וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עינת סבירסקי אבנטוב - סימון מטרות והגעה ליעדים

בשיתוף עינת סבירסקי אבנטוב

21.2.2021 / 15:31

עוד בוקר חדש הגיע, ואתם עושים את כל מטלות היום על אוטומט, בלי רגש, בלי שמחת חיים, רק כי צריך לשלם את החובות ותשלומים, עד מתי?

עינת סבירסקי אבנטוב. יח"צ,
עינת סבירסקי אבנטוב/יח"צ

והרי הדברים לא הולכים להשתנות כך סתם פתאום.

אומנם בלילה, כאשר מניחים את הראש על הכרית, אתם עוצמים עיניים ומעזים לחלום, ובחלום אתם רואים כיצד אתם מגשימים את עצמכם בדיוק כפי שהייתם מבקשים לעשות במציאות. בנקודה הזו אתם צריכים לשאול את עצמכם, מדוע אתם משאירים את כל מה שמבקשים לעצמכם בחיים רק לשעות הקטנות של הלילה, כאשר אף אחד אחר לא רואה או שומע אתכם?

עינת סבירסקי אבנטוב, מאמנת אישית ועסקית עם התמחות בבני נוער, היתה בדיוק כמו מיליוני אנשים אחרים בארץ ובעולם, שרק העזו לחלום, אך לא ליישם שום דבר שבער בתוכם.

אולם, לבסוף אזרה אומץ ושינתה את חייה מקצה לקצה, וכיום היא מאמנת ומובילה אחרים לעשות שינוי אמיתי בחיים, על כך ועוד בכתבה הבאה.

הגשמה עצמית - כך מפסיקים לחלום

עד לפני מספר שנים עינת סבירסקי אבנטוב, היתה עוד אחת מני רבים שהחיים שלה התנהלו בדיוק כפי שכתוב במשפטים הקודמים. במשך 12 שנים היא עבדה בעולם המשפט, כאשר תפקדה כעוזרת אישית באחר המשרדים הגדולים בארץ.

לאחר מכן אף ניהלה את מזכירות האתיקה של לשכת עורכי הדין בישראל, עשתה את עבודה ללא דופי, היתה מוערכת מאוד על עמיתיה, אך למרות כל אלו, משהו בתוך תוכה הציק לה ללא הרף, היא לא היתה מאושרת.

"ידעתי בדיוק את מה שכולם יודעים ומספרים לעצמם כאשר צריכים לתרץ מדוע הם לא פועלים ועושים שינוי אמיתי בחיים שלהם. צריך לפרנס ילדה, אז אין מקום לבזבז את הזמן החלומות שווא, אלא לחיות את המציאות העגומה כי זה מה יש. וככה המשכתי שנים על גבי שנים, בבוקר עובדת בעבודה שבה לא הרגשתי שאני ממצה את הפוטנציאל האמיתי שגלום בי, ובשלב ב' של היום, לנהל את הבית וחיי זוגיות, תוך כדי שרדפתי אחר הזנב של עצמי", סיפרה עינת סבירסקי אבנטוב, עד שראתה את האור ששינה את חייה מקצה אחד לשני.

עינת סבירסקי אבנטוב. יח"צ,
עינת סבירסקי אבנטוב/יח"צ

הדרך אל האושר מתחילה עכשיו

"את אלון גל הערצתי עוד מימי 'משפחה חורגת', ויום אחד, במקרה ממש, ראיתי פרסום שהוא עשה על הכשרת מאמנים, ב'תות תקשורת ותוצאות'", סיפרה עינת סבירסקי אבנטוב והוסיפה: "בדקתי את הדברים, ובפעם הראשונה ביצעתי את הרכישה הכי מהירה שעשיתי אי פעם בחיים, וזו התבררה להיות הרכישה הטובה מכולן".

התוכנית ש"תות תקשורת ותוצאות" היא שיטת עבודה עם קבלות של הצלחה בשטח כבר מעל לשני עשורים. את השיטה המדוברת פיתח מי שנחשב ל"מאמן הלאומי" אלון גל, אותה אימצו חברות רבות, אלפי ארגונים ומאות אלפי אנשים הצליחו להגשים את עצמם, כאשר פרצו קדימה והתגברו על כל הפחדים ותירוצים, שמנעו מהם להתקדם בחיים ולממש את עצמם כפי שחלמו לעשות.

"הקורס הראשון שעברתי אצל אלון גל ארך כמעט כשנה, ומאז לא הסתכלתי לאחור, פתחתי קליניקה משלי בפתח תקווה, והספקתי להעביר מאות שעות אימון בהתאם, למבוגרים ובני נוער, לצורך ויעדים שהם ביקשו להציב לעצמם ולהגשים", סיפרה עינת סבירסקי אבנטוב בגאווה.

התכלית של אימון אישי

סביר להניח כי כבר שמעתם וקראתם לא מעט על עולם האימון האישי, אולם בדרך כלל הדברים מאוד מפולפלים בהסברים מקצועיים שמקשים להבין במה בדיוק מדובר, לכן ביקשנו מעינת סבירסקי אבנטוב לפשט עבורנו את התהליך, מה הוא כולל ולמי הוא מתאים, היא שמחה להסביר: "תהליך של אימון מתעסק בהעלאת הכושר המנטלי, ואני אתן דוגמא על מנת שכל אחד יוכל להבין. נניח שאני מציעה למישהו להירשם ולבוא איתי לרוץ ריצת מרתון, סביר להניח שאף אחד מאיתנו לא יצליח לסיים את 42 הקילומטרים וגם לא קרוב לזה, מאחר ואנחנו חסרים את הכושר הגופני המתאים לריצה כה ארוכה וקשה, פיזית ומנטלית.

"אך אם אני אציע למישהו לבוא ולהתאמן איתי במשך שבעה חודשים, עבור ריצת מרתון שתתקיים לאחר מכן, ובחודשים הללו אנחנו נשנה הרגלים ישנים שמנעו מאיתנו להיות בכושר גופני גבוה, אלא בהדרגה בהדרגה, נשנה את הרגלי התזונה שלנו ואת אורח החיים, כאשר יגיע המירוץ, יהיה לנו סיכוי גדול מאוד לסיים אותו בהצלחה. כך שניתן לראות את החיים שלנו כמו ריצת מרתון, על עוד לא נדע לשנות הרגלים רעים, וליישם הרגלים חדשים טובים, סביר להניח כי לא נהיה מאושרים באמת".

עינת סבירסקי אבנטוב. יח"צ,
עינת סבירסקי אבנטוב/יח"צ

אימון אישי מונע ריבים מיותרים בבית

שאלנו את עינת סבירסקי אבנטוב, על מציאות שמתרחשת בשטח, כאשר התסכולים האישיים עולים וגוברים, היא סיפרה: "אני יודעת למשל על מציאות של נשים רבות, נשים חכמות, יפות ומוכשרות, שחוזרות מותשות מהעבודה, ואז צריכות לקחת אוויר ולטפל בילדים, להכין להם אוכל, לעזור להם עם השיעורים, לקחת אותם לחוגים וכד'. ובשעת ערב מאוחרת יותר, כאשר הבעלים חוזרים מהעבודה ומבקשים לקבל יחס, בגלל העייפות ותחושת החמיצות מהחיים, קשה להכיל, לייצר שיחה ושתהיה תקשורת בריאה בין בני הזוג. אותן נשים פשוט מרוסקות ועייפות, כך שלא נשאר מקום לזוגיות, שלא לדבר על המקום שלהן בחיים.

"וככל שהזמן עבר התסכולים האישיים גוברים וזה מוביל לחוסר סבלנות שלהן כלפי הבעל או הילדים, לצעקות וריבים, ואגב, הדברים נכונים גם לגבי גברים, אין פה "אשמה" של צד אחד בלבד, אבל זו מציאות שמתרחשת בבתים רבים".

השלב הראשון למציאת הפתרון

"מעבר ליעדים ולמטרות, מדובר בשיטה וכלים גנריים (כאלו אשר מתאימים לכל מרחב בחיים) והן בכלים תקשורתיים שבאמצעותם נתאמן ונחליף הרגלים שאינם משרתים אותנו להרגלים משרתים. אנו עושים זאת בצורה הכי פרקטית שיש, לא מדובר בשום היבט פסיכולוגי, אלא פעולות בשטח" פירטה בפנינו עינת סבירסקי אבנטוב.

החשיבות של מאמן אישי

"אתם מכירים את האימרה, קל לדבר אך קשה ליישם? זו בדיוק הבעיה של מי שמבקשים לעצמם שינוי, אך לא מצליחים לעשות זאת", הסבירה עינת סבירסקי אבנטוב והוסיפה: "להם אני אומרת, הרי במשך חיים שלמים ותקופה ארוכה, ניסיתם לעשות שינוי לבד וזה לא עבד, וכאן בא לידי הביטוי היתרון לעשות את הצעד הראשון ואת הצעדים שלאחר מכן, עם מאמן או מאמנת אישיים.

"לפעול לבד זה קשה עד בלתי אפשרי, כי הנטייה הראשונה של כל אחד מאיתנו, היא לפעול מאזור הנוחות, גם אם האזור הזה הוא הכי לא נכון ליעדים שלנו. לכן, בזמן האימון, אנחנו מפרקים את הדברים לחתיכות ומלמדים כיצד לצאת מהפעולה האוטומטית, איך לעצור לכמה רגעים, לחשוב, ורק אז לענות על דברים שאנחנו מבקשים כי ישמעו אחרת ולעשות אחרת. בכל פעם אנחנו מציבים יעד ומטרה אחרים, כובשים אותם וממשיכים הלאה ליעד הבא.

"השיטה הזו נכונה לכל אספקט בחיים, לאישה שרוצה כי פעמיים בשבוע בשעות הערב, יהיה לה זמן פנוי לעיסוקים שלה בלבד, או של בחור בעבודה, שרוצה להוכיח את עצמו ולהתקדם הלאה, לקבל יותר הערכה או להשיג תפקיד שחפץ בו. העיקר לצאת מהשבלונה שבה אנו פועלים כי מפחדים לנסות ולהעז אחרת ממה שידענו קודם לכן".

אימון של בני נוער

ביקשנו לדעת עד כמה אימון של בני נוער שונה מעולמם של המבוגרים. עינת סבירסקי אבנטוב סיפרה על השוני בעבודה מול הקהל הצעיר: "יותר מכל, אני אוהבת לעבוד מול בני נוער. עד לפני עידן הקורונה, מי שבדרך כלל היו מגיעים להתאמן תחתיי, היו חבר'ה צעירים שנשרו מבית הספר, או שהיו מגיעים הביתה בשעת לילה מאוחרת רק כדי להניח לישון, אבל הלכו לאיבוד כמעט לגמרי בחיים. אולם בשנה האחרונה, הגיעו אליי עוד בני נוער, כאשר עיקר הבעיה שלהם היא שרובם כמעט ולא יוצאים מהחדרים שלהם, כאשר הם תקועים מול מסכים ואין טיפת תקשורת בינם לבין ההורים.

"וברגע שההורים מנסים לייצר מגע, הם לא יודעים כיצד לגעת בהם נכון, ומהר מאוד השיחה עולה לטורים גבוהים ולריבים שלא מובילים לשום מקום, וזה גורם לתסכול גדול מצד שני הצדדים, שלא מבינים האחד את השני. צריך להבין, המטרות והיעדים של בני הנוער לא יכולים להיקבע על ידי ההורים אל על ידי, אלא הם בלבד קובעים ומחליטים.

"התפקיד שלי כמאמנת הוא חד וברור, לא להיות שיפוטיות, לא לבקר אותם, לא לחפש לקבוע להם, אלא לשוחח איתם בגובה העיניים וללכת ביחד איתם עם המטרות שהם ביקשו להציב לעצמם. אני יכולה להעיד כי ברוב המקרים, גם מי שהיו המרדנים הכי גדולים, כאשר יצאו לאימון אישי ביחד איתי, תוך זמן מסויים, הם השאירו את כל סממני המרדנות הכי קיצוניים מאחור, חזרו לספסל הלימודים, וחזרו לתקשר מול ההורים. כי החוכמה היא לא להיות עוד מבוגר ש"יושב" להם על הראש, כזה שחושב שהוא יודע טוב יותר מהם, אלא לתת להם לבוא לידי ביטוי כפי שהם רואים לנכון, רק בדרכים יעילות, אז הכל מתנקז לדרך חיובית וגם להישגים שהם יכולים להתגאות בהם, ולדעת לעשות שימוש מושכל בכלים שהענקתי להם גם בהמשך הדרך".

עינת סבירסקי אבנטוב. יח"צ,
עינת סבירסקי אבנטוב/יח"צ

עינת סבירסקי אבנטוב - יצירת קשר

"תהליך אימון הוא תהליך מאמת, מאתגר ולא פשוט. עם זאת, כמו הלוגו שלי, הנאה לפעולה, התהליך יהיה מהנה ומספק", סיפרה עינת לסיכום על תפיסה עולמה.

בין אם אתם אנשים מבוגרים או הורים לבני נוער מתבגרים, ומבקשים לעשות שינוי בחיים שלכם ושל היקרים לכם, עינת סבירסקי אבנטוב היא דמות רעננה וייחודית בתחום האימון האישי, והרזומה שלה מוכיח כי כבר הובילה רבים להגשמת חלומות והשגת יעדים.

לשיחת היכרות, צרו קשר בטלפון: 052-2991890

בשיתוף עינת סבירסקי אבנטוב
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully