וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוביל - לי" והמשלוח יגיע בדיוק בזמן

בשיתוף אפליקציית תוביל - לי

22.2.2021 / 12:35

הכירו את "תוביל - לי", אפליקצייה שמחברת בין נהגי משאיות ומובילים לבין הלקוחות שלהם. בעלי החברה הוא שליו כהן, שיספר על השירות החדש בשוק ההובלות

אפליקציית תוביל-לי/אולפן הנבחרים

הכירו את שליו כהן, בעלי אפליקציית "תוביל לי". בעבר היה לו עסק להובלה, החליט לעבור לעבוד עם קבלני משנה ואז היו קשיים שונים. קיבל חזון מאפליקציית ''גט טקסי'' והבין כי אין שום סיבה שלא תהיה אפליקציה שמרכזת את כל ההזמנות להובלות ולשינועים על ידי משאיות.

שאלנו את שליו, כיצד מזמינים משלוח?

"נכנסים לאפליקציה, בוחרים משאית בגודל מתאים, מועד הגעה וזה הכל. ההובלה תגיע במועד ובשעה שנקבעו ותעשה עבורכם את כל העבודה".

מי הקהל יעד של האפליקציה?

"הממשק מתאים כפתרון נהדר לכל צורך: מהאדם הפשוט שרוצה להעביר דירה ועד למפעלים שמשתמשים המון בשירותי הובלה. מתאים למובילים קטנים, טנדרים, חברות קטנות וחברות גדולות. באפליקציה יש מגוון רחב מאוד של משאיות בפריסה רחבה של מובילים בכל אזור הארץ ומעניקים הובלות לכל האזורים".

מהן העלויות?

"מנוי שירשם באפליקציה ישלם תשלום חודשי קבוע של 400 ש''ח בחודש ללא הגבלה של כמות ההובלות החודשיות. למשל מפעלי תעשייה גדולים שמשתמשים בהובלות חוזרות יכולים לחסוך המון כסף. משתמשי האפליקציה מדרגים את הנהגים וכך ניתן להזמין את הנהג על פי חוות דעת של משתמשים אחרים".

אז כמו שהבנתם, מעולם לא היה פשוט יותר להזמין הובלה, כל זאת בזכות אפליקציית "תוביל לי".

0505750850

בשיתוף אפליקציית תוביל - לי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully