וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק כוונות טובות

בשיתוף חוות הכוונות הטובות

22.2.2021 / 12:23

חוות הכוונות הטובות מציגה: טיולי סוסים, שיעורי רכיבה ומגוון טיפולים לכל הגילאים

חוות הכוונות הטובות. יח"צ,
חוות הכוונות הטובות/יח"צ

הבילויים במרכז הארץ שונים מאוד ממה שיש לפריפריה להציע, אך יש תפיסה מוטעית לגבי המגוון. אמנם המרכז מצטיין במסעדות, ברים, הצגות ואלמנטים שהם יותר מודרניים, ואילו הפריפריה מביאה משהו שהוא יותר טבעי וירוק, אך חשוב לבדוק את הנושא ולראות שזה לא תמיד המצב. בילוי כמו רכיבה על סוסים, שנשמע כמו משהו שאפשר למצוא רק בפריפריה, קיים גם במרכז ולמעשה, לאנשים רבים מתאפשר לבצע את הפעילות המרתקת הזו מבלי לנסוע רחוק.

ביקשנו לבחון את תחום הרכיבה על סוסים וראינו שיש מספר מקומות שמציעים שירותים שונים, מיד הבנו כי מומלץ לעשות סקר שוק ולהשתמש בכוח הצרכני שיש ברשת. גילינו כי רכיבה על סוסים היא מהנה, שונה, ויכולה להוות אלטרנטיבה איכותית ומעניינת ביותר לאנשים שרוצים לציין יום הולדת או כל אירוע אחר, בצורה מיוחדת.

חוות הכוונות הטובות. יח"צ,
חוות הכוונות הטובות/יח"צ

במרכז הארץ יש מספר חוות סוסים אשר מאפשרות לאנשים לצאת לטיולים בשטחים ירוקים על החיה המופלאה הזאת. בין היתר החוות שולחות מדריכים עם הזוגות, ויש אנשי מקצוע שעוזרים ללקוחות להתמודד עם הסוס מבלי לחשוש. לכן, חשוב מאוד לבחור מקום בו יש אנשי מקצוע ששמים דגש על מקצועיות.

הכירו את חוות הכוונות הטובות, חוות סוסים שהוקמה על ידי משפחה של חקלאים מרשפון לפני ארבעים שנה, כשחוץ מחוויית הרכיבה היא גם מהווה בית גידול לסוסי טיולים. ההתמחות והייחודיות של החווה באה לדי ביטוי בעובדה שהיא מציעה טיולי סוסים לרמות שונות, מטיולים עבור אנשים שלא רכבו מעולם ועד טיולי אקסטרים בכל רחבי הארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חוות הכוונות הטובות. יח"צ,
חוות הכוונות הטובות/יח"צ

החווה מציעה גם לימודי רכיבה, כאשר מתחילים ברכיבה של אחד על אחד ולאחר מכן הרוכבים עוברים לרכיבת שטח טהורה, בשטחים בלי שבילים. כך למשל, אדם שרוצה לרכוב דרך פעילות החווה יכול להגיע עד לים וליהנות מהשקיעה. בנוסף, החווה מציעה טיולים לקבוצות קטנות של עד 5-6 סוסים בכל הארץ, מאכזיב לכינרת במשך שלושה ימים, מזיקים לים המלח או אפילו בחרמון, כך שאם רוכב חולם לרכב בערבה או בגולן, זה אפשרי וקושי המסלול יקבע לפי הרמה שלו. "גם אם הוא לא רכב מעולם, אפשר להגשים לו חלום. הוא יוכל לרכוב במחוזות ילדותו ואפילו בשטחים בהם עשה אימונים בזמן שירותו הצבאי". אמר לנו מישאל בן אהרון, הבעלים של החווה.

חוות הכוונות הטובות. יח"צ,
חוות הכוונות הטובות/יח"צ

ביקשנו ממישאל להרחיב בנושא והוא נענה בשמחה: "אחרי שאנשים עשו אצלנו רכיבות משמעותיות, הם לא הבינו למה הם נסעו כל הזמן לחו''ל. עם הסוסים אפשר להגיע למקומות שלא ניתן להגיע ברכב. זה מחייב כמובן כל רוכב ללמוד אבל גם מי שלא מקצוען יכול לחוות את החוויה ואז להתחיל ללמוד אותה לאחר מכן. חשוב שהחוויה תהיה טובה במקום מקצועי מאד, כך שמעבר לחוויית הרכיבה, בחווה אנו מלמדים גם לנווט את הרוכבים, כך שהם הם לומדיך לטייל לבד אחר כך. פשוט לוקחים את הסוס, נוסעים איתו לכל מקום בארץ ורוכבים - מדובר בספורט לכל דבר וענין''.

בנוסף לטיולים ברחבי ישראל, החווה מציעה כאמור גם שיעורי רכיבה לגילאי 4-80, כאשר השיעורים הראשונים הם בחווה ברשפון ולאחר מכן הם עוברים לשטח. חוות הכוונות הטובות מציעה חבילות של עשרה שיעורים כאפשר לרכוש כרטיסיות מראש ובכך לזכות בהנחה משמעותית. פרט לכך, חובבי הסוסים יכולים לרכוש עבורם סוס, להשאיר אותו בפנסיון ברשפון ובכל פעם לרכב עליו כשהם רוצים.

העובדה כי הלימודים והרכיבה מתבצעים בשטח פתוח הצליחה לשמור את בעלי החווה עם הראש מעל המים בתקופת הקורונה. אמנם לאנשים היו חששות מעט אבל לחווה היו וישנם אישורים להוציא סוסים לרכיבה, כאשר הם עבדו במינון רגוע יותר. "אנשים יצאו מהסגר לסוסים שלהם, רכבו בחוץ, לא סיכנו אף אחד וחזרו הביתה בשלום''. אמר מישאל בן אהרון.

חוות הכוונות הטובות. יח"צ,
חוות הכוונות הטובות/יח"צ

חוות הכוונות הטובות מאפשרת גם טיפולים עם הסוסים עבור כל מי שזקוק לכך, החל מאנשים עם בעיות קשב וריכוז, בעיות מוטוריות ובעיות רגשיות. כל מי שיש לו בעיה שכזאת יכול למצוא בחווה יתרון מושלם עבורו מאחר והחיה האצילית הזאת מעניקה רוגע ונינוחות. היא מאלצת את בני האדם להיות רגועים יותר ממה שהם בפועל. "הסוס מחייב אותך להיכנס לתוך מסגרת של רוגע, שבסוף הרוכב משנה את עצמו למען המטרה. החוויה של רכיבה בחוץ לבד עם בעל חיים רגיש ועצמתי, היא דבר שאין לו תחליף". הוסיף מישאל בן אהרון וסיכם: "לא כל הרוכבים מוגדרים כטיפוליים אבל בסוף לכולם זה עושה טוב. כל מי שבא אלינו מקבל חוויה טובה כי אנחנו מחויבים לכל הלקוחות".

לפרטים: 052-327-7618
מייל: mhbenaharon@gmail.com

פייסבוק

בשיתוף חוות הכוונות הטובות
  • עוד באותו נושא:
  • סוסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully