וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי נדר - שף הבשרים שלכם

בשיתוף יוסי נדר

23.2.2021 / 12:42

אם אתם אוהבים לאכול בשר, אבל באמת אוהבים לאכול בשר, כדאי לכם להכיר את השף הפרטי יוסי נדר, אשר מכין - לא תאמינו - רק בשר. כן! אפילו הקינוח שלו הוא… בשר!

יוסי נדר. יח"צ,
יוסי נדר/יח"צ

אנחנו ב"נבחרים" הופתענו מאוד כשבחנו את התפריטים והמנות של יוסי, ואתם יכולים להיות בטוחים שאחרי הארוחה שהוא מכין לקוחותיו נשארים שבעים למשך שבוע.

מי אמר בשר ולא קיבל?

השף הפרטי יוסי נדר הוא בסך הכל בן 20, אך הוא כבר הספיק לצבור ניסיון של 4 שנים בעולם הבשר. בגיל 18 עבד יוסי בבתי מלון באילת, כשהוא הגיע למלון דן ביקשו ממנו לחתום במקום, אבל יוסי רצה לעבוד במטבח קטן ולהעניק ללקוחותיו יחס אישי יותר, והוא בהחלט פעל כך.

בבקרים עובד יוסי כטבח ומוציא בסביבות 1,000 מנות ובערבים הוא עובד כשף פרטי באירועים פרטיים. במסגרת תפקידו הוא מגיע אל דירות ובתים פרטיים ומכין שלל מאכלים שכולם - נכון מאוד! בשרים.

"המנות שאני מציע ללקוחות הן מנות בשר פרימיום. אני מכין בשרים מעושנים, חומוס עם בשר, קרפצ'יו וכל מיני מנות פתיחה בשריות. המנות הראשונות הן בסגנון אמריקאי, אחר כך מגיעות המנות המעושנות בסגנון חריף-מתוק ויש גם מנות בסגנון ארגנטינאי, כמו למשל: סטייק אנטריקוט עם צ'ימיצ'ורי ארגנטינאי ושום קונפי.

"בתחילת האירוע אני מגיש גם סלטים, אך אני לא נותן להם במה. אני לא מכין תוספות, אבל יש לי למשל מנת אסאדו טלה על העצם. הבשר מוגש כמו סוכריות על פירה בטטה בתוספת מייפל ושערות חלווה. הפירה מתוק, בטעם מייפל עדין. זו מנה ממש טובה. המטרה שלי כשף המתמחה בבשר היא שאנשים יהנו מהבשר ויאכלו כמה שהם רוצים. אף פעם לא הגעתי לאירוע ואמרו לי: 'חסר לי', אני בגישה של אכול כפי יכולתך", אומר יוסי.

יוסי נדר. יח"צ,
יוסי נדר/יח"צ

על הקרואסון המפורסם של יוסי

עכשיו נספר לכם על הקינוח המפורסם של יוסי, שאפילו זכה לשמו: "הקרואסון של יוסי".
הקינוח הוא כמובן בשרי ולא תאמינו מה יש בו.

מוכנים?

מדובר על קרואסון ממולא בבשר מפורק שהיה בעישון 18 שעות עם תבלינים ביתיים, ריבת בצל ביתית שיוסי מכין, ריבת פירות יער, שערות חלווה, מייפל וקרמל מלוח. "זו שחיתות! אי אפשר לזוז אחריו וזו גם מנת הדגל שלי", אומר יוסי, ומוסיף: "בחנוכה שיניתי את המנה והגשתי את כל המילוי בסופגנייה".

ולנו נותר לומר: הצילו!

יוסי נדר. יח"צ,
יוסי נדר/יח"צ

ומי מזמין את השחיתות הזו?

יוסי מגיע למגוון אירועים. בתקופת הקורונה כמובן שהאירועים מצומצמים, אך בשגרה הוא מעניק את שירותיו גם לאירועים גדולים. לדבריו: "מזמינים אותי למסיבות רווקות, הצעות נישואין, ארוחות זוגיות, בר מצוות, חתונות ואני מציע גם שולחנות שוק - כל מה שסביב אירועים ביתיים".

כשמדובר על אירועים גדולים יוסי מגיע לכל הארץ וכשמדובר על אירועים זוגיים ניתנים שירותיו בעיקר באזור צפון הארץ.

יוסי נדר. יח"צ,
יוסי נדר/יח"צ

והתקציב? מתאים לכולם

לצד העובדה שיוסי הוא שף שמתמחה בבשר ובונה את כל שירותיו סביב בשר איכותי ומשובח, יוסי מבין שלא כולם יכולים לממן מנות בשריות יקרות, שכן ברוב האירועים עומדים המחירים למנה על 250 שקלים. כדי לאפשר לכמה שיותר אנשים ליהנות מבשר איכותי, החליט יוסי להציע מספר תפריטים, כך שאנשים שרוצים להתפרע יוכלו להתפרע ואנשים שמעוניינים לשלם מחירים נמוכים יותר יוכלו גם הם ליהנות משירותיו.

בתפריט הצנוע יותר, אך עדיין האיכותי למדי, יכולים לקוחותיו של יוסי ליהנות ממנות בשריות בעלות של 150 שקלים למנה. "כל אירוע שאעשה יהיה מכובד, השאלה היא כמה מנות יהיו בו ומה יהיו סוגי הבשרים", אומר יוסי.

אם התעורר בכם התיאבון לארוחה טעימה שכולה בשר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם יוסי וליהנות מבשר איכותי ושירות אישי ואדיב. יוסי ישמח לראות אתכם נהנים, אחרי הכל, זה הדבר החשוב לו ביותר.

יוסי נדר. יח"צ,
יוסי נדר/יח"צ
בשיתוף יוסי נדר
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully