וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצרת חקלאית משובחת ובריאה

בשיתוף "משק 20"

21.2.2021 / 16:44

הכירו את ''משק 20" המגדל מגוון תוצרת חקלאית טריה ישירות מהאדמה אל ביתכם

משק 20 4. יח"צ,
ענבים, משק 20/יח"צ

פירות וירקות הם אחד ממוצרי הצריכה הטריים הנמצאים בכל קנייה של כל בית במדינה. לכן, אין פלא שלא מעט רשתות ואפילו דוכני שוק, שמוכרים רק פירות וירקות נכנסים לשוק המשלוחים ומתחרים ביניהם, אבל לאחרונה, יותר ויותר חנויות ואתרי אינטרנט החלו לצמצם פערים ומציעים את התנובה של החקלאים בשיווק ישיר.

הירקות לא נקטפים סתם כך, הם נקטפים מדי יום ומגיעים ללקוחות טריים שעות ספורות בלבד לאחר הקטיף , ולא אחרי ימים כמו ברוב הירקניות ורשתות השיווק. צוות הנבחרים שלנו סקר לאחרונה מגוון רחב של משקים אשר מציעים פתרונות לקבלת תוצרת חקלאית איכותית ומצאנו כי בריאות, טריות, מגוון וטעם תמצאו משק 20.

במשק 20 נותנים דגש לטריות ואיכות המוצר, זה בא לידי ביטוי בכך שהם מקפידים לקטוף את הגידולים שהם מתמחים בהם בכל בוקר, החל מברוקולי, קייל, כרוב, שומר, עגבניות שרי בעונה, חציל, בלאדי, ועד פלפל חריף, עגבניות ועוד. התוצרת נשמרת לאורך זמן ובמשק דואגים שגם החקלאים אשר עובדים איתם יקטפו עבורם בבוקר.

הירק המוביל של משק 20 בתקופת החורף הוא הברוקלי אשר עתיר בוויטמין C ומכיל מרכיבי מזון חיוניים אחרים, כמו סידן, חומצה פולית, סיבים תזונתיים, ויטמין K, מנגן, חומצת האמינו טריפטופן, אשלגן ו-ויטמין B6. כמו כן, באריזת הקייל מצורפים מתכונים מומלצים וכאשר מדובר בסוג של סופר פוד מוביל, עשיר מאוד בנוגדי חמצן ובחומרים אנטי דלקתיים, לצד שורה ארוכה של מינרלים ו-ויטמנים בריכוז גבוה, נקודות הזכות של המשק עלו מדרגה. פרט לירקות, משק 20 מציע גם מוצרים שישלימו לכם את כל מה שאתם צריכים במטבח: שמן זית, דבש, חלבה איכותית ללא סוכר, צנוברים, גוג'י ברי, קמח, שקדים, פירות יבשים ועוד.


בעקבות משבר הקורונה ועל מנת לאפשר קניות במרחב הפתוח נפתח משק 20 לפני חצי שנה במושב "נווה דורון" בבאר יעקב והוא דוגל בתוצרת מקומית בלבד. משק 20 הוא משק משפחתי חקלאים זה שישה דורות, המתמחים בגידול ירקות ופירות לשוק המקומי ולייצוא. ''המשק נפתח מתוך רצון לשווק את התוצרת החקלאית שלנו ישירות מהשדה ללקוח ועל מנת שללקוח יהיה סל מלא אנו משתפים פעולה עם חקלאיים נוספים, ביניהם בני משפחה אחים ודודים" נמסר מהנהלת המשק.

המשק פעיל בימים רביעי עד שישי ומאפשר חווית קנייה במרחב הפתוח, כאשר כחלק מתפיסת העולם של המשק הוא שהינו חלק מקהילה: "אנו מארחים בכל יום שישי עסקים מקומיים בתחום המזון על מנת לתת להם במה ולאפשר ללקוחות מגוון נוסף של אפשרויות במשק'', סיפרו לנו, ואכן , באי המשק יכולים להנות גם מחיות המשק המסתובבות במתחם ללא עלות נוספת.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי השירות והמענה ללקוח בראש סדר העדיפויות של אנשי המשק: "המטרה היא שכל לקוחותינו יקבלו את התוצרת הטריה והאיכותית ביותר, אנו קשובים לבקשות הלקוח ומשתדלים למצוא כל מוצר (שגדל בארץ) אותו הלקוחות מבקשים''. בנוסף, המשק מתמחה מזה עשרות שנים בשיווק לרשתות המובילות והגדולות בישראל. כפועל יוצא מכך, תוצרת המשק עוברת בדיקות מעבדה קפדניות ע''י חברה חיצונית. כמו כן, עם השנים, המשק מרחיב באופן קבוע את התוצרת אותה הוא מגדל ובכך מרחיב את סל המוצרים שמגיעים היישר משטחי המגדל ומחירי התוצרת אותה הם מגדלים זולה באופן יחסי.

ביקשנו מצוות המשק להתייחס למשבר הקורונה ולהתמודדות שלו עם המצב: "הקורונה גרמה לקהל להעריך ולזהות תוצרת ישראלית ולדרוש רק תוצרת מקומית, כזאת שתחזק את החוסן של מדינת ישראל. בנוסף, המשק מאפשר קניות במרחב הפתוח ועם זאת, משלב חווית קניה למבוגרים ולילדים כאחד. מבחינת המשק התחלנו לבצע משלוחים לאור הצורך בהנגשת התוצרת ללקוחות מבודדים או כאלו שאינם יכולים להגיע ולקנות. כמובן שעדיף תמיד להגיע ולקנות אך אנו פועלים עם מערך משלוחים גם עבור אלו שמבקשים זאת''.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
משק 20 5. יח"צ,
משק 20/יח"צ

המשק פתוח בימי רביעי וחמישי בין השעות 19:00 - 09:00 וביום שישי בין השעות 13:00 - 08:00. ניתן לבצע הזמנות משלוחים עד השעה 12 של אותו היום, או בימי שישי עד השעה 10 בבוקר.


וואטסאפ להזמנות משלוח : 053-780-8283

לשליחת הודעה ישירה

כתובת: משק 20 שוק איכרים: אבא הלל סילבר 20, באר יעקב

פייסבוק

בשיתוף "משק 20"
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully