וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאומנות וטבע נפגשים - הגינה או המרפסת שלכם ייראו מושלמים!

בשיתוף אדר- אדריכלות ועיצוב נוי

23.2.2021 / 14:33

מעצב הנוף רמי אדיב יתכנן ויעצב את גינת חלומותיכם וגם ילווה אתכם בכל שלב בתהליך, בין אם מדובר בגינה או במרפסת. כל אחד מהפרויקטים שהוא יוצר ומבצע, מצטיינים בייחודיות ובאיכות, בשביעות רצון גבוהה של הלקוח ומופיעים בתערוכות, בספרי אדריכלות ובכתבי עת בתחום

אדר- אדריכלות ועיצוב נוי. יח"צ,
אדר- אדריכלות ועיצוב נוי/יח"צ

היא לא דומה לאף אחת אחרת

מבט אחד באתר ואתם - תרצו גם. הגינות המעוצבות, המרפסות היפהפיות והטבע במלוא הדרו, אצלכם בבית. התכנון, העיצוב והביצוע איכותיים ומשלבים מגוון סגנונות, תוך התאמה לסגנון הבית ואורח החיים. "חשוב לי שסביבת החוץ תשלים את מה שקורה בבית ואת סגנון העיצוב הכללי, שיכול לשמש המשך טבעי לחלל הפנימי", מסביר רמי, ומדגיש את העובדה שכל פרויקט מבחינתו יכול להפוך לתמונה: "אדריכלות נוף או נוי היא אומנות לכל דבר, וכך אני מתייחס לזה. אני גם משתדל שכל גינה או מרפסת לא יהיו דומות לאף אחת אחרת, ובעיקר תוך אפיון צרכי הלקוח והמשפחה. בכל פרויקט אני משלב טוויסט המותאם לבית הספציפי, וכך אני משלים את המעטפת שיוצרת את השילוב האופטימלי בין פנים לחוץ".

מעל 30 שנות ניסיון - שבאות לידי ביטוי בשטח

רמי אדיב (54), מושבניק בעברו, היה מאז ומעולם מחובר לאדמה. אחרי הצבא למד לימודי הנדסאי אדריכלות נוף במשך שנתיים, ובשנת 1992 יצא לדרך עצמאית. מאז ועד היום הוא חי ונושם את האומנות והטבע, ויוצר פרויקטים מרהיבים ומקוריים שהפכו לשם דבר בתחום.

אדר- אדריכלות ועיצוב נוי. יח"צ,
אדר- אדריכלות ועיצוב נוי/יח"צ

שירותי תכנון, ביצוע וליווי - הכל במקום אחד

היתרון המרכזי של 'אדר - עיצוב וביצוע גנים' הוא העיסוק בתכנון, בביצוע ובליווי של כל פרויקט מתחילתו ועד סופו, הכל במקום אחד, כולל מוצרים ואביזרים משלימים. לקוחותיו של רמי מספרים שהוא זמין בכל רגע ביממה, גם כשמדובר בהתייעצות או בשאלה. התכנון כולל ארבע תוכניות שהוא עצמו יוצר ומשרטט, האחת מתייחסת לצמחייה, השנייה להשקיה, השלישית לתאורה והרביעית לפיתוח. כל אחת מהתוכניות יכולה לשמש לביצוע. למענה הוליסטי, מקצועי ואיכותי - כמעט בכל המקרים הלקוחות ממשיכים את התהליך עם 'אדר - עיצוב וביצוע גנים', גם לשלב הביצוע, בו מתקיימת העבודה בשטח, על פי התוכניות שהוא עצמו יוצר.

רמי מקפיד לעבוד עם החומרים הכי איכותיים ועם הספקים המקצועיים ביותר, כמי שלמד דבר או שניים במהלך 30 שנות עבודתו בתחום. כאמור, הוא מאמין בתכנון נכון של הגינה כיצירת אומנות ומדגיש גם את חשיבות התחזוקה הנכונה לאורך זמן. העיצוב שלו מאופיין במקוריות וחדשנות, לצד נוחות והתאמה לצרכים.

טרנדים ומגמות בתחום

רמי מגלה כי את הטרנד של בניית דק באזור מסוים בגינה או במרפסת, שהיה נפוץ לפני כעשור, מחליף היום הבטון המוחלק או המודבק. גם מטבחי החוץ הפכו ללהיט, במיוחד עם עצם ההתכנסות לבית בתקופת הקורונה. "אם בעבר רק האלפיון העליון היה נהנה ממטבח מעוצב ומאובזר בגינה או במרפסת, כיום הם הפכו לנחלת הכלל, כך גם בריכות השחייה - גדולות כקטנות" הוא מסביר.

אדר- אדריכלות ועיצוב נוי. יח"צ,
אדר- אדריכלות ועיצוב נוי/יח"צ

כל בית צריך מרפסת או גינה - במיוחד בתקופת הקורונה

"כשהכל התחיל, במהלך הסגר הראשון, פנו אליי רבים מלקוחותיי ולא רק, בבקשה לקבל סיוע טלפוני לגבי שימון הדק, עיצוב הגינה או המרפסת ועוד. בדרך כלל בחורף אני נח" הוא צוחק וממשיך: "השנה היינו בשיא הפעילות שלנו. נוצר מצב בו השהות בבית, כולל בחלל החיצוני, גרמה לרבים לגלות שעיצוב יפה, תאורה מעניינת ואלמנטים כמו מטבח חוץ, ג'קוזי ובריכה, יכולים לעשות להם טוב ולשפר את האווירה. כשמתקני החוץ היו סגורים, רבים מצאו לנכון גם להביא אותם הביתה".

איך הופכים מרפסת לגינה?

כשיש בית עם גינה, האפשרויות רבות והמרחב גדול. השאלה מה עושים עם מרפסת, וכיצד הופכים אותה לירוקה ונעימה? "אפשר בקלות להפוך מרפסת של דירה או דופלקס לגינה פורחת, נעימה ופרקטית" מסביר רמי ומפרט: "הקירות הירוקים הפכו לדבר החם בתקופה האחרונה. מדובר על שדרוג קיר מסוים או בנייה של קיר חדש מעץ, המשלב צמחייה עבותה ופרחים. אלמנט זה לא תופס נפח ויוצר אווירה נפלאה והרגשה של טבע. חשוב לי גם לציין שאפשר להפוך כל מרפסת לגינה כולל הצבת מטבח חוץ, ג'קוזי ואלמנטים נוספים, בהתאם למגבלות המשקל ושטח המרפסת".

אדר- אדריכלות ועיצוב נוי. יח"צ,
אדר- אדריכלות ועיצוב נוי/יח"צ

הכירו את האלמנטים שיכולים ליצור שינוי בגינה או במרפסת שלכם

רמי אדיב מסביר ומפרט:

1. בתכנון הצמחייה יש להתייחס לכיווני הבית ובהתאם לכך למקום נכון את ריהוט הגן. דוגמה לכך היא מיקומו של מטבח החוץ. במידה והוא ימוקם בחלק המזרחי, העשן עלול להפריע ליושבים בגינה או במרפסת. כך גם לגבי מדורה לפויקה, שהפכה פופולארית בשנים האחרונות.

2. גם למיקום הג'קוזי יש משמעות גדולה. במטרה להעניק ליושבים בו אינטימיות ונוחות מרבית, חשוב שיוצב באזור שאינו גלוי לבתים מסביב.

3. פינת זולה - חשוב לבדל אותה משאר השטח ושתהיה כמה שיותר מרוחקת מהבית עצמו, במטרה לאפשר ליושבים בה שקט ושלווה.

4. משחק עם הצמחייה יכול לעזור להסתיר את החלל החיצוני, ליצירת אינטימיות ורוגע.

5. יצירת אווירה באמצעות צבע. רמי מסביר שהוא לא נמנה עם חסידי התאורה הצבעונית, שיכולה ליצור מראה של גן אירועים. יחד עם זאת, הוא מסביר כי משחק עם גוונים של תאורה ושימוש בתאורה 'חמה' או 'קרה', יכולים להפוך את הגינה למרהיבה, במיוחד בשעות הלילה. הדבר כולל שימוש בספוטים שמאירים מלמטה למעלה ובעמודי תאורה גבוהים או נמוכים מבני הבית, כדי שלא יסנוורו את מי ששוהה בגינה או במרפסת.


השירותים הרבים שמציעה 'אדר - עיצוב וביצוע גנים' כוללים גם: התקנת בריכות נוי, גינון פנים וחוץ לעסקים, עבודות בעץ - דקים, פרגולות, אדניות, גדרות חיפויי לבריכה, מציאת פתרונות לאסתטיקה ועוד. את כל השירותים ניתן לקבל מחדרה ועד גדרה, ואף יותר מכך במידת הצורך. ישנם שלבים כמו טרום ייעוץ, אותם ניתן לקיים כפגישות פרונטאליות או בזום.

אנחנו ממליצים בחום! מוזמנים להתרשם באתר, שמציג מספר פרויקטים המייצגים את התכנון, העיצוב והליווי המקצועי והאיכותי שמציע אדר- עיצוב וביצוע גנים >>

טלפון: 0546775000

ווטסאפ - 0546775000

פייסבוק: אדר- אדריכלות ועיצוב נוי

אינסטגרם: אדר אדריכלות ועיצוב נוי

בשיתוף אדר- אדריכלות ועיצוב נוי
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully