וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרי בבוקר - הדור הבא של המינימרקטים

בשיתוף טרי בבוקר

21.2.2021 / 13:57

תוך זמן קצר הפך מינימרקט "טרי בבוקר" בפתח תקווה להיות הסופר המועדף על תושבי הסביבה. לסער ואבי, שני האחים שפתחו את המינימרקט, יש כבר תוכניות להתרחב לרשת מינימרקטים מצליחה בכל הארץ

טרי בבוקר. יח"צ,
טרי בבוקר/יח"צ

מינימרקט "טרי בבוקר" ברחוב טרומפלדור 60 בפתח תקווה קיים רק ארבעה חודשים, אבל לסער ואבי יש כבר תוכניות גדולות לפתוח רשת מינימרקטים בכל הארץ. ככה זה כשמדובר בשני אחים בני 25 עם רעב בעיניים ורצון עז להצליח. מי יודע, אולי הם יהיו הדור הבא של רמי לוי.

דווקא בתקופה שבה אנשים שוהים יותר בבתים, הם זקוקים למינימרקט קרוב לבית, שיהיה אמין וזול, הפועל משעות הבוקר המוקדמות עד שעות הלילה המאוחרות. מינימרקט "טרי בבוקר" מצליח למשוך קהל לקוחות מפתח תקווה והסביבה בכל יום מחדש, כאשר אנשים נמנעים מלהצטופף בסופרים הגדולים וההמוניים המועדים להתקהלויות. בנוסף, הוא הפך למינימרקט המועדף על הקהל הדתי בזכות המחירים הזולים והמוצרים עם הכשרות הכי גבוהה.

טרי בבוקר. יח"צ,
טרי בבוקר/יח"צ

הייחוד ב"טרי בבוקר" הוא השילוב בין מינימרקט שכונתי עם יחס אישי וחם לכל לקוח עם מבחר ענק של מוצרים טריים ואיכותיים של כל המותגים המובילים. ואם כל זה לא מספיק, אז מדובר גם במחירים הזולים ביותר שתוכלו למצוא במינימרקט מסוג זה. "יחסית לעולם המינימרקטים אנחנו הרבה יותר זולים. מכיוון שאנחנו פונים לקהל דתי אנחנו משתדלים להוריד מחירים כי הם קונים כמויות גדולות וחשוב להם מחיר נמוך", הסביר אבי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טרי בבוקר. יח"צ,
טרי בבוקר/יח"צ

"טרי בבוקר" החל בתור עסק שסיפק מוצרים לגני ילדים החל מממרחים, גבינות, ירקות ועד חומרי ניקוי. גם היום "טרי בוקר" מספק שליחויות ללא פחות מ-350 מוסדות וגני ילדים. אחרי שהעסק עבר את מבחן הגננות, החליטו שני האחים לפתוח את המינימרקט לקהל הרחב. כאמור, לשני האחים תוכניות להתרחב ולהפוך לרשת מוכרת והם כבר פועלים בכיוון. בקרוב הם עומדים לפתוח מינימרקט נוסף. "הברכה שבאה עלינו מאפשרת לנו לפתוח עוד מקומות, זה מראה שאנחנו אמינים ואנשים חוזרים אלינו כל פעם מחדש", סיפר סער.

טרי בבוקר. יח"צ,
טרי בבוקר/יח"צ

כמו כל עסק שמבין את הצרכים של הלקוחות בעידן שאנו חיים בו, סער ואבי החליטו לפתוח למינימרקט "טרי בבוקר" חנות אונליין, שם תוכלו להזמין את כל המוצרים שישנם על המדפים תוך 3 שעות. כן כן, קראתם נכון. סער ואבי מתחייבים להגיע אליכם עד 3 שעות מרגע הזמנת סל הקניות, כך שלא תצטרכו להמתין מספר ימים כמו בסופרים אחרים.

אז אם אתם מאזור פתח תקווה, גבעת שמואל והסביבה ויוצא לכם לעבור ליד מינימרקט "טרי בבוקר", קפצו להגיד שלום לשני האחים ותהנו על הדרך מחוויית קנייה מהנה, איכותית וזולה עם מגוון עצום של מוצרים. תזכרו את השם כי הם רק בתחילת הדרך.

כתובת: טרומפלדור 60, פתח תקווה

טלפון להזמנות (ניתן להזמין גם בוואטסאפ) 050-5312021

אתר

בשיתוף טרי בבוקר
  • עוד באותו נושא:
  • מכולת
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully