וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן להתנהלות תזונתית חדור מטרה

בשיתוף לירז לוי

23.2.2023 / 10:53

הכירו את לירז לוי, מאמן אישי ומנחה NLP לאורח חיים בריא וירידה במשקל שהוכיח כי שום דבר באמת לא משנה למעט הפוקוס שלכם בחיים

אייל לוי. יח"צ,
לירז לוי/יח"צ

המודעות לביצוע פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא, במקביל לתזונה נכונה, הולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות. אימון אישי הפך נפוץ מאחר והצורך לשמור על הבריאות, להישאר בכושר ולהיראות טוב, לא תמיד מתאפשר באופן עצמאי. כאשר אתם בוחרים מישהו שיסייע לכם בנושא התזונה, חשוב לוודא שהוא מקצועי ומוסמך, בעל ההכשרות המתאימות, מיומן ומנוסה בעבודתו ושהוא מוכן לתת לכם את מירב הקשב הנדרש לטובת הצלחת התהליך שאתם חפצים בו.

צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של מאמנים להתנהלות תזונתית. הצוות חיפש בעיקר מישהו שגם חי אורח חיים מסוים וכמובן מציג דוגמה אישית למכריו ולקהל לקוחותיו. לצד יעילות מתוכניות התזונה שחיפשנו, הבנו מהר מאד כי אם לא נקפיד על הסטנדרטים המבוקשים, אנו יכולים למצוא את עצמנו משקיעים כסף רב, זמן יקר ומאמץ לחינם. אז מצאנו את לירז לוי, מאמן אישי ומנחה NLP לאורח חיים בריא וירידה במשקל שהוכיח כי שום דבר באמת לא משנה למעט הפוקוס שלכם בחיים ומיד גם נסביר למה הכוונה.

הסיפור של לירז לוי בן ה-32 והגעתו לתחום הוא מיוחד מאוד. לוי סבל ממשקל גבוה לאורך תקופה ארוכה. הוא היה אצל תזונאית בעברו וגם אצל דיאטנית, הוא ניסה לגבש תפריטים דרך הרשת אבל לא הצליח להגיע לירידה במשקל שרצה. ''הייתה ירידה במשקל לזמן מאד קצר ומיד אחר כך שוב עלייה''. נזכר לוי. כשהגיע ללימודי NLP, לימודי אימון אישי ותזונה המטרה שלו הייתה לאמן את עצמו, כך הוא ירד במשקל עשרה ק''ג ויותר חשוב מכך התחיל לייצר לחיים שלו התנהלות תזונתית נכונה, ממש שגרה בדיוק כמו צחצוח שיניים. עד היום הוא מנהל את השגרה שלו ועדיין מצליח לשמור על המשקל המבוקש.

המוטו שלו אומר: "אפשר לאכול הכל ועדיין לרדת במשקל בפשטות ובנוחות''. לדבריו, אחד הדברים שאנשים נופלים בהם הוא נושא הדיאטות: "אנשים עושים דיאטה אבל אחרי תקופה הם חוזרים להרגלים הישנים. מנגד, כשאתה מייצר שגרה זה הופך למשהו נוח וכשזה משהו נוח אז ירידה במשקל היא פועל יוצא של התהליך''.

לירז לוי. באדיבות לירז לוי,
לירז לוי/באדיבות לירז לוי

איך עובדת השיטה?

"המטרה שלי היא להפוך את הבקשה של הלקוח לירידה במשקל למשהו בר השגה שקורה בפועל, אנחנו נעבוד על הרגלים ולא על מה אסור ומה מותר זאת באמצעות כלים של ה-NLP כדי להבטיח שינוי גם בחשיבה ובתפיסה של ההרגל. לא אבקש מלקוח להימנע מהמבורגר, פיצה או פנקייק, כי בסופו של דבר שגרת חיים אמיתית היא כזו שמלאה בכל מה שציינתי ולכן אין צורך להימנע מכך. אם הוא ימנע מכך כמה חודשים, אז ברגע שהוא ישתחרר מאותה דיאטה יהיה לו בולמוס, רצון גדול לאכול את זה. מניסיוני עם המתאמנים זה בדיוק כמו שאם תבקש מילד לא לגעת בגז הוא ירוץ לגעת בו, כך אם נבקש מאדם לא לאכול אוכל מסוים יהיו לו מעידות ונפילות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ארוחה שהיא תזונה מאוזנת. יח"צ,
ארוחה שהיא תזונה מאוזנת/יח"צ

כאמור, לירז לוי מאמן לשעבר ובוגר קורס ליווי להתנהלות תזונתית של פיט קיי ישראל, אשר מלמדת אנשים מה היא התנהלות תזונתית נכונה, לא מנקודת המבט של ספירת קלוריות אלא ברמה של התנהגות תזונתית כשגרת חיים בשילוב מה שלמד והכלים של ה-NLP לירז מוכיח שהשינוי החשוב ביותר הוא בחשיבה של האדם. מטרת השיטה היא להוציא אנשים ממעגל הדיאטות שחוזר על עצמו הרבה מאוד פעמים ולזכותה יאמר כי לאחרונה היא נבחרה כאחת משמונה השיטות המובילות כיום בתחום הירידה במשקל וגם בהקניית הרגלים לטווח הארוך. ''אני סמוך ובטוח בתהליך שלי בצורה כזאת שאני גם מבטיח אחריות על התהליך בכל שלב שלו".

התהליך כולל שיחת אבחון אשר מתקיימת ביניכם לבין לירז לוי פנים אל פנים/ זום במשך 45 דקות ובסופה אתם תחליטו יחד על איזה תכנית ללכת. "אני מייצר ללקוח חליפה עבורו ולא הוא נכנס לחליפה שמוכנה מראש'' אמר לוי והוסיף: "המטרה היא שלכל אדם תהיה אוטונומיה לבחור מה הוא אוכל ולכן אין תפריט, יש פשוט סדר יום - הם אלה שיגרמו ללקוח לאכול כמו שצריך במהלך היום. יש מספר מסלולים אבל כל אחד מהם אינדיבידואלי - המטרה היא ליצור שביל תזונתי שיוביל את הלקוח לירידה במשקל''.

העובדה כי לירז לוי בוחר את הנבחרת שאותה הוא מוביל ולא מצרף כל אחד לשיטה הייחודית הקנתה לו נקודות זכות רבות בבדיקה שערכנו. "אם אני רואה אדם לא רציני, אחד כזה שלא שולח תמונות ולא איתי בתהליך במיינד סט, אעשה לו שיחת חתך ואחזיר לו את הכסף באופן יחסי - הכל עובד בצורה מאד ברורה כי אני מחפש אנשים שרוצים ומוכנים לתהליך, כאלה שרוצים לעשות את זה בכל ליבם. זכרו, מחשבה מייצרת מציאות לצד עשייה''.

צפו בלירז מסביר מהי דיאטה ולמה היא לא יעילה לטווח הארוך

אם גם אתם חולמים להגיע לאיכות החיים שתמיד חלמתם עליה, צרו קשר עם לירז לוי שיעניק לכם מעטפת מלאה והסבר מפורט על התוכנית שלו, אשר תותאם לאורח החיים שלכם. הלקוחות שלו מגיעים מכל הארץ לעשות את השינוי וגם אתם מוזמנים לעשות כן.

לירז לוי הוא מאמן אישי ומנחה NLP לאורח חיים בריא וירידה במשקל. בוגר קורס מאמנים מביה"ס למקצועות הספורט, בוגר קורס התנהלות תזונתית נכונה בשיטת FIT K כשבין היתר הוא גם בוגר קורס אימון והנחיית NLP, בוגר תואר ראשון בחינוך ובוגר קורס LBS (תזונה מבוססת מחקרים).

לפרטים: 54-223-5951 972+

מייל lirazl91@gmail.com

פיייסבוק

אינסטגרם

עמוד עסקי בפייסבוק

בשיתוף לירז לוי
  • עוד באותו נושא:
  • תזונה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully