וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א רהיטים ברמה עולמית

בשיתוף א.א רהיטים

21.2.2021 / 13:56

שלמה אוליאל, החל לעסוק בנגרות כבר בגיל בר המצווה, וממשיך לעשות זאת בהצלחה רבה עד עצם היום הזה. עם השנים, הצטרפו אליו הילדים והשושלת נמשכת בא.א. רהיטים

א.א רהיטים, שלמה אוליאל/אולפן הנבחרים

הכירו את שלמה אוליאל, בעלי הנגריה א.א רהיטים. אביו של שלמה, היה נגר ובתקופת הנעורים שלו התלווה אליו לעבודות נגרות ולהתקנות בבתים. התחיל כבר בגיל 13 ולכן היה זה טבעי מבחינתו לעסוק בתחום בעתיד. כיום עובד בנגרייה שברשותו ביחד עם ילדיו שהם למעשה דור שלישי לנגרים במשפחה.

שאלנו את שלמה, אילו עבודות הוא מבצע בנגריה:

"אני מבצע עבודות בעץ מלא, משתדל לעשות עבודות מיוחדות, מוצרי ריהוט לבית ולגינה, אחסון, מטבחים, מיטות, שידות, ארונות אמבטיה, שולחנות, כיסאות ועוד. אנחנו מתמחים בכל סגנונות העיצוב: החל מהייטק מתקדם, כפרי, אנגלי, וינטג' קלאסי ומודרני. ניתן לומר כי אנחנו, מבצעים עבודות בעיצוב אישי עבור הלקוחות - כמעט ואין דבר שאין באפשרותנו לבצע, לכן אנחנו מאפשרים ללקוחות להגשים חלומות באמצעות ייצור אישי של המוצר שאותו רצו".

שלמה, נחשב לפורץ דרך בישראל בכל הקשור לסגנון הכפרי שהפך ללהיט בשנים האחרונות - עוד כשפתח את הנגרייה עשה שימוש בעיצוב הכפרי ולאט לאט הוא חדר לשוק בישראל.
כפי שכבר הבנתם, מדובר בנגרייה משפחתית: שלמה, אשתו והילדים עובדים בעסק. המשפחה ''חיה ונושמת'' נגרות ולכן מקפידים לבצע כל עבודה על הצד הטוב ביותר במטרה להעניק מוצרים באיכות גבוהה ללקוחות. הם מתמחים בטכניקות צבעים ייחודיים ושילובים מעניינים ביותר בין חומרים שונים.

זקוקים לעבודות נגרות ברמה גבוהה? אין לכם יותר מה להתלבט. א.א. רהיטים, בבעלות שלמה אוליאל, היא המקום עבורכם.


0545385196

בשיתוף א.א רהיטים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully