וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלה ואולם כבר יש, אבל מה עם בר הקוקטיילים?

בשיתוף Fruit & Cheers

21.2.2021 / 17:00

הכירו את החברה שתעניק לכם שירותי בר וקוקטייל לחתונות, אירועים פרטיים ועסקיים - Fruit & Cheers

Fruit & Cheers. יח"צ,
Fruit & Cheers/יח"צ

בעידן המודרני, כל אחד מאיתנו יודע כי כאשר מדובר באירוע, חשוב לתת דגש על הפקה ותכנון מוקדם כדי שהכל ידפוק כמו שצריך ולא יחסר דבר. לצד האוכל, שירותי בר באירועים הם אחד הדברים החשובים ועם זאת, לבר המשקאות יש נוכחות מרשימה ודומיננטית כאשר האורחים נמצאים סביבו ונהנים מכל משקה.

עם התחושה שהשגרה בדרך חזרה לחיינו, החלטנו להרים את הכפפה ולשדר מעט אופטימיות בימים אלו לקראת הקיץ הקרוב. בין אם אתם חוגגים אירוע קטן או גדול, חשוב שתבחרו את שירותי הבר שלכם מחברה בעלת ותק וניסיון בתחום על מנת לספק לאורחים שלכם את השירות הטוב ביותר. בין אם מדובר באיכות אנשי הצוות, השירות או איכות ההגשה, מדובר בחלק בלתי נפרד מהאירוע, לצד איכות השתייה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
Fruit & Cheers. יח"צ,
Fruit & Cheers/יח"צ

צוות הנבחרים שלנו בדק לאחרונה מגוון רחב של חברות המעניקות שירותי בר וקוקטיילים ייחודיים לאירועים ומצא כי Fruit & Cheers, בבעלותו של טל שילו, מספקת שירותי בר ברמה מקצועית עם מאות לקוחות מרוצים שכבר נהנו משירותי הבר, השירות והמחיר. בין לקוחות החברה אפשר למצוא את עירית תל אביב, קשת, נטלי דדון ועוד חברות פרסום גדולות. Fruit & Cheers מתמחה באירוע בוטיק אבל מספקת את כל שירותי הבר והאלכוהול, משתיה קלה ועד בר אקטיבי, החל מאירועים קטנים של 50 איש ועד 1000 אורחים.

Fruit & Cheers. יח"צ,
Fruit & Cheers/יח"צ

הקונספט של Fruit & Cheers בא לידי ביטוי בהתמחות שלו בקוקטיילים. החברה הביאה משקאות מכל האיים הכי יפים בעולם ואיחדו אותם לבר אחד הכולל בין היתר תפריט של עשרה קוקטיילים, כשכל אחד מהם קרוי על שם של אי פסטורלי בעולם, כך שלכל קוקטייל יש את הייחודיות שלו. לדוגמה תוכלו למצוא את קוקטייל אבקוס (אזור איי הבהמה): קוקטייל טרופי על בסיס רום עם טעמים חזקים של אבטיח וקוקוס. יש גם עוד סוגים כמובן כמו קוקטייל סנטוריני, שכולל שקדים ולימון על בסיס אוזו, קוקטייל טולום, בורה בורה ועוד. בנוסף, יש כמובן אפשרות בחירה של קוקטייל למזיגה עצמית כמו מוחיטו, פינהקולדה וסנגריה קרה.

Fruit & Cheers. יח"צ,
Fruit & Cheers/יח"צ

כל הקוקטיילים מוגשים בבר שעשוי מבמבוק מרשים וייחודי - המוזמנים שרואים את הבר מבינים מיד שיש כאן משהו שונה. המשקאות מוגשים בכוסות מהודרות מזכוכית, הם טעימים ונראים טוב מאד בתמונות, כך שכל מי שבוחר בתוספת של בר קוקטיילים לאירוע שלו, יכול להיות בטוח שהוא יהיה משדורג בכמה רמות. בשיחה שערכנו עם טל שילו הוא אמר: "עולם הקוקטיילים הוא תחום מאוד אפור. חברות בר אומרות ''קוקטיילים'', אך זה לא באמת משקף את המילה. לעומת זאת, אצלנו כל הקוקטיילים ממחיות טבעיים שלנו, שאנחנו מכינים בצורה מאוד בוטיקית''. ואכן, בבדיקה שערכנו מצאנו כי האלכוהול של Fruit & Cheers מיובא מהספק הכי גדול בארץ: "אנחנו משלמים יותר ולא משחקים בדברים האלה''. הוסיף טל שילו.

Fruit & Cheers. יח"צ,
Fruit & Cheers/יח"צ

בכל הקשור לשירות, אתם יכולים להיות רגועים מאחר וטל שילו מעסיק ברמנים מקצוענים שיודעים להתאים לכל אורח את המשקה לפי הטעם האישי שלו. פרט לשירות המושלם, התרשמנו גם מהחבילות השונות שהחברה מציעה, זאת לצד המחירים שמתאימים לכל כיס, בטח בימי הפוסט הקורונה, בהם כל אזרח יותר שומר על הכיס שלו.

Fruit & Cheers. יח"צ,
Fruit & Cheers/יח"צ

"עבורנו, בר באירוע הוא היהלום של הערב, הוא מכתיב את הקצב. אנחנו מאמינים בלתת שירות טוב ולחייך. היום באירועים הבר הוא המרכז של האירוע, מאוד חשוב שהוא יתן וויב ואווירה טובה. בין היתר, במהלך האירוע, אנחנו מוציאים כל מיני צ'ייסרים בטעמים מעניינים של פסיפלורה, אבטיח, קוקוס ועוד". סיכם טל את פני הדברים.

Fruit & Cheers. יח"צ,
Fruit & Cheers/יח"צ

אז נכון שהשמלה חשובה וגן האירועים קריטי בבחירה, אבל אחד הדברים שהופכים אירוע למוצלח זה אלכוהול טוב וחשוב שתדעו לבחור את הבר שישדרג לכם את האירוע, יפנק את החברים של הדודים ויקפיץ את החברים שלכם בדיוק כמו התקליטן שבמרכז הרחבה.

רוצים גם אירוע מושלם לפרטים נוספים לחצו כאן

לפרטים והזמנות: 03-9153136

מייל: Fruitandcheers@gmail.com

פייסבוק: https://www.facebook.com/FruitAndCheers/

אינסטגרם : https://www.instagram.com/fruitandcheers/

אתר : https://www.fruitcheersbar.com/

בשיתוף Fruit & Cheers
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully