וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אלפרד קור התיאוריה לא תהפוך לסיוט

בשיתוף אלפרד קור

23.2.2021 / 11:04

כדי להוציא רישיון לרכב, עליכם לצלוח כמובן קודם כל את מבחן התיאוריה המאיים. איך עושים זאת? מוצאים מורה מצוין. הכירו את אלפרד קור, מורה לנהיגה ומרצה לתיאוריה, שממש לאחרונה השיק קורס מקוון ללמידה מרחוק ויעזור לכם לעלות על ההגה

אלפרד קור, מורה נהירה ומרצה לתיאוריה/אולפן הנבחרים

אלפרד קור, הוא מורה נהיגה מוסמך ומרצה לתיאוריה עם ניסיון עשיר של 15 שנה. לאחרונה השיק קורס מקוון לתיאוריה הכולל מתודות שהוא בנה על בסיס הניסיון שלו. אלפרד, מלמד את הקורס הזה 15 שנה פרונטלית, אך בעקבות הקורונה הוא התאים אותו לדיגיטל והשיק אותו בחודש מרץ האחרון.

הקורס מדבר בדיוק אל הדור הצעיר - סרטונים קצרים וממוקדים בהתאם למה שהם רגילים מהרשתות החברתיות. הקורס מכיל תרגול נרחב לכל נושא - גם השאלות עצמן דורשות חשיבה ומפתחות סקרנות בקרב הלומדים. הקורס הוא קליל, פשוט ונוח - שיטה מוכחת: בחצי שנה האחרונה מאות תלמידים ביצעו את הקורס ועברו את התיאוריה בהצלחה רבה. בקורס מקבלים הסבר מעמיק ומפורט לגבי כל נושא ונושא. מותאם גם לליקויי למידה ותלמידים עם בעיות של קשב וריכוז.

הקורס חוסך עבור התלמידים זמן רב של הגעה פיזית אל מקום הלימוד. השיעורים על פי סדר כרונולוגי וניתן ללמוד אותם בכל זמן שרוצים ומכל מקום שרוצים. חשוב להדגיש כי אמנם יש העוברים תיאוריה בלי קורס - אבל הוא שם דגש בקורס על כך שהתלמידים ידעו היטב את החוק. המטרה המרכזית של הקורס היא ללמד את התלמידים את כל מה שהם זקוקים לו לגבי חוקי התעבורה ואת כל מערכות הבטיחות ברכב, שבסופו של דבר מונעים תאונות. השיטה שהוא מתמקד בה בלימודי הנהיגה היא שיטה מוכחת מותאמת לכרטיס תלמיד בהתאם לתוכנית למידה מפורטת.

050-7812482

לרכישת הקורס

אתר

בשיתוף אלפרד קור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully