וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבע מתעורר: טיול חוויתי עם ערך מוסף - טיולי הרייזרים של יניב מעין גב

בשיתוף סי רייזר

21.2.2021 / 10:53

איש החינוך יניב גל, מדריך טיולי רייזרים אתגריים בדרום רמת הגולן, תוך כדי שילוב של הומור, ערכים, נוף ואפילו ארוחות שף וסלסילות פיקניק

טיולי הרייזרים של יניב מעין גב. סי רייזר,
טיולי רייזרים/סי רייזר

שנת 2020 גרמה לכולנו להתגעגע לטבע ולאוויר הפתוח. רגע לפני החזרה לשגרה, חיפשנו את הטיולים והחוויות שיחזירו אותנו לירוק ולטבע. שוחחנו עם יניב גל מקיבוץ עין גב, שהוא הבעלים והמדריך של טיולי הרייזרים C-RZR, שמבטיח לנו טיול שטח חוויתי ואחר ממה שהכרנו עד היום.

הרעיון המרכזי העומד מאחורי טיולי "סי רייזר" מושתת קודם כל על יצירת חוויה אותנטית למשפחות. בתור איש חינוך, יועץ ומטפל, יניב מבין את החשיבות של חוויה משפחתית מלכדת ולשם הוא מכוון את הטיולים: "אני רוצה לחבר משפחות לטבע, בדיוק לשם זה הקמתי את העסק הזה. בתור איש חינוך, שהיה מנהל בית ספר, החינוך מאוד חשוב לי ואני למעשה משלב בין החינוך לטבע".

טיולי הרייזרים של יניב מעין גב. סי רייזר,
טיולי רייזרים/סי רייזר

"לחרוש" את רמת הגולן

הטיולים ¬יוצאים כשיניב מוביל את השיירה עם טרקטורון ומאחוריו שאר הקבוצה. יש לו חמישה רכבי שטח, והטיולים הם לרוב טיולים של עד עשרים טיילים ומחולקים לפי סוגי אתגר ותוואי דרך.

הטיולים אורכים בין שעה וחצי לארבע שעות ומתקיימים במסלולים קבועים שיניב מרכיב באזור דרום רמת הגולן. השיירה יוצאת מקיבוץ עין גב, משם מטפסים לדרום רמת הגולן וההמשך תלוי במסלול הנבחר - דרך מבוא חמה, מצפה אופיר, מצפורים המשקיפים על הכנרת ועוד. בדרך יניב מפתיע עם עצירות במעיינות, מטעי בננות ונקודות תצפית מיוחדות. בקיץ יניב מבטיח שגם משתכשכים ושוחים.

בעמוד האינסטגרם של יניב אפשר לראות את אתרי הטבע והמסלולים השונים בהם הטיולים מתקיימים:

https://www.instagram.com/yaniv_rzr/

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טיולי הרייזרים של יניב מעין גב. סי רייזר,
טיולי רייזרים/סי רייזר

מדריך עם ערכים

יניב בעל ותק של שנים כאיש חינוך, ניהל בעבר בית ספר תיכון, וכיום הוא מרצה בפועל במכללה. יש לו תואר שני בייעוץ ארגוני וקליניקה לטיפולים משפחתיים. בנוסף, יניב מארגן ועורך פעילויות O.D.T - פעילויות למידתיות וחינוכיות הנעשות בשטח האוויר הפתוח לצוותים וארגונים: "החלום שלי הוא להקים מרכז למנהיגות עסקית. אני יועץ ארגוני ושילוב של ערכים ותפקידים זה משהו שאני מאוד מתעסק בו".

הרקע המקצועי והערכים החשובים של יניב הובילו אותו לאהבה נוספת - טיולים המשלבים ערכים וחוויות משפחתיות: "הקמתי את העסק בתור מיזם שבו אוכל לפגוש אנשים - אני מאוד אוהב אנשים וצבירת חוויות. אני עובד מהלב, ועכשיו אני ממש נהנה מהטיולים ומלפגוש אנשים חדשים. כל טיול הוא הפתעה נעימה לי ולמשתתפים".

בין המסלולים וחוויות הנסיעה המאתגרות, יניב משתדל להצחיק, לרגש ולהפתיע עם שקשוקה וקפה על גזיה: "המטרה שלי היא שיהיה טיול חוויתי, כיפי ומפתיע, ועל הדרך מצחיק, וערכי".

ארוחת שף בנקודת תצפית

יניב מדגיש שהעסק הוא דינמי, שהאינטראקציה נבנית מחדש בכל טיול, ושחשוב לו לחדש ולהפתיע את המשתתפים. וכך, מי שרוצה להעצים את החוויה, יכול לשדרג את הטיולים, לדוגמא בשילוב של אוכל, בין אם זה ארוחה מול תצפית ועד ארוחה של שף פרטי בהזמנה שמבשל בשטח. בנוסף, יניב יכול לדאוג לסלסילות פיקניק מפנקות, להפיק טיולים רומנטיים לזוגות, חגיגות ימי הולדת עם בלונים, והפתעות נוספות שלהן הוא דואג מראש לפני כל טיול.

(צילום: עמיר בוחניק)

המלצות

ברחבי הרשת שמו של יניב הולך לפניו, באתרי ההמלצות השונים, ובאתר "איזי" הוא מדורג בדירוג גבוה מאוד על השירותיות והערך המוסף שהוא מעניק לכל טיול. כמה מההמלצות הבולטות באתר "איזי":

איזה כיף שבחרנו בספונטניות בטיול עם יניב המהמם! הנוף עוצר הנשימה, הנסיעה המהירה, האדרנלין והעצירה בחום של אוגוסט במים הקרירים היא לא פחות ממושלמת (הילדים לא רצו לעזוב). יניב מצחיק ומקסים, אחת מנקודות השיא בטיול. מחכים לחורף כדי לחזור לבד, בלי הילדים, למסלול אקסטרים...

אחרי הדרכה קצרה, כבר ישבנו בכלים ויצאנו לדרך. הנוף מסביב עוצר נשימה, הפריחה מדהימה ביופיה, והטבע - כמו שרק הטבע יכול להיות. 3 שעות של כיף ונהיגה בשטח, שכלל הרים וגבעות, מישורים, מעט כביש, הרבה בוץ, שלוליות ואנרגיות מטורפות. המסלול כלל 2 עצירות - אחת לתה חם והשנייה במצפור יפהפה המשקיף על הכנרת לארוחת בראנץ', שכללה שקשוקה, מיץ ולחמניות טריות. יניב המדריך דאג לפנק אותנו לאורך כל הדרך, הראה לנו את יופייה של הכנרת ואת הטבע המדהים שיש לנו כאן בארץ. בקיצור - יום שלא נשכח לעוד הרבה שנים.

טיולי הרייזרים של יניב מעין גב. סי רייזר,
טיולי רייזרים/סי רייזר

כחלק מהדינמיות של העסק, בימים אלה, מציע יניב עשרה אחוזים הנחה לטיולים למתחסנים לקורונה. לטיולים מגיעים בעיקר משפחות עם ילדים, ארגונים קטנים, טיולי זוגות וכו', אין מגבלה של גיל.

מומלץ לסגור טיול לפחות שבועיים מראש.

אתר אינטרנט

פייסבוק

בשיתוף סי רייזר
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully