וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן בירד ג'ולרי - תכשיטים שנכתבים בלב

בשיתוף גולדן בירד ג'ולרי

23.2.2021 / 15:53

מאחורי כל תכשיט של "גולדן בירד ג'ולרי" מסתתר סיפור אנושי רגיש ונוגע, שפורץ החוצה בשילוב מרהיב בין זהב, יהלומים ואמנות הקליגרפיה הייחודית והמרשימה. מתנה מושלמת לפנק בה את האהובים עליכם - או את עצמכם

זהב ויהלומים בשילוב קליגרפיה ייחודית. שרשרת "תמיד בדרך אליך"  של "גולדן בירד ג'ולרי". מרינה מוסקוביץ',
זהב ויהלומים בשילוב קליגרפיה ייחודית. שרשרת "תמיד בדרך אליך" של "גולדן בירד ג'ולרי"/מרינה מוסקוביץ'

"תמיד את שומעת את הקול החרישי, שלוחש מתוך עומק הלב. הוא שלך, הוא תמיד אמיתי, היכנעי לו, והכל יהפוך לשלו". במלים המרגשות הללו, תחת הכותרת "הקול של הלב", מתוארת אחת מהטבעות המקסימות באתר של "גולדן בירד ג'ולרי" (Golden beard jewelry), הכוללת את המשפט "הקול של הלב" בעבודת קליגרפיה (אמנות הכתיבה הקישוטית) ייחודית ומרשימה. זוהי טבעת 14 קראט, המגיעה בזהב צהוב, לבן או אדום, בעיצוב מינימליסטי קלאסי. הטבעת, שבה נתקלנו בחיפוש אחר תכשיט ייחודי כמתנה לחברה אהובה, מעוטרת כאמור בקליגרפיה עברית עם המלים "הקול של הלב", ולא נותנת אפשרות לשכוח למי להקשיב כשאנחנו באמת מבולבלים.

קליגרפיה מרגשת, שמזכירה את מה שחשוב באמת. טבעת "הקול של הלב" של "גולדן בירד ג'ולרי". אורי לוין,
קליגרפיה מרגשת, שמזכירה את מה שחשוב באמת. טבעת "הקול של הלב" של "גולדן בירד ג'ולרי"/אורי לוין

לאחר שהתאהבנו בטבעת, ראינו בעמוד האינסטגרם היפהפה של המותג תליון מקסים אחר, שעליו הכיתוב "אמא", בקליגרפיה מהפנטת. לצד התליון, גם הוא מזהב 14 קראט המגיע בצבעי צהוב, לבן ואדום, נכתב שיר מקסים, עם המלים "מי לצדי, לא אפחד לצד מי? עם מי מתחרזות פעימות ליבי? אם לא עם אמי אז עם מי?". כל כך פשוט, עדין ונוגע בלב.

כל התכשיטים של Golden beard jewelry הם "פיין ג'ולרי" ועשויים מזהב 14 קראט ללא ציפויים, משילוב בין זהב 18 קראט לכסף טהור או משילוב של זהב עם יהלומים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"בתליון שראיתם, כמו ברוב התכשיטים שאני מעצב, אני קודם כל בוחר את המילה או את משפט הנושא, שמהן אני שואב השראה", הוא מסביר בחיוך. "לאחר מכן, בשלב עיצוב התכשיט, יש משימה לא פשוטה להביא את המסר האבסטרקטי לידי ביטוי בכל המאפיינים הוויזואליים של התכשיט, למשל בגודל, בצורה, בשילוב צבעים, בפרופורציה, במרקם ובטקסטורה, בסגנון הכתב ובהדגשות. כל אלה, כמובן, צריכים להביע את המשמעות הטמונה בקליגרפיה.

"האותיות יוצרות את התליון בצורה של לב, וזה לא בכדי. הלב כאן הוא סמל לאהבה אינסופית ומביא איתו לקט של תכונות וכוונות, שיוצרות שלם אחד שהוא סמל של חיבוק, הכלה ונתינה. הרי אמא נתנה מעצמה עוד לפני בואנו לאוויר העולם, כשהיינו חודשים ארוכים ברחמה. אנחנו מתמזגים עמה ולומדים מהי אהבה. ילדותינו עוברת עלינו בצדה המחמם והדואג של אהבתה, היא תמיד שם בשבילנו, ועצם קיומנו תלוי בה.

"ברור שאמא היא הדבר הכי קרוב ויקר לנו, אך ככל שאנו גדלים אנו נוטים לפעמים לאבד את הקשר הזה, שכן זוהי דרך החיים וכך נהיים עצמאיים. אנשים נוספים בעלי ערך מופיעים בחיינו ואנו מתחילים לפעמים להקל מעט בקשר עם אמא, ומילותיה ומעשיה הופכים בתפיסתנו למשהו שולי, ולעתים אפילו עוין. אנו מזלזלים ואף זועמים על אמא, אבל אם רק היינו חושבים לרגע ומקשרים כל מקרה לתמונה הכוללת, היינו רואים בבירור שלא משנה מה נעשה או נאמר, כוונותיה של אמא תמיד מגיעות מכל הלב".

המילה "אמא" בקליגרפיה מהפנטת. התליון של "גולדן בירד ג'ולרי". אורי לוין,
המילה "אמא" בקליגרפיה מהפנטת. התליון של "גולדן בירד ג'ולרי"/אורי לוין

אחרי שראינו את שתי היצירות הללו, לצד שלל תכשיטים רבים ומגוונים שמציעים בגולדן בירד, לא יכולנו שלא ליצור קשר עם האמן שעומד מאחוריהם. כך הכרנו את אנבר מוסטייב בן ה-29, שפתח את מותג התכשיטים האישי שלו ממש לאחרונה, לאחר עבודה וצבירת ניסיון של קרוב לעשור בתחום התכשיטנות ולימוד כל סודות המקצוע.

כשאנחנו שומעים את המלים המרגשות הללו, שעומדות מאחורי יצירת התכשיטים של גולדן בירד, קשה שלא לתהות האם החיבור שלו אנבר לאמנות החל עוד מילדות.

"תמיד היתה לי משיכה לאמנות ולציור, הוא מספר, "ציירתי הרבה ומאוד אהבתי את זה, אבל כשהתבגרתי אמרתי לעצמי שאולי אין בתחום הזה מספיק פרנסה ושאני צריך ללכת ללמוד מקצוע 'נורמלי'. הלכתי ללמוד כימיה וביולוגיה, כהכנה ללימודי רפואה, ואפילו מאוד הצלחתי, אבל הלימודים האלה ממש דיכאו אותי.

"בגיל 21 הכרתי מישהי שאמרה שהיא לומדת עיצוב תכשיטים, ופתאום נפתח לי הראש. אמרתי לעצמי שתכשיטים משלבים גם אמנות וגם פרנסה ועזבתי את הלימודים כדי לעבוד בבית יציקה של תכשיטים וללמוד את המקצוע. ידעתי שצריך להשתלב במקצוע וללמוד אותו תוך כדי עבודה וצבירת ניסיון, ובמקביל למדתי בכוחות עצמי לעצב תכשיטים בתוכנת תלת ממד ועשיתי מודלים בעצמי.

"עם השנים הבנתי שכמו הרבה עולמות, גם עולם התכשיטים הוא עולם תעשייתי לכל דבר, בלי הרבה רגש, וזה קצת אכזב אותי. במקביל התחלתי לקרוא המון ספרים והרגשתי איך המחשבה שלי פורשת כנפיים ואני מרחיב אופקים ומתפתח. הספרים נתנו לי השראה, התחלתי להאמין בעצמי. התהליך ההתפתחותי שעברתי עם עצמי גרם לי לרצון לפתוח מותג תכשיטים משלי, וחיפשתי דרך שבה הוא יהיה מקורי ואחר".

"החלטתי לקחת את אמנות הקליגרפיה לתחום התכשיטים". אנבר בתהליך היצירה. יח"צ,
"החלטתי לקחת את אמנות הקליגרפיה לתחום התכשיטים". אנבר בתהליך היצירה/יח"צ

וההשראה, כמו השראה, הגיעה לאנבר ממש במקרה, כשצפה ביוטיוב בסרטונים של קליגרפיה יפנית. "הסרטון הזה ממש מילא אותי בהשראה, והחלטתי שאני לוקח את הקליגרפיה לתחום התכשיטים", הוא מספר, "פתאום נפל לי האסימון שהקליגרפיה יכולה להשתלב בעיצוב התכשיטים וזה ייראה יוצא מהכלל. למדתי לעשות את זה.

"התחלתי ללמוד קליגרפיה, הכל בעצמי דרך סרטונים והדרכות ברשת, שיפרתי את היכולות שלי כל יום, עיצבתי הרבה תכשיטים והייתי מלא בהשראה. בפעם הראשונה בחיי הרגשתי שאני עושה משהו מתוך תשוקה ומכל הלב, והחלטתי לפתח קולקציה של תכשיטי קליגרפיה שדרכה אני מגשים את עצמי".

כפי שמאחורי כל תכשיט שמעוצב בגולדן בירד מסתתר סיפור, כך הוא מציע לכל אחד עזרה בעיצוב הסיפור האישי שלו, עם תכשיט בהזמנה אישית. "אני עושה טבעות בעיצוב אישי על פי התקציב וכמובן על פי חלומותיו ורצונותיו של הלקוח", מסביר אנבר, "בן אדם יכול להזמין אצלי טבעת עם קליגרפיה ייחודית לכיתוב שהוא רוצה, אם זו הקדשה לבת הזוג או לחברה ואם זה כל דבר אחר. אני מלווה אותו מתחילת התהליך ועד התכשיט המושלם בשבילו".

ואכן, התכשיט שבחרנו יצא מושלם עבורנו, ואין ספק שמי שיבחר בגולדן בירד ג'ולרי יקבל גם הוא מתנה מושלמת עבורו או עבור מישהו מיקירי ליבו.

טלפון - 055-8876700

אתר

אינסטגרם

בשיתוף גולדן בירד ג'ולרי
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully