וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חישוב מסלול מחדש": טיולי ניווט אינטראקטיביים לכל המשפחה

בשיתוף יש לאן

8.3.2021 / 14:43

בתקופה שבה אין קניונים ובתי קולנוע, משפחות רבות מחפשות בנרות לעשות משהו מעניין עם הילדים. "יש לאן" מציעה אטרקציה חוויתית ומקורית, שכל המשפחה "פשוט תעוף עליה"

מגלים מקומות חדשים עם יש לאן. מוטי סבג,
מגלים מקומות חדשים עם יש לאן/מוטי סבג

מי מביננו שהוא הורה לילדים, יודע שאחת המשימות הקשות בסופי שבוע או בחופשים היא למצוא בילוי משפחתי, שימנע מן הילדים לטפס על הקירות ולהוריד לנו שנים מהחיים על הדרך. לפני הקורונה עוד יכולנו לגוון מדי פעם בבילוי בקולנוע, במסעדה או במוזיאון כלשהו, אולם בימים של ריחוק חברתי, מנעד האפשרויות מצומצם במיוחד. בנוסף לכך, גם אם אנחנו אוהבים לטייל, אנחנו לא תמיד יודעים לתווך את החוויה לילדים, כך שזה יהיה מעניין עבורם ועבורנו. האמת היא, שרובנו גם לא מכירים מספיק מקומות בעצמנו, ולא יודעים להעביר את הטיולים בצורה שמשאירה טעם של עוד לילדים.

עבור מי שמחפש לעשות משהו חדש ומעניין עם המשפחה או עם החברים, חברת יש לאן מציעה קונספט מגניב במיוחד, שמשדרג את חוויית הטיולים בצורה שעוד לא הכרתם: משחקי ניווט מתוחכמים, שהם גם כיפיים ואפילו חינוכיים.

מהו משחק הניווט החוויתי של "יש לאן"?

הפורמט של יש לאן הוא חדשני, והמטיילים משחקים באופן אוטונומי לחלוטין. ראשית, בוחרים לוקיישן בארץ מבין מגוון רחב של אפשרויות. הלוקיישנים נבדלים ביניהם בסוגי הניווט: סוג אחד הוא של ניווטים הוא ניווט בסביבה אורבנית, למשל ברובע היהודי בירושלים, ניווט ביפו, בצפת, זכרון יעקב וכדומה. מנגד, יש ניווטים אשר נעשים בשטחים פתוחים, יערות, שמורות טבע המפוזרים בכל חלקי המדינה. חלוקה נוספת היא בין ניווטים שעושים ברגל, אל מול מסלולים רכובים, סטייל המשימות שרואים בתוכניות ריאליטי כמו המרוץ למיליון.

נניח ובחרנו בניווט בסגנון אורבני בזכרון יעקב. לאחר הרשמה מקוונת, מגיעים למקום בזמן שמתאים לנו (את הניווטים האורבניים אפשר לעשות גם באמצע הלילה אם מתחשק), ומקבלים את הערכה המלאה בסמס או דוא"ל אל הטלפון הנייד שלנו. הערכה כוללת את המפה של שטח הניווט, ואת הגישה לאפליקציה של "יש לאן" אותה מורידים לפני תחילת המשחק. כל ערכה מתאימה בערך לחמישה-שישה משתתפים, אשר יכולים גם לשתף ביניהם את הצפייה במפת המשחק (כאשר מכשיר אחד הוא "המוביל", והשאר מקבלים הרשאות צפייה). בהתאם להוראות המשחק, מתנסים בניווט קליל ואינטראקטיבי בשטח. אם נסתכל על הניווט בזכרון למשל, בתחילת הניווט פותחים את האפליקציה, ומרגע זה היא המדריך שלכם בשטח, שיהפוך את הטיול לחוויה: האפליקציה תיתן לכם תמונה של אתר כלשהו בלב העיר, ותוביל אתכם מנקודה לנקודה באמצעות חידות, שירים, משימות והפתעות שיגרמו לכל המשפחה לקחת חלק.

את כל החוויה הזאת, ניתן לעשות במגוון עצום של אתרים בכל הארץ, בטבע או בעיר. עם המשחקים של יש לאן תוכלו להכיר מקומות חדשים, או לגלות דברים מפתיעים, גם במקומות שחשבתם שאתם מכירים היטב.

חוץ מהפעילות האישית למשפחות, חברת יש לאן גם מציעה פעילות לקבוצות, עם האפשרות לבנות משחק מלא בהתאמה אישית, בכל מקום שרוצים ואפילו עם תוכן לפי בקשתכם. כמו כן, עבור ימי הולדת אירועי בר מצווה או בת מצווה, יש לאן משלבים תוכן מותאם במשחקים קיימים, הכולל שאלות וחידות עם תמונות וסרטונים של חתן או כלת האירוע.

מציאות רבודה בשטח. יח"צ,
מציאות רבודה בשטח/יח"צ

"הפידבקים שלנו מדהימים"

את "יש לאן" הקים אבנר פניני לפני יותר מעשר שנים, קצת אחרי שהשתחרר מן הצבא. "שירתתי ביחידת מגלן בצבא", אומר פניני. "אחד הדברים שאהבתי בשירות וההכשרה הצבאית שלי היה הניווטים. רציתי לקחת את הכלי הזה, ולהפוך אותו למשהו שמחבר אנשים לשטח".

"לאחר השחרור, היה לי את הרצון לייצר איזה משחק אינטראקטיבי, שייקח את הדברים המהנים בניווט, וינגיש אותם למשפחות ולחובבי הרפתקאות", מציין פניני. "לפני יותר מעשר שנים הקמתי את יש לאן. בהתחלה היינו עובדים עם סמסים, שזה גם היה מאד נחמד, אבל לאחר שסמארטפונים נהיו דבר נפוץ, יכולנו לפתח אפליקציה ומערכת ניהול, שיהפכו את המשחק לחווייתי ומעניין אפילו יותר. היום אנחנו החברה היחידה בארץ שמציעה את הפעילות הזאת של ניווטים בצורה של משחק אינטראקטיבי, ושמפתחת הכל יחד, מהתוכן ועד הטכנולוגיה".

משפחה בפעולה. איתמר בורנשטיין,
משפחה בפעולה/איתמר בורנשטיין

"יש לנו שני סוגים של פעילויות", אומר פניני. "פעילות אחת היא פעילות קבוצתית המותאמת לקבוצות גדולות, למשל ועדי עובדים שרוצים ימי כיף וכדומה. הפעילות הזאת נעשית גם בצורה אינטראקטיבית, אבל עם מדריך, וזה משחק מפותח עם הפקה שלמה. הפעילות השנייה שלנו היא הפעילות המשפחתית, שמאפשרת למשפחות שבא להן להתנסות במשהו חוויתי, לעשות טיול מגוון ומיוחד. השחקנים יכולים לבחור לעשות את הניווט במקום קרוב לבית, או לפעמים יש כאלו שבא להם לנסוע במיוחד למקום מרוחק, כמו למשל אזור הנגב או באצבע הגליל, במסלולים המשלבים ניווט רכוב".

"אני מרגיש שאנחנו עושים משהו נכון ביש לאן", אומר פניני, "כי אנחנו מקבלים את הפידבקים מהלקוחות שלנו. אם תיכנס לביקורות שמשאירים לנו בדף הפייסבוק או בגוגל, אתה תראה שאנשים פשוט עפים על זה! אני רואה שאנשים כל כך מרוצים, שהם מתלהבים גם להראות לאחרים שהם אהבו.

זה פשוט עונה על צורך אמיתי שלא קיבל מענה לפני כן: בילוי לכל המשפחה, שהוא גם שונה ומיוחד, וגם מפעיל את הילדים. יש הרבה הורים שחוששים שהילדים שלהם כל היום יהיו דבוקים למסכים. שלא לדבר על זה שרבים מאיתנו, גם מבוגרים, איבדו את החוש הזה של התמצאות במרחב. הפעילות הזאת מדליקה אצל ילדים את החוש ההרפתקני, מפעילה אותם ומלמדת אותם. גם המבוגרים לומדים דברים שהם לא ידעו. אני מקבל תגובות מאנשים שגרים באיזור שבו הם עשו את המשחק, שאמרו לי שבזכות המשחק הם למדו וגילו מקומות חדשים שהם בכלל לא הכירו".

טיול אינטראקטיבי עם יש לאן. יוסי זמיר,
טיול אינטראקטיבי עם יש לאן/יוסי זמיר

יש לאן מציעים מגוון פעילויות ניווט בכל הארץ, ממטולה ועד לאילת.

לפרטים יש לחייג למספר 1700-502-512.

לאתר האינטרנט של יש לאן לחצו כאן.

לדף הפייסבוק לחצו כאן.

או חפשו בגוגל "יש לאן משפחתי".

בשיתוף יש לאן
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully