וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל זהב: תכשיטי שמש מגשימים חלומות

בשיתוף שמש תכשיטים

23.2.2021 / 10:01

בעכו ובנהריה "מתחבאות" שתי פנינים ייחודיות - החנויות של "שמש תכשיטים", שמציעות מגוון עצום של טבעות אירוסין, שרשראות, עגילים וצמידים, כולל צמידי וינטאג' נדירים ביותר. ב"שמש תכשיטים" יודעים להגשים לכל אחד את התכשיט שחלם עליו

מבחר עצום בחנות ובאתר. טבעת של שמש תכשיטים. יח"צ,
מבחר עצום בחנות ובאתר. טבעת של שמש תכשיטים/יח"צ

מי מאיתנו לא רוצה להתפנק מדי פעם בתכשיט מהמם? להתחדש בעגילים, בשרשרת או בצמיד יפהפה? אבל איפה מוצאים מקומות שבהם תוכלו לקנות תכשיטים באיכות גבוהה, בלי להתפשר על איכות, ובמחירים שווים במיוחד? או, טוב ששאלתם.

תשובות לשאלה הזו "מתחבאות" ברחוב בן עמי בעכו ובקניון ארנה בנהריה, שם נמצאות שתי החנויות של "שמש תכשיטים" - שהן פנינה אמיתית. בחנות בנהריה אנחנו פוגשים את ליעד שמש, דור שלישי ל"שמש תכשיטים", שמטפל בנו - כמו בכל לקוח - בחיוך וביחס VIP. החנות המקורית, הוא מספר, הוקמה בעכו העתיקה כבר בשנת 1956 על ידי סבו, דוד שמש ז"ל.

"לסבא שלי היתה חנות תכשיטים במצרים עוד לפני שהוא הגיע לישראל", אומר שמש, "וכשהוא עלה לארץ הוא התיישב בעכו, ובגלל שהוא יליד מצרים ודובר ערבית התאים לו לפתוח חנות תכשיטים בעכו העתיקה, כמקום של דו קיום. אבא שלי, משה שמש, המשיך עם העסק והיום אני ואחי מנהלים את שתי החנויות, בעכו ובנהריה, וגם את אתר האינטרנט שלנו".

תוך כדי התרשמות מהמבחר העצום בחנות, בהם גם תכשיטי וינטאג' מלפני 80 שנה ויותר, כמו למשל צמידי הסבתות של פעם, שנחשבים היום לפריטים הכי נחשקים שאותם כמעט ואין להשיג, אנחנו שואלים את שמש באיזה סוגי תכשיטים הם מתמחים.

פריטים נדירים שכמעט ואין להשיג. צמיד וינטאג' בשמש תכשיטים. יח"צ,
פריטים נדירים שכמעט ואין להשיג. צמיד וינטאג' בשמש תכשיטים/יח"צ

"אנחנו מתמחים בתכשיטי זהב ויהלומים", הוא עונה, "ויש לנו מבחר תכשיטים בכל מחיר ולכל סוגי הלקוחות. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו שרשראות, טבעות, צמידים ועגילים, וקולקציה גדולה של טבעות יהלומים ואירוסין".

המבחר בחנות מדבר לכל הקהלים גברים ונשים, קטנים וגדולים. גם הגברים ימצאו אצל שמש תכשיטים יפים עבורם, לצד מבחר גדול של שעוני מותגים מהמובילים בעולם. בחנות ניתן גם לבצע ניקוב חורים באוזניים לילדות בשיטה החדשה באופן סטרילי לחלוטין, ללא אקדח.

חלק מהתכשיטים ומהשעונים ניתן להזמין ישירות מאתר האינטרנט של החנות, שהוא נוח וידידותי למשתמש, והמשלוחים לאחר ההזמנה מהירים מאוד ומגיעים לבית הלקוח בתוך ימים ספורים, במקרים רבים גם מהיום למחר. כמו כן, אצל שמש תכשיטים ניתן לבצע המרת מט"ח, באישור משרד האוצר.

כשאנחנו שואלים את שמש אם התכשיטים שלו מיובאים או מיוצרים בישראל, התשובה היא "גם וגם". הוא מספר כי "אנחנו חברים באיגוד התכשיטים בישראל, מייבאים בעצמנו מטורקיה ומאיטליה ומשווקים לחנויות נוספות בצפון, ויש לנו מפעל בעכו שבו אנחנו מייצרים תכשיטים לפי הזמנה, בעיצוב אישי".

בנוסף, בשמש תכשיטים מתמחים בקניית זהב ישן, תמורת כסף מזומן או בהחלפת זהב ישן בתכשיט חדש. כשאנחנו תוהים למה הכוונה, שמש מסביר כי "אם למשל מישהו קיבל עכשיו בירושה תכשיטי זהב, אנחנו משלמים לו עליהם את התשלום הכי גבוה בארץ, במזומן. זה נכון כמובן לגבי כל סוגי הזהב, כמו למשל מטבעות זהב ישנים, מטילים, שרשראות, טבעות וזהב על כל צורותיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מתמחים בקניית זהב ישן. מטיל זהב ומטבעות זהב ישנים אצל שמש תכשיטים. יח"צ,
מתמחים בקניית זהב ישן. מטיל זהב אצל שמש תכשיטים/יח"צ
מתמחים בקניית זהב ישן. מטיל זהב ומטבעות זהב ישנים אצל שמש תכשיטים. יח"צ,
מתמחים בקניית זהב ישן. מטבעות זהב ישנים אצל שמש תכשיטים/יח"צ

כשאנחנו מתחילים להתעניין במחירים, אנחנו מגלים מבחר גדול שמביא למצב שבו גם טווח המחירים רחב מאוד, החל מתכשיטים עממיים שמחירם מאות שקלים ועד תכשיטי יוקרה, הכל בהתאם לרצון ולתקציב הלקוח.

מעבר למבחר ולמחירים הידידותיים, קשה שלא לשים לב לשירות אצל שמש תכשיטים, שמתחיל בחיוך ובכוס אספרסו, ממשיך בליווי צמוד עד לתכשיט שחלמנו עליו, הכל כאמור בהתאם לתקציב ולרצון הלקוח. בנוסף, בשמש תכשיטים מעניקים אחריות למשך שנה על מגוון התכשיטים ולמשך שנתיים על מגוון השעונים.

קולקציה מגוונת, מחירים בהתאם לתקציב ושירות VIP. טבעת אירוסין של שמש תכשיטים. יח"צ,
קולקציה מגוונת, מחירים בהתאם לתקציב ושירות VIP. טבעת אירוסין של שמש תכשיטים/יח"צ

"אמינות והשירות הוא הדבר הכי חשוב אצלנו", מבהיר ליעד, "וכל מי שנכנס מקבל יחס VIP. אם למשל נפלה לו אבן מהתכשיט שנתיים אחרי שקנה אותו, אני מציע שירותי צורפות ומתקן לו אותה ללא תשלום. אין אצלנו ויכוחים, אנחנו מתקנים מיד את כל מה שצריך. האמינות היא הערך מספר אחד אצלנו.
"בשורה התחתונה, התכשיטים שלנו מתאימים להעדפות האישיות ולסגנון הייחודי של כל אחד ואחת, והצוות שלנו מסייע לכולם בבחירת הפריטים היפים, המיוחדים והנכונים עבורם, בסבלנות רבה ומתוך דאגה לשביעות הרצון ולהנאה של הלקוח. אנחנו מגשימים את החלומות של הלקוחות שלנו, לא משנה כמה הם 'משוגעים'. כל מה שהם רוצים - הם מקבלים".

טלפון - 04-9916089 (סניף עכו) \ 04-9911729 (סניף נהריה) \ 054-6334704 (לפניות בווטסאפ)

אתר - shemesh-jewelry.co.il

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף שמש תכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully