וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצבת הפנים שהופכת פנטזיות למציאות

בשיתוף מזל יעקב

22.2.2021 / 16:49

הכשרון, הידע וניסיון החיים עוזרים למעצבת הפנים מזל יעקב להגשים כמעט כל פנטזיה שהלקוח מבקש על מנת להפוך את ביתו לבית חלומותיו. "אני לא מוותרת עד שזה מצליח"

מזל יעקב. יונית מחלב "סטודיונית",
מזל יעקב/יונית מחלב "סטודיונית"

כשמעצבת הפנים מזל יעקב נפגשת עם לקוח ומתכננת את בית חלומותיו, מעבר לידע ולכשרון היא מגייסת גם את הניסיון שצברה בכל מעגלי החיים, המאפשר לה להבין את הצרכים והרצונות של כל שלב בחיים. "כל פגישה אני פותחת בתחקיר מעמיק עם הלקוח, יושבת איתו לא מעט שעות. אנחנו ממלאים ביחד שאלונים על מנת להבין בדיוק מה הצרכים שלו, מה הקשיים, מה הוא רוצה, מה החלום שלו, מה הסגנון העיצובי, מה מתאים לו. חשוב להבין ולהרגיש את הלקוח ואם אנחנו משדרים על אותו הגל".

איך הגעת אל עולם העיצוב?

"העיצוב תמיד זרם בי, ולאחר 27 שנות חינוך והוראת מתמטיקה פרשתי. אני מגיעה מבית של אמנים ותמיד הראייה העיצובית והאמנותית הייתה השיח בבית. כשהרגשתי שמיציתי את ההוראה ותרמתי את חלקי למערכת החינוך היה זה טבעי עבורי ללמוד עיצוב פנים, ומשם יצאתי לדרך עצמאית. היום אני שלוש שנים אחרי, מרגישה שהדברים מבוססים יותר ולקוחות מגיעים מפה לאוזן. אני מרגישה שאני מגשימה חלום וממצה את עצמי מבחינת סיפוק ועניין, עושה את העבודה בהנאה ובכיף, ומתייחסת לכל פרויקט כאילו זה היה הבית הפרטי שלי".

איך היית מגדירה את סגנון העיצוב שלך?

"אני נוטה יותר לסגנון נקי, נטול רעשים, קו נקי מודרני או כפרי עדין. אני מאוד אוהבת לשלב ציורים ופיסות אמנות בתוך קירות מיוחדים. אני אוהבת לתכנן יחידות אחסון שאוספות בתוכן את כל הבלאגן מסביבנו. אני משתדלת שהלקוח שהגיע אלי יוכל לנהל את החיים שלו, כך שיהיה לו נעים ומאורגן מסביבו בצורה פרקטית ואסתטית".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עיצוב של מזל יעקב. ריקי זהבי,
עיצוב של מזל יעקב/ריקי זהבי

מי הקהל שלך?

"אני פונה לקהל לקוחות שהוא דומה לי מבחינת השלב בחיים, לקראת פרישה לגמלאות או בשלב שהילדים עזבו את הבית. המטרה היא לנצל את הבית לנוחותו של הזוג עם אופציה לארח את הילדים בסופי שבוע. מעבר לזה, לארגן את הבית לקראת הגיל השלישי זה דבר שדורש מחשבה מעמיקה. ישנם צרכים מיוחדים: שהכל יהיה נגיש, פרקטי כי תנועות הגוף מוגבלות. לכן חשוב שהדברים ייעשו במחשבה תחילה ולא דגש רק על האסתטיקה.

"לכל לקוח אני בונה את החבילה שמתאימה לו. אני לא אשקוט עד שהדברים יהיו בדיוק כמו שהייתי רוצה וכמו שהלקוח היה רוצה. לפעמים נדמה שיש מבוי סתום או פנטזיה מורכבת וחסרת מוצא, ורק חשיבה יצירתית והשקעה של זמן, חיפוש ומחשבה מאפשרים את המימוש של הפנטזיה. אני לא מוותרת עד שזה מצליח".

מזל יעקב. יונית מחלב "סטודיונית",
מזל יעקב/יונית מחלב "סטודיונית"

טיפ הזהב

מזל בחרה לשתף אותנו בכמה עצות וכללי זהב לשדרוג חדר השינה שלנו, החדר שבו אנחנו מבלים הכי הרבה שעות ביממה. קיימים כמה עקרונות בסיסיים בתכנון ועיצוב חדר זוגי שמסייעים להגיע ממראה סתמי לחדר מעוצב ברמה של בית מלון או חדר שהוא כיפי ונעים להיכנס אליו ולהנות ממנו, כך שגם ישפיע לטובה על הזוגיות.

עיצוב של מזל יעקב. ריקי זהבי,
עיצוב של מזל יעקב/ריקי זהבי

"בעיני חדר השינה הוא המקום הכי חשוב בבית. זה החדר הפרטי והאינטימי שלנו, הוא משפיע על מצב הרוח שלנו וממלא אותנו באנרגיה למשך כל היום. לכן, הטיפ הראשון הוא סידור המיטה בכל בוקר. למעשה, זה טיפ טריוויאלי ופשוט, אבל לא כולם משקיעים בו תשומת לב או מבינים את החשיבות שלו במראה חדר השינה.

"טיפ נוסף קשור ליצירת מראה של חדר גדול ומרווח. הדירות בארץ נחשבות לקטנות עם חדרים קטנים שלא מאפשרים תנועה בחדר, ויש עקרונות שמאפשרים ליצור אשליית מרחב ותחושה נינוחה יותר בחדר שהוא אולי צפוף. ראשית, אני ממליצה להתקין וילון מהתקרה ועד הרצפה וברוחב שיהיה גדול יותר מרוחב החלון, כך מתקבלת תחושת גובה ואורך. שנית, אם בוחרים לשים שטיח בחדר, מומלץ דווקא לבחור בשטיח אחד גדול במקום במספר שטיחים קטנים, ורצוי בצורות גיאומטריות שחוזרות על עצמן ויוצרות אשליית אין סופיות. לבסוף, מומלץ לבחור רהיטים או ארונות שנבלעים בצבע הקיר. במידה וחדר השינה קטן אפשר להתפשר על רוחב המיטה לטובת פרופורציות ותחושת מרחב וניידות בחדר".

כתובת: הדולפין 6, אשדוד

טלפון: 053-6611050

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף מזל יעקב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully