וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משק טל: איכות, טריות ושירות שהוא מעל הכל

בשיתוף משק מ.י.טל

22.2.2021 / 13:07

פירות וירקות יש בכל משק חקלאי שמכבד את עצמו, אבל מה תגידו אם נספר לכם שמצאנו את המקום שמגדל את הפירות הכי אקזוטיים בישראל?

משק מ.י.ט.ל. חנות המשק,
משק מ.י.טל/חנות המשק

אחד ממוצרי הצריכה הטריים שנמצאים בכל קנייה של כל בית בישראל הוא פירות וירקות. בעקבות כך הרבה מאד רשתות ואפילו דוכני שוק שמוכרים רק פירות וירקות נכנסו לאחרונה לשוק המשלוחים ומתחרים ביניהם, כאשר יותר ויותר חנויות ואתרי אינטרנט החלו לצמצם פערים ומציעים את התנובה של החקלאים בשיווק ישיר, מבלי לתת לרשתות הגדולות לגזור את הרווחים על חשבונם או לשלם מחיר נמוך לחקלאי ולגבות מחיר גבוה מהלקוח.

צוות הנבחרים שלנו בדק לאחרונה מגוון רחב של משקים המשווקים פירות וירקות במרכז והגיע למסקנה כי על ניסיון, טריות ואיכות אסור לוותר. הכירו את משק מ.י.טל בע"מ או במילים אחרות גן העדן של הפירות והירקות. המשק שבמושב ביצרון (השפלה הדרומית) משווק מגוון אינסופי של פירות וירקות, שהיה לנו מאד קשה לבחור ממנו. החל מירקות ירוקים ופירות (רטובים ויבשים) כאשר הכל לפי עיקרון הטריות. התרשמנו כי בעלי המשק, גיא ושירילי טל, מקפידים לבחור את התוצרת הטובה ביותר שלהם ושל החקלאים הסמוכים להם. זאת לצד מבחר עשיר.

משק טל, היושב על שטח של 450 דונם, עוסק כאמור בעיקר בגידול פירות כמו רימון, אפרסמון, נקטרינה, אפרסק, משמש, תפוח, זנים של תות עץ, פטל/אסנה ועוד שלל פירות מיוחדים כמו שיזף סיני, ספודילה, מנגוסטין, ספוטה לבנה/שחורה, שעועית הגלידה, גוונבנה, קטמבילה, גויאבה ועוד. סל המוצרים המיוחדים והאקזוטיים מגיע עד לחמישים סוגי פירות שמוכרים אולי רק לקומץ קטן בישראל, והעובדה כי המשק לא עובד עם יבוא, אלא הכל תוצרת הארץ, כחול לבן הקנתה לו נקודות זכות בבדיקה שערכנו. פרט לפירות וירקות, בחנות המשק תוכלו למצוא גם מוצרים נוספים כמו שמן זית, דבש, רטבים, ממרחים, מוצרי בריאות, מיץ רימונים, גרגרי רימון ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
משק מ.י.ט.ל. חנות המשק,
משק מ.י.טל/חנות המשק

בעלי המשק שמים דגש מיוחד על ירקות ופירות איכותיים שנקטפים סמוך לקניה ודואגים שאנשי הצוות המקומיים יארזו אותם באופן שישמור עליהם בצורה מיטבית. "אנו רואים בכל לקוחותינו וכך גם בספקים והעובדים - משפחה לכל דבר ועניין. במשק טל תמיד נשאף שהלקוחות יהיו כמה שיותר מרוצים. לכל שאלה, בקשה או פניה, אנו כאן. אנו מעדכנים ועושים מבצעים שהופכים את חווית הקניה למהנה וצבעונית, כך שהגיוון שתמצאו אצלנו הוא אין סופי כמעט''. אמר לנו גיא טל והוסיף: "אנחנו דוגלים בהגינות בכל הנוגע לחוויית הקניה ובאים לקראת הלקוחות, בכך שאנו מעניקים להם גישה לתוצרת הטובה ביותר''. אז אחרי שקיבלנו את הרושם כי במשק טל נותנים דגש לטריות לפני הכל, מצאנו גם כי המקום מחזיק את התוצרת הטרייה ביותר ומסנן בקפידה כל ירק ופרי שנכנס אליו למחסן ההקפדה כוללת תוצרת נקיה משאריות חומרי הדברה.

משק מ.י.ט.ל. חנות המשק,
משק מ.י.טל/חנות המשק

לכל דבר יש סיבה

המשק החקלאי הוקם בשנת 1980 ומשנת 2002 גיא שהוא דור שני המשיך לפתח את גידולי המשק והרחיב את פעילותו לכיוונים רבים. בשנת 2014, עקב המצב הקשה של החקלאות והמשבר בענף שנבע בין היתר מהבירוקרטיות של הממשלות החליטו במשק טל לעשות שינוי במקום ולהפנות את מירב הכוח לטובת הצרכן שמשפיע בסופו של דבר גם על החקלאי. גיא טל הסביר: "החלטנו להקים חנות חקלאית שמוכרת את הפירות מגידולי המשק ללא משווקים וסיטונאים כלל. ופירות וירקות שמגיעים ברובם ישירות מחקלאים אחרים ונמכרים במחירים הוגנים. לא תמיד המוצר יהיה יותר זול מהרשת מפני שאנחנו לא מורידים מחירים לחקלאים אחרים. אפשר להוריד מחירים ולגבות את המחיר במקום אחר אנחנו לא עושים ככה ואצלנו התוצרת היא ישראלית ואיכותית. כך גם החקלאי יכול להתפרנס וגם הצרכן עצמו רוכש תוצרת טרייה איכותית ומובחרת שלא יושבת ימים כלילות בקירור''. עוד הוסיף גיא: "אנחנו דוגלים במכירת תוצרת חקלאית ללא שאריות של חומרי הדברה, מדובר בתוצרת שלנו וגם של חקלאים נוספים. יש לנו מגוון רחב של פירות, ירקות, פירות יער ומיוחדים ואקזוטיים שלא רואים בכל מקום''.

משק מ.י.ט.ל. חנות המשק,
משק מ.י.טל/חנות המשק

המשק מתמחה בשיווק ירקות ופירות איכותיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר לאורך כל השנה, כאשר החנות פתוחה לקהל הרחב ויש כמובן גם אפשרות לבצע הזמנות ישירות דרך האתר. עם כניסתכם אליו תזכו לשירות מוצלח מאד של חנות אינטרנטית לפירות וירקות טריים שמגיעים עד הבית. היתרון הגדול בשירות המשלוחים של משק טל הוא המהירות והזמינות, שמאפשרת לוודא כי הפירות והירקות שהוזמנו שומרים על טריותם. את ההזמנות ניתן לבצע בכל יום ושעה והמשלוחים מגיעים לבית הלקוח תוך 36 שעות מאזור קריית גת שבדרום ועד רעננה שבצפון גוש דן ולאזור מודיעין.

משק מ.י.ט.ל. חנות המשק,
משק מ.י.טל/חנות המשק

חוויה משפחתית

פרט לחנות המרשימה, משק טל גם מתפעל בימים כתיקונם בוסתן לקטיף עצמי שלפני הקורונה פרח והיה מקום שכולם מחכים בקוצר רוח לפתיחת עונת הפעילות. הקטיף אפשר למשפחות רבות להגיע וליהנות מפירות ייחודיים כמו מגוון זנים של תותי יער, אוכמניות, פטל אדום, פיטנגו, אוסנה ועוד שלל פירות אקזוטיים. כמו כן גיא פתח בעונת הרימון את השטחים לקטיף עצמי, בנוסף החלה במשק פעילות משפחתית של סיורים חקלאיים ובמהלך הסיור במשק אפשר ליהנות גם מפיקניק באוויר הפתוח.

גיא טל התייחס לכך: "לקטיף העצמי היה לנו רק פטל בתחילת הדרך, הפטל היה מיועד לשוק המקומי. לא חשבנו בכלל על קטיף עצמי. באחד הימים הגיעו אלינו לראות את המשק 2 חברות טובות, אחת בשם אלדה נתנאל כתבת של ישובניק נט והשנייה חן טהר שהייתה אחראית על הקשר עם החקלאים במועצה אזורית באר טוביה. הן, יחד עם אשתי שירילי לחצו עליי להפוך את השטח לקטיף עצמי". גיא פחד מהרס של השטח אך הוא לא עמד בלחץ של השלישייה ומאז המשק הפך גם למשק תיירותי.

גיא מוסיף: "אט אט הרחבנו את מעגל הפירות, בנינו והרחבנו את המתחם. כך התפתחנו והיום אפשר לשבת במקום עם שמיכות או מחצלות, ילדים נהנים, מתקני שעשועים ועוד. בכל שנה אנחנו מפתחים את המשק ונושא הקטיף בתקווה שגם בעתיד זה יהיה כך. וכל שנה אנחנו מוסיפים משהו חדש. ההשקעות הם גדולות מאוד ככה שהכל נבנה במחשבה מרובה. וכמובן מייצרים עוד מקומות עבודה לישראלים".

בקרוב מאד הפעילות בקטיף תחזור ואתם מוזמנים לעקוב, להגיע ולבלות.

להזמנות: 0505839541

רחוב העולים 94 מושב ביצרון או בוויז : משק מ.י.טל

אתר

חנויות האינטרנט להזמנות :
https://moly.co.il/store/talfarm/

https://talfarmshop.co.il/?from_admin

מייל שירות לקוחות והזמנות: neta@talfarm.co.il

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף משק מ.י.טל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully