וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רהיטים איכותיים במחירים משתלמים

בשיתוף מרכז הזול רהיטים

21.2.2021 / 11:48

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה את תחום הריהוט לבית ומצא חנות בבני ברק שמתאימה בדיוק עבור אותם אנשים שמחפשים רהיטים במחירים מפתיעים

מרכז הזול רהיטים. יח"צ,
מרכז הזול רהיטים/יח"צ

הבית שלנו הוא המקדש שלנו, והוא צריך להיראות הכי טוב שיש. בחנות מרכז הזול רהיטים שבבני ברק תזכו לעצב את הבית במגוון רהיטים שמהווים סמל לחן ויופי. בחנות הרהיטים, בבעלותו של אליהן זפרן, אתם תוכלו לבחור את הגודל והצבע שמתאים לכם, מאחר והחנות מציגה קונספט ייחודי: ריהוט בעיצוב אדריכלי, באיכות פרימיום ובמחירים אטרקטיביים.

בחנות תיהנו ממגוון רחב של פריטים יפהפיים, קלאסיים ונועזים החל ממערכות סלון, פינות אוכל, ספות, כורסאות, כסאות, שולחנות, שידות, חדרי שינה ועוד רהיטים משלימים לבית. אחד הדברים המרכזיים אשר מבדילים את מרכז הזול רהיטים מחנויות אחרות הוא המחירים שנגישים לכל כיס ועם זאת גם זמן האספקה המהיר.

בבדיקה שערכנו מצאנו כי כל רהיט שאתם תקנו צפוי להחזיק מעמד זמן רב, כך שאתם לא תצטרכו למצוא את עצמכם קונים רהיט חדש בעוד זמן קצר. את הרהיטים שאתם קונים עכשיו, אתם יכולים לשמור אצלכם שנים ארוכות קדימה, דבר שאמור להיות חלק בלתי נפרד מקבלת ההחלטות שלכם ובחנות מרכז הזול רהיטים, יתאפשר לכם לקבל את האיכות הגבוהה לה ייחלתם. כל הרהיטים במקום עשויים מסנדביץ' פורמייקה לצד רמת גימור גבוהה וחומרי גלם איכותיים עד מאד.

מרכז הזול רהיטים. יח"צ,
מרכז הזול רהיטים/יח"צ

כמו כן, בחנות תיהנו מתודעת שירות גבוהה, מאחר ואליהו, יחד עם אנשי הצוות שלו, כבר שנים רבות עוסקים בתחום. חווית הקניה תהיה מושלמת מאחר ובכל פעם שתיכנסו לחנות, יועץ יחכה לכם שם לסיוע ועזרה בריהוט הסלון, חדר השינה או כל חלל שתרצו לחדש. אליהו זפרן ואנשי הצוות שלו יעניקו לכם ליווי לאורך כל הדרך, החל מייעוץ, תכנון ועד לסיום המושלם של הרהיט שלכם - כך תוכלו ליהנות מהמראה אותו אתם מחפשים ולהעניק לבית שלכם מראה יוקרתי ומרשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרכז הזול רהיטים. יח"צ,
מרכז הזול רהיטים/יח"צ

''אנו מובילים קו עיצובי מגוון המציע ריהוט מעוצב עם איכות בלתי מתפשרת, ברמת מחירים נגישה לקהל הלקוחות שלנו". אמר לנו אליהו זפרן בשיחה שערכנו עימו והוסיף: "אנו יודעים להביט על התמונה במלואה ולא רק על המוצר עצמו שהלקוח צריך. העובדה כי יש לנו אפשרות לשווק רהיטים בהתאמה אישית, לצד רמת גימור גבוהה מאד, מחזירה אלינו את הלקוחות. 'אנחנו שואפים שהלקוחות יהיו מרוצים תמיד ולכן האמינות והשקיפות שלנו מעל הכל".

גם בתקופת הקורונה עובדים בחנות ביעילות ומהירות כאשר הם תגברו את מערך ההזמנות וההובלות לכל רחבי הארץ. אנשי הצוות של מרכז הזול רהיטים זוכים למקבץ הזמנות טלפוניות מדי יום, בו הם שולחים דוגמאות ללקוחות והם מאשרים את ההזמנה בהתאם. בחנות מתחייבים על אספקה תוך 14 ימי עסקים כשבנוסף מעניקים אחריות על הרהיטים בשנה הראשונה.

מרכז הזול רהיטים. יח"צ,
מרכז הזול רהיטים/יח"צ

אז אם אתם מחפשים רהיטים ברמת גימור גבוהה מאוד מחומרים איכותיים ובדים יוקרתיים, דיוק וייחודיות, אתם כבר לא צריכים לחפש עוד: מרכז הזול רהיטים תעניק לכם את כל התשובות והפתרונות. תתחדשו.

לפרטים נוספים והזמנות בטלפון: 03-618-1212

להזמנות דרך הוואטסאפ: 0537993688

מייל: mr0537993688@gmail.com

רבי עקיבא 95 בני ברק

שעות פעילות :
א-ה 10.00-21.00
ו: 10.00-12.00

בשיתוף מרכז הזול רהיטים
  • עוד באותו נושא:
  • רהיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully