וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאהבו לעשות כושר עם מאור ענף

בשיתוף מאור ענף

21.2.2021 / 14:30

הוא מחובר לכושר ולאורח חיים בריא כבר מילדות, לכן אין זה פלא שמאור ענף, עוסק כיום באימון כושר

מאור ענף, מאמן כושר/אולפן הנבחרים

מאור ענף, לא הגיע להיות מאמן כושר במקרה. הוא מאוד מחובר לכושר ולאורח חיים בריא מגיל צעיר ולכן זה היה טבעי מבחינתו להתמקצע בתחום. התחיל לבצע אימונים אישיים וקבוצתיים כולל הדרכת תזונה עד שהתפתח וכיום יש לו מתאמנים רבים.

שאלנו אותו מה הייחודיות שלו כמאמן כושר:

"אני תמיד אנרגטי ודואג לשדר זאת למתאמנים בכל העוצמה. גם אם עובר עלי משהו אני לעולם לא אראה את זה למתאמנים כיוון שאני זה שצריך להניע אותם לפעולה ולהוות דוגמה אישית. כל האימונים מתבצעים בעצימות גבוהה ועם אנרגיית שיא שמביאה את המתאמנים להגיע לשיא היכולות שלהם".

איך תהליך האימון עובד?

"אני מבצע אבחון מעמיק לכל מתאמן ומתאמנת ובונה להם תכנית אישית - מקבל אותם לראשונה ומתחקר אותם לגבי אורח החיים שלהם, שוקל אותם ובונה להם תפריט בסיסי מסוים ויחד מציבים יעדים ובהתאם לכך אני מתאים את האימונים ואת עוצמתם".

איך שומרים על כושר ואורך חיים בריא בתקופת הקורונה?

"כשהיה את הסגר הראשון ענף הכושר, כמו כל שאר התחומים, עבר זעזוע אדיר מההלם הראשוני. לאט לאט התחלתי להבין שאנו נצטרך לחיות תקופה ארוכה בשגרה הזו ולכן החלטתי להתאים את אימוני הכושר לתקופה באמצעות העברת אימונים בזום. תחילה המתאמנים לא התחברו לרעיון אך עם הזמן הבינו כי מדובר באלטרנטיבה נהדרת עבורם לשמור על כושר גם בזמן קורונה".

מה בנוגע להפרעות אכילה?

"שמתי לב שישנם אנשים שמגיעים לאימוני הכושר במטרה להוריד במשקל באופן קיצוני. זוהי לא מטרתם של אימוני הכושר. כל דבר בחיים צריך להיעשות במידה ואפשר ליהנות גם מאוכל טוב ומזין ומאימוני כושר לחיטוב הגוף".

אם אתם רוצים להציג גוף חטוב לקראת הקיץ, צרו קשר עם מאור ענף, מאמן כושר ללא פשרות.

0525448326

בשיתוף מאור ענף
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully