וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיה בשטח: הג'יפ הירוק מציעים טיול ג'יפים אתגרי באמת

בשיתוף הג'יפ הירוק

22.2.2021 / 11:33

טיולי ג'יפים הם דרך מעולה להכיר את אזור הצפון. הג'יפ הירוק ייקחו אתכם לסיבוב במקום הכי יפה בישראל, כך שתתנסו בחוויית שטח אתגרית וגם תיהנו מהנוף על הדרך

הג'יפ הירוק. יח"צ,
הג'יפ הירוק/יח"צ

בשנה האחרונה השמיים הישראלים די נסגרו, אין יוצא ואין בא. משום כך, רבים הם המטיילים הישראלים שמגלים מחדש את ישראל, והאמת שלא חסר לה. אם חשקה נפשכם בטיול חווייתי המשלב טבע, נופים ואפילו גם קברי צדיקים, אחת האפשרויות היותר אטרקטיביות לטיולים, היא המסלול של חברת הג'יפ הירוק באזור מרום הגליל.

המסלול של הג'יפ הירוק יוצא מאזור מושב דלתון, מושב חקלאי שידוע ביקב המפורסם שלו. משם נוסעים ליער ביריה, היער השני בגודלו בשטח מדינת ישראל, ומגיעים לאזור תצפית במצודת ביריה. משם ניתן לראות נופים מדהימים: עמק החולה, אגמון החולה, רמת הגולן והר החרמון. שומעים קצת הסברים מפי המדריכים על האזור והמקום, וממשיכים ליער עין זיתים, ורואים את ישוב עין זיתים הנטוש מימי העלייה הראשונה. בדרך עוברים ליד היישוב כַּדִּיתָה, שם נמצא קברי צדיקים מימי התנאים (תקופת המשנה) בארץ ישראל, כולל קברו של רבי טרפון.

לאחר קברי הצדיקים המיוחדים, שחלקם נמצאים במקומות שלחלקם קשה מאד להגיע עם רכב רגיל, ממשיכים לגבעת גוש חלב, שם מתצפתים על הר מירון, ורואים עד היישובים בלבנון. לאחר מכן, מגיעים לחלק האתגרי של הטיול, משלבים לארבע-על-ארבע, ונוסעים לכיוון "העין הכחולה", מקום מדהים ביופיו, שבו יש נביעה של מים כל השנה, על נוף הררי מיוחד. לאחר מכן נוסעים דרך כמה מנחלי הגליל, נחל גוש חלב, נחל דישון וכדומה, ומגיעים לנביעת עין עלווה, בריכת מים טבעית עם נביעת מים מתוקים בכל השנה. שם עושים פק"ל תה וקפה, אוכלים קצת עוגיות ומדברים על האזור המיוחד של מרום הגליל.

הג'יפ הירוק. יח"צ,
הג'יפ הירוק/יח"צ

חיה בשטח

יגאל כהן מעביר את הסיורים עם הג'יפ הירוק כבר יותר מ-7 שנים. "אני מת על העבודה הזאת בגלל האנשים", אומר יגאל. "באים אלינו מכל הסוגים והמינים. גם אירחנו כמה מפורסמים בזמן האחרון שלא נחשוף את שמם. המטיילים גם זורמים איתנו הנהגים, עם הצחוקים שלנו והשטויות שלנו. זה טיול שמתאים מאד לקהל הישראלי, שבא לצחוק וליהנות.

"המטיילים ממש מתלהבים מהטיול, בגלל שתי סיבות", אומר יגאל. "הראשונה היא הנוף המדהים של מרום הגליל. אנשים אומרים שהם לא תיארו לעצמם שהם יראו נופים כל כך יפים בטיול. לרוב אנחנו רואים גם חיות מיוחדות, חזירי בר, דורבנים וצבועים (מרבית החיות פעילות בעיקר בשעות הערב). הסיבה השנייה היא החלק האתגרי בטיול: לרוב לא נהוג בטיולי ג'יפים בארץ לעשות נסיעה שנחשבת "אתגרית". לעומת זאת, בסיור שאנחנו עושים בג'יפ הירוק, נוסעים דרך שטחים מיוערים ומסולעים, עולים עליות תלולות וירידות חדות, ונוסעים חלק מהנסיעה עם ארבע על ארבע. המטיילים אוהבים את זה, וזו ממש חוויה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הג'יפ הירוק. יח"צ,
הג'יפ הירוק/יח"צ

טיולי הג'יפים של הג'יפ הירוק יוצאים ממושב דלתון או מנקודה אחרת בתיאום עם החברה. יש אפשרות לטיולי לילה. כמו כן, יש אפשרות לשלב ארוחה בשטח. לפרטים יש לפנות ליגאל 0505929991

בשיתוף הג'יפ הירוק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully