וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנובה ישראל: פתרונות הריצוף והקרמיקה הטובים ביותר לבית שלכם

בשיתוף קראנובה

2.3.2021 / 10:03

אחד מהפריטים המשמעותיים בעיצוב דירה חדשה הוא אריחי הקרמיקה. בין אם מדובר באריחים לרצפות, למטבח או לחדרי הרחצה. מבחר אריחי הקרמיקה הוא עצום, לכן מומלץ לפנות לחנות המתמחה במוצרי קרמיקה שתסייע לכם למצוא את המוצר המושלם עבורכם

קראנובה. יח"צ,
קראנובה/יח"צ

תחום עיצוב הבית לא נח לרגע. הוא ממשיך להתחדש ולהפתיע באמצעות טכניקות מתקדמות וטרנדים חדשים, המותחים את גבולות הדמיון והיצירתיות. אחד התחומים המתפתחים ביותר כיום בעולם עיצוב הבית, נוגע לעולם החיפויים והריצופים. למעשה מדובר בלא פחות ממהפכה בתחום: צבעים חדשים, טקסטורות מרהיבות, חומרים העמידים לרטיבות, לנזקי שריטות, פגעי מזג אוויר - וזו רק ההתחלה. אז רגע לפני שאתם מרעננים או מעצבים מחדש את הבית, בואו להבין מה חדש בתחום, על איזה טרנד הכי כדאי ללכת היום ומדוע גם לכם כדאי לחשוב מחוץ לריבוע.

הכירו את קראנובה ישראל, אחת מהיבואניות הגדולות בארץ בתחום האריחים, חיפויים, כלים סניטריים. החברה משווקת רשמית של מוצרי קרמיקה ופרפור ממפעל Samara Storyfartor שברוסיה, מפעל מקצועי ואיכותי בעל מסורת ארוכת שנים. בחנות תוכלו למצוא אריחים וחיפויים מגרניט פורצלן וכלים סניטריים סוג א' כמו אסלות, כיורים, ברזים ועוד במחירים נוחים לכל כיס.

קראנובה. יח"צ,
קראנובה/יח"צ

מוצרי החברה מיוצרים מחומרי גלם איכותיים וידידותיים לסביבה, תוך שימוש בציוד איטלקי עכשווי ובטכנולוגיה של הדפסה דיגיטלית. קראנובה מציעה מגוון רחב של קולקציות שונות שמשחזרות בדיוק את החומרים היוקרתיים והאופנתיים ביותר, כגון שיש טבעי, צפחה טבעית, זנים נדירים ומיוחדים של עץ, אוניקס ועוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לקנות מהמומחים בתחום

החברה קיימת ופועלת למעלה מ-8 שנים בשוק הישראלי ומהווה שחקן משמעותי בתחום חווית עיצוב הבית, הן מבחינת מגוון המוצרים והן מבחינת יכולות טכנולוגיות מתקדמות. קראנובה עובדת עם מיטב הקבלנים, האדריכלים ומעצבי הפנים בארץ ומשווקת את מוצריה עבור למעלה מ-50 חנויות ברחבי הארץ. לאורך השנים צברה מוניטין וקהל לקוחות שחוזר אליה שוב ושוב כשהם משפצים את ביתם או רוכשים בית חדש.

קראנובה. יח"צ,
קראנובה/יח"צ

איכות ויוקרה

באשר לאיכות, קראנובה מתחרה בהצלחה עם מוצרים דומים ממפעלים אירופיים. החברה מעניקה תשומת לב יתרה לאיכות המוצרים, על מנת שהלקוח ייהנה מפריט איכותי העומד בסטנדרטים גבוהים ובתקנים המחמירים ביותר. מדובר במוצרי קרמיקה שמיוצרים ברמה גבוהה מאוד, בעלי התנגדות לשחיקה, חוזק, עובי מספק וכושר ספיגה גבוהים.

מגוון רחב של עיצובים

מלבד האריחים הסטנדרטיים תמצאו בתצוגה גם אריחי קרמיקה לריצוף או לחדרי האמבט במגוון עצום של גדלים, עוביים, צבעים וטקסטורות, של מיטב היצרנים בעולם. למעשה, קראנובה ידועה בזכות דגמים בעלי דוגמאות מיוחדות שלא תמצאו בשום מקום אחר, בסגנון שמתאים לאנשים שמעוניינים להכניס לבית קצת אופי ועניין או לשוות לבית מראה יוקרתי.

קראנובה. יח"צ,
ייבוא ושיווק גרניט פורצלן וכלים סניטריים/יח"צ

על מנת להיות בטוחים שאתם אכן מכניסים לביתכם מצד אחד את החומרים האיכותיים והטובים אשר ישארו לכם לאורך זמן, ומצד שני גם את אלה המתאימים לכם במיוחד ולאופי החיים שלכם, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע של קראנובה ישראל. חנות הקרמיקה מציעה לשלל הלקוחות את השירות המקצועי ביותר הנעשה בהשגחה של אנשי המקצוע בעלי ניסיון רב בתחום הקבלנות והשיפוצים כאחד, ואם בחרתם להכניס אותם לביתכם, אתם בידיים בטוחות ביותר.

כתובת: די עכו 7000, קרית ביאליק

טלפון: 04-6701111

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף קראנובה
  • עוד באותו נושא:
  • קרמיקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully