וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסמטיקאית הנערצת על נשות אשקלון

בשיתוף שני כהנא סולימני

23.2.2021 / 11:31

באזור הדרום, כולל בעיר אשקלון, ניתן למצוא לא מעט קוסמטיקאיות ומכונים לטיפולי יופי ועור, אולם מי שעשתה לעצמה שם של כוכבת עולה בעיר במהלך השנה האחרונה, היא שני כהנא סולימני

שני כהנא סולימני. יח"צ,
שני כהנא סולימני/יח"צ

אומנם רק בת 23, אך המקצועיות שמפגינה שני כהנא סולימני מדהימה גם את נשות המקצוע המנוסות, על כך ועוד בכתבה הבאה.

שני כהנא סולימני - הגיל כלל לא משחק תפקיד

שני כהנא סולימני, בת 23, היא קוסמטיקאית פרא רפואית, בעלת קליניקה באשקלון. אם אתם מרימים גבה על כך שבחרנו להציג בפניכם אשת מקצוע צעירה, כדאי שתדעו כי בכל הנוגע לעולם הקוסמטיקה ויופי, מחקרים שנעשו בתחום הראו כי בניגוד לעבר, כאשר נשים היו מעדיפות להגיע לטיפולים אצל קוסמטיקאיות מבוגרות, כיום הנטייה היא לחפש ולהגיע לנשות המקצוע הצעירות יותר, מאחר והן מביאות חדשנות בכל הנוגע לטיפולים השונים, וגם נוקטות בגישה אישית חמימה אחרת לגמרי מזו שהיתה מקובלת בעבר.

תחילת הדרך

"עולם הטיפוח והיופי תמיד עניין אותי, גם בגלל שסבלתי מאקנה כנערה צעירה, ואני לא מתביישת להודות כי זה פגע לי בביטחון העצמי. אני זוכרת כי נהגתי להסתובב רק לאחר שמרחתי על עצמי מלא שכבות של מייק אפ, כמו מסכה ממש, ומה לעשות כי בשנים ההן, לא היה נהוג כי בחורות צעירות הולכות לקוסמטיקאית.

"כבר אז היתה לי הרגשה כי בבוא היום תהיה לי נגיעה בכל הקשור בטיפול באנשים, אז לאחר הצבא החלטתי לעשות מעשה, ללכת ללמוד את מקצוע הקוסמטיקה בצורה המקצועית ביותר. את ההכשרה הראשונה והמרכזית עברתי אצל חוה זינגבוים, ומאז לא הסתכלתי לאחור", סיפרה לנו שני על הסיבה שבגינה בחרה במקצוע הזה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

שני כהנא סולימני - מגוון רחב של טיפולים

את הטיפולים השונים בקליניקה אשר ממוקמת בשדרות קדש 16 באשקלון שני כהנא סולימני מעבירה בעזרת המכשור המתקדם ביותר בתחום, ובין היתר היא מטפלת ב:
*אקנה.

*פיגמנטציה.
*מיצוק של העור.
*טיפול יופי.
* אנטי-אייג'ינג.
*הסרת שיער בלייזר ועוד, כאשר מעניקה את השירותים השונים לנשים ולגברים.

שני כהנא סולימני. יח"צ,
שני כהנא סולימני/יח"צ

לקוחות מספרים

על מנת לקבל חוות דעת ממקור ראשון, יצרנו קשר עם כמה לקוחות של שני, כולן פירגנו מכל הלב, על האנושיות שמפגינה, על מקצועית מדרגה ראשונה, וכי הן רואות בה כחברה לכל דבר, אחת מהלקוחות, מירב אבן חן, סיפרה: "כשאני חושבת על זה, מדהים אותי שעברתי לא מעט קוסמטיקאיות לאורך יותר מ-20 שנה, ואף אחת מהן לא הצליחה לטפל לי בפנים כמו שצריך. יש לי עור מאוד רגיש, לכן לאורך חודשים ארוכים במהלך השנה אני סובלת מאדמומיות יתר, אך רק שני הצליחה סוף סוף לטפל לי בבעיה באופן משביע רצון. מבחינתי היא קוסמת, ועוד קודם לכן, בן אדם.

"גם אם אני מגיעה לטיפול בן שעה, ושני רואה כי יש צורך לתת לי עוד חצי שעה על מנת למקסם את הביקור בצורה היעילה ביותר, אין שום בעיה, היא מפנה את לוח הזמנים כך שאקבל את הטוב ביותר, והיא לא לוקחת על זה שקל יותר. אני יודעת מחברות שגם מגיעות אליה, כי היחס המדהים הזה זהה לכולן".

טיפול קוסמטי בהתאמה אישית

סיפרנו לשני על המחמאות שקיבלה מכל עבר, היא שמחה לשמוע וסיפרה על סגנון העבודה שלה: "כאשר מדובר בלקוחה חדשה שמגיעה אליי בפעם הראשונה, אני דואגת לערוך מולה אבחון מעמיק, כדי לגלות מה יכול לעזור לי בטיפולים השונים, ממה היא סובלת, אילו כדורים היא לוקחת, וכל דבר שיכול להשפיע מצב העור שלה. לאחר מכן אני מאבחנת את העור, אז יודעת להתאים את הטיפול הנכון, באילו חומרים לעשות שימוש, במה לא, משלבת טכניקות עבודה שונות, בהתאם למצב של כל אחת בנפרד".

שני כהנא סולימני. ארן חן,
שני כהנא סולימני/ארן חן

הערך המוסף - עיסוי פנים מפנק ומלטף

כחלק מהצמיחה שלה כאשת מקצוע מובילה, שני גם למדה עיסוי פנים ודקולטה, על כך היא סיפרה: "העיסוי הוא דבר שמאוד התחברתי אליו, כי כאשר אני נוגעת בלקוחות שלי, אני יכולה לגלות בדיוק היכן כואב להן, איפה בדיוק כדאי לי ללחוץ על מנת להקל על הכאב והלחצים. אני תמיד צוחקת כשהן מספרות לי כי לא רוצות לסיים את העיסוי, לכן אני תמיד מסדרת את יומן העבודה שלי כך שיהיה מרווח מספיק גדול בין הלקוחות, כדי לתת אקסטרה בטיפול הקוסמטי בהתאם לצורך, או בפינוק של זמן העיסוי".

תוכניות לעתיד

"בשלב הראשון אני כל הזמן חושבת כיצד אני יכולה להתקדם ולהתפתח עבור הלקוחות שלי, איך אוכל ליצור דברים חדשים. אני לא נחה לרגע כאשר מבקשת לתת את חווית הטיפול הטובה ביותר. השלב השני הוא כבר חלום גדול, שבו אפתח מכון שיהיה בו הכל. שלצידי יעבדו נשות מקצוע נוספות בתחום הקוסמטיקה, ושיהיו בו שירותים נוספים, כמו ציפורניים וגבות. אני בן אדם מאמין, ובטוחה כי אלוהים מכוון אותי מלמעלה ויעזור לי להמשיך להתקדם ולהצליח".

שני כהנא סולימני. ארן חן,
שני כהנא סולימני/ארן חן

לפרטים נוספים ויצירת קשר עם שני כהנא סולימני:

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף שני כהנא סולימני
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully