזינות את פירות והירקות" הוא אומר בגאווה.

גלגולה של חסה

אמנון החקלאי חשב לפני שלושה עשורים על רעיון מהפכני בזמנו, לאפשר לכל בית בישראל לקבל תוצרת טרייה ואיכותית, ישירות מהחקלאי. המטרה הייתה לספק פירות וירקות משובחים, בדיוק באותו אופן בו מסעדות מישלן ברחבי העולם, מציעות מאכלים העשויים מחומרי הגלם איכותיים מהשורה הראשונה. "אני זוכר שהייתי נוסע בכל הארץ עם ואן גדול, ואוסף ישירות מהשדה של החקלאי, את התוצרת שהייתה לו באותו הזמן. את כל מה שהצטבר, הייתי מציע למרכולים ולחנויות הקטנות" הוא נזכר ומוסיף: "בתחילת הדרך סיפקנו חסות, ירוקים ופטריות. כיום אנחנו אוספים ומספקים מעל ל-300 מוצרים כחול לבן, שנקטפים באהבה ובזהירות, כדי שיגיעו לבית הלקוח באותו אופן שגדלו בשדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אמנון החקלאי. יח"צ,
אמנון החקלאי/יח"צ

כל היתרונות במקום אחד

אמנון החקלאי, מציג בגאווה את כל היתרונות של השיטה שפיתח:

  • מוצרים טריים, ישירות מהשדה.
  • איכות גבוהה של ירקות ופירות.
  • תוצרת כחול לבן.
  • מגוון רחב של מוצרים המגיע מכל הארץ, תוך הקפדה על סוג האדמה בה גודלו ועל אופן הטיפול והאריזה.

הקפדה על איכות האריזה

אמנון מסביר על הקשר בין טריות המוצר לאיכות האריזה: "הקפדה גבוהה על איכות האריזה היא קריטית כשמדובר בשימור הטריות של פירות וירקות. אריזה שאינה בעובי הנכון או עשויה מחומרים לא מתאימים, תמנע מהצרכן ליהנות מאיכות התוצרת החקלאית. חשוב לדייק ולא לעגל פינות, כדי לאפשר לכל בית בישראל, לשלב בסלט את הירקות והפירות הטריים ביותר. מסיבה זו אנחנו אורזים כל פרי וירק לאחר מיון ידני מוקפד, באריזות פלסטיק נושמות, חלקן קשיחות ואחרות מותאמות לצורת הירק, כדי לשמור על טריותו ולהגן עליו מפגעי הסביבה".

אמנון החקלאי. יח"צ,
אמנון החקלאי/יח"צ

חקלאות ארצישראלית - לתת ולקבל

מערכת היחסים הנהדרת שנוצרה בין אמנון לחקלאי ארצנו, מבוססת על אמון הדדי, עבודה רבת שנים וקשרים מצוינים, שנרקמו מתוך אהבה לעבודת אדמה והכרה בחשיבות איכות וטריות המוצרים. לדבריו, בזכות העבודה המשותפת, זוכים החקלאים לשכר הוגן ולתמורה מלאה בעד עבודת הכפיים שלהם, וכך יכולים להמשיך להתקיים בכבוד, כמו גם לעבוד ולהתפתח.

השם שבנה אמנון החקלאי הולך לפניו, וכך רשתות השיווק, בתי קפה, מסעדות ושירותי קייטרינג, מקפידות לבחור ולהשתמש בתוצרת החקלאית שהוא מציע, גם אצלם.

בקרוב אצלכם בהזמנה אונליין באתר amnononlinefarmer.co.il

אמנון החקלאי - עד הבית ובקליק

כדי שכל בית בישראל, יוכל ליהנות באופן ישיר מהתוצרת החקלאית המשובחת והאיכותית של אמנון החקלאי, מושק בימים אלה אתר מכירות, בו ניתן יהיה לבצע הזמנות ולקבל אותן עד הבית, בצורה קלה, מהירה ומאובטחת. גם המחירים יהיו נגישים, ללא תיווך של מרכז לוגיסטי, על כל המשתמע מכך. כל התוצרת שתוזמן, תגיע אליכם תוך 24 שעות לשולחן. טרי טרי.

בקרוב יתווספו למגוון המשובח גם פירות יבשים, תבלינים, שמן זית איכותי, ריבות ועוד.

טיפים לזיהוי פירות וירקות טובים

חורף או קיץ, לכל ירק או פרי, יש את הסוד שלו שיכול לעזור לכם לשמור עליו טרי ואיכותי.

אמנון החקלאי מנדב כמה טיפים, איך לעשות את זה נכון:

אילו ירקות שומרים במקרר? עגבניות בשלות, מלפפון, גזר, פלפל, חצילים, קישוא, סלרי, בצל ירוק, חסה, אספרגוס, ברוקולי, כרוב, כרובית, ארטישוק, תבלינים, תרד, דלעת, קולרבי, צנונית, נבטים ופטריות.

אילו פירות שומרים במקרר? תפוחים, אגסים, ענבים, מלון, אבטיח, תות שדה, דובדבנים, אפרסמון, פרי הדר, רימונים, תאנים, צבר, פסיפלורה, פיטאיה, ליצ'י, אננס ותמר-לח.

אילו פירות מניחים על הדלפק, ולאחר שהבשילו מעבירים למקרר? אבוקדו, קיווי, אפרסקים, שזיפים, נקטרינה, גויאבה, מנגו, משמש ותאנים בוסר.

אילו פירות שומרים מחוץ למקרר? בננה, פפאיה ,אנונה, תמר יבש.

איזה ירק שומרים מחוץ למקרר? תפוח אדמה, בטטות, בצל יבש, שום, בזיליקום (כשבסיסי הגבעולים טבולים במים).

אמנון החקלאי. יח"צ,
אמנון החקלאי/יח"צ

משבר הקורונה והקשר לצריכת חומרי גלם איכותיים

אמנון מספר כי אחת ממילות החיפוש הפופולריות ביותר בגוגל, בתקופת קורונה היא 'ירק', בארץ ובעולם... "וזו אכן תקופה בה היינו צריכים להמציא את עצמנו מחדש, מבחינה קולינרית, כולנו. את המסעדות או המזנון הנמצאים בקרבתנו, החליף הבישול הביתי. רבים גילו כי יש להם כישרון חבוי בתחום הבישול והאפייה. היצירתיות במטבח הייתה בשיא פריחתה וכל המשפחה נטלה בה חלק, וכך גם החיפוש אחר חומרי גלם איכותיים. מחקר שנעשה באנגליה בנושא העלה כי משבר הקורונה הוביל לעלייה של 35% בצריכת ירקות ופירות בבית.

"אנשים רוצים להגשים אצלם בבית חוויה קולינרית, בדומה למה שהיו רגילים כשהיו אוכלים במסעדות. רבים גם הבינו שזה לא כל כך מסובך לקלות חציל, להכין סלט או לאפות עוגה, ושיש בזה גם משהו נפלא, משהו מחבר. באותו אופן הם גילו כי חומרי גלם איכותיים הופכים כל ארוחה להרבה יותר טעימה, יותר מזינה וגם יותר בריאה".

לאתר החדש: amnononlinefarmer.co.il

אמנון החקלאי גם בטלפון 050-8332283 בפייסבוק ובאינטסגרם

בשיתוף אמנון החקלאי
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully