וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה היא בזוגיות ולא את: מהם הסודות של נשים שתמיד נמצאות בזוגיות?

בשיתוף קרן מזור

18.2.2021 / 21:43

מיואשת אחרי עוד דייט לא מוצלח? מסתכלת על חברות בזוגיות ולא מבינה למה הן מצליחות ואת לא? כדי להבין כיצד ניתן למגנט זוגיות טובה ויציבה, שוחחנו עם קרן מזור מומחית ומנטורית למגנוט זוגיות טובה ויציבה, שחשפה בפנינו את הסודות של נשים שתמיד נמצאות בזוגיות מאושרת

קרן מזור. אלה פאוסט,
קרן מזור/אלה פאוסט

הכירו את קרן מזור, יועצת אישית ומומחית למגנוט זוגיות טובה ויציבה באמצעות ריפוי ברמת התת-מודע כבר קרוב ל-20 שנה. עיקר ההתמחות שלה הוא ייעוץ וליווי לנשים רווקות שמחפשות זוגיות או נשים שרוצות לשפר את מערכות היחסים בהן הן נמצאות. היא עושה זאת על ידי טכניקות שמשנות דפוסים בתת המודע ומלמדת תקשורת מלכותית, רכה, נשית ואותנטית תוך כדי עבודה פנימית וצמיחה בתחום האהבה העצמית.

הכר את המומחה

לאחר שנים של רווקות מאוחרת, היא נמצאת כיום בזוגיות מאושרת ויציבה בזכות כך שהצליחה לחקור את נושא הזוגיות לעומק. בשנים הראשונות בתור מטפלת עיקר ההתמחות שלה היה אהבה עצמית, כשהצליחה להביא נשים לביטחון ודימוי עצמי גבוה. "מגיל מאוד צעיר ייעצתי לאנשים בנושאי זוגיות והצלתי הרבה מערכות יחסים. בנוסף, שמתי לב שהרבה מהמטופלות שלי יוצאות מהקליניקה ומצליחות להגיע לזוגיות או לשפר את הנישואים. לא הבנתי מה נסגר איתי, איך יכול להיות שאני עוזרת לכל כך הרבה נשים למצוא זוגיות אבל אני - המומחית - עדיין רווקה".

"ניסיתי להבין מה אני עושה שעוזר להן להגיע לזוגיות. חקרתי, הקלטתי תרגילים שביצעתי בקליניקה שהיו ממוקדים למציאת זוגיות ויישמתי על מטופלות ועל עצמי. ככה פיתחתי את 'שיטת קרן מזור למגנוט זוגיות טובה ויציבה' הכוללת טכניקות שונות וייחודיות. למעשה, הבנתי שיש קשר הדוק בין אהבה עצמית למציאת זוגיות טובה, ויצרתי תרגילי כפתור לתת-מודע שיסייעו לרווקות לעשות את השינוי אל עבר הזוגיות", הסבירה קרן.

ערכה של מלכה

בשלב מסוים, קרן הבינה שהכאב הכי גדול שלה ושל נשים שהיא עובדת איתן הוא שברגע שהן מכירות מישהו ומפתחות רגשות, מתחילה להתעורר חרדת נטישה. הן מפחדות שהגבר יעזוב, יעלם או לא ירצה אותן. היא הבינה שבעזרת עבודה על החיבור שלהן לעצמן וחיזוק הביטחון העצמי החרדה נעלמת. כך יצרה את "ערכה של מלכה" - תרגילי כפתור לתת-מודע שמעיפים את חרדת הנטישה בזמן אמת.

"חרדת נטישה זו חרדה לכל דבר, ונשים רבות מגיעות למצב של פחד ברגע שהן מכירות מישהו שווה שהן רוצות. הן נכנסות למצב של חוסר שקט וסובבות כל הזמן סביב השאלה "מתי תהיה הפעם הבאה שהוא ידבר איתי?" או "מתי הוא יעלם?", מה שבסופו של דבר יוצר את המציאות הזו כי גברים "מריחים" את זה מרחוק. מצאתי שהדרך הטובה ביותר להפסיק לפחד היא להתחבר לעצמך, לעוצמה שלך ולבוא עם ביטחון עצמי. ברגע שהזוגיות שלך עם עצמך הופכת להיות טובה יותר, את משדרת ביטחון ולא פחד. התחלתי למקד את השיטה הזו על נשים שטופלו אצלי ועל עצמי, וגיליתי שבאופן אוטומטי זה הופך להיות הרבה יותר קל להיכנס לזוגיות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קרן מזור. יח"צ,
חלק זעיר מתגובות של נשים על "ערכה של מלכה"/יח"צ

במקביל לכך שפיתחה את החלק הראשון של "ערכה של מלכה", המשיכה לטפל בקליניקה ונכנסה לזוגיות שהיו נישואים לכל דבר. בנוסף, הגיעו אליה נשים רבות מרחבי הארץ אשר התחתנו אחת אחרי השנייה, עד שבשלב מסוים התחילו לקרוא לה "קרן המחתנת". היא החליטה לחקור את הנושא לעומק תוך שהיא בוחנת מערכות יחסים בריאות של נשים מסביבה, והצליחה לגלות מהם שלושת הסודות של נשים שנמצאות תמיד בזוגיות טובה או בנישואים מאושרים.

קרן מזור. יח"צ,
הודעות ווטסאפ שקרן קיבלה אחרי שמטופלות שלה קיבלו הצעות נישואים/יח"צ

הסוד הראשון: זוגיות יציבה משקפת מערכת יחסים טובה עם עצמך

"גיליתי שיש הרבה נשים שמאמינות בתוכן שגבר שווה לא יתאהב בהן. הן יכולות לאהוב את עצמן ברמה החברתית, המשפחתית או המקצועית, אבל נושאות איתן מערכת אמונות לא בריאה בנוגע לזוגיות, מה שמונע מהן להגיע למטרה".

מתוך כך, יצרה קרן את הקורס הדיגיטלי "הנוסחה שתהפוך אותך לאישה שגברים שווים מתאהבים בה", החלק השני של "ערכה של מלכה", התכנית שהביאה אותה ואת המטופלות לדימוי עצמי גבוה ואמונות שמושכות גברים שווים שעפים עליהן. "אני מלמדת את הנשים לשנות את מערכת האמונות שלהן ולהביא את עצמן למקום שבו הן מאמינות שהן יגיעו לזוגיות טובה כי הן שוות את זה, ולכן אין גבר שלא ירצה אותן".

הסוד השני: תקשורת מלכותית, רכה, נשית ואותנטית

קרן החלה ללמוד את הנושא של תקשורת מושכת עם גברים על ידי כך שקראה ספרים, צפתה בסדנאות ועברה ליווי אישי תוך כדי הזוגיות שלה. בנוסף, חקרה לעומק את השפה הגברית ואת הדרך שבה הראש של הגבר עובד, והצליחה לאסוף הכל לכדי תכנית שנקראת "תקשורת מלכותית, רכה, נשית ואותנטית".

למרבה הצער, רוב הגברים היום חווים מנשים תקשורת תוקפנית, עוקצנית ושתלטנית. לא משנה איפה נחפש, נוכל לראות שהרטוריקה וצורת התקשורת בין גברים לנשים מבוססת בעיקר על ביקורת והאשמה. מדובר בבעיה שטבועה עמוק בתרבות שלנו, ואף אחד לא מלמד אותנו לדבר בצורה אחרת. לכן, קרן מלמדת כיצד ניתן ליצור תקשורת בצורת ניסוח רכה ומרימה. כדי ליצור תקשורת מקרבת עם גברים כבר משלב הדייטים, חשוב מצד אחד לסקרן את הגבר ולהשאיר מסתורין, ומצד שני להרים לו ולתת לו להרגיש טוב עם עצמו.

"בזכות התקשורת המלכותית ומערכת האמונות המאוזנות שיצרתי לעצמי ולמדתי במהלך השנים, אני מלמדת נשים כיצד להביא את הגבר הכי חרדתי לזוגיות, כי הבנתי את הסודות של תקשורת שמייצרת הרמוניה עם גבר. באמצעות הטכניקה שפיתחתי אני מלמדת נשים איך לומר את מה שהן מרגישות ורוצות מבלי להעביר ביקורת ולהאשים. כלומר, איך להיות אותנטית להגיד מה שאת באמת רוצה להגיד ולא להשאיר שום דבר בבטן, אבל עדיין לייצר אצלו רצון להוריד לך את הירח.

"בנוסף, חשוב להבין שזה בסדר 'לעוף' עליו ולתת לו מחמאות בצורה נעימה. ברגע שתרימי לגבר שמולך ותגרמי לו להרגיש טוב עם עצמו, כך הוא ירים לך בחזרה. תקשורת מלכותית היא תקשורת שבה את 'מתעגלת' עליו (כלומר, באה לו רך וחיובי), מרימה לו, מסקרנת אותו והופכת אותו לגיבור שלך.

"במקביל, התחלתי לעקוב אחרי התכתבויות של נשים אצלי בקליניקה, ולימדתי אותן איך להתכתב ולדבר עם גברים כדי ליצור משיכה נפשית, כבר בשלב ההתכתבות באפליקציות הדייטינג השונות. מתוך כך, הוספתי לתוך "ערכה של מלכה" שני בונוסים שמלמדים כיצד להתכתב עם גבר בצורה כזו שירצה לפגוש אותך בהקדם, ואיך לתקשר עם גבר בדייט בצורה כזו שהוא ירצה להיכנס עם האישה המהממת ויוצאת הדופן שיושבת מולו לזוגיות לטווח הארוך.

"שמעתי סיפורים ממטופלות שלי על גברים שאמרו להן דברים כמו 'או, סופסוף פגשתי אישה אמיתית ונעימה שמבינה גבר, מחכה לפעם הבאה שניפגש. כל כך נעים לי איתך'".

הסוד השלישי: לבחור את הגבר המתאים ביותר ללא פשרות

נשים רבות בעולם הדייטינג יוצאות עם גברים שלא מתאימים להן ולא מבינות למה זה לא מצליח. "שמתי לב שנשים שחיות באושר חיות עם מישהו שדומה להן וקיימת ביניהם חברות טובה. מדובר באנשים שמערכת האמונות וסט הערכים שלהם דומה או שהם אוהבים את אותם הדברים, כך שנהנים מאותן הסיטואציות. חוסר התאמה בין בני זוג יוצר קונפליקטים, ריבים ואי הסכמות, ובסופו של דבר לחוסר סיפוק אצל שני הצדדים. למשל, אם את אישה סקרנית, אוהבת לטייל וחשוב לך החופש שלך אבל את נמצאת בזוגיות עם גבר שאוהב להישאר בבית ולזוז מעט מאוד, לא יעבור הרבה זמן עד שייווצרו רגשות של תסכול אצל שניכם.

"לנשים יש רשימת מכולת שמבוססת על פנטזיות, ואני ממקדת אותן. אני מלמדת אותן שהן לא באות לשנות אותו, אלא הן צריכות לבחור מישהו שמתאים להן ולהעצים אותו ואת עצמן. זו צריכה להיות המטרה. פיתחתי טכניקה שנקראת "מחקר הגבר הרצוי" שיודעת לבודד את סולם הערכים העיקרי שלך ואת מה שחשוב לך בחיים, ולפי זה לבנות את פרופיל בן הזוג הנכון עבורך. ברגע שאת יוצאת לעולם ויודעת מה את מחפשת, את הרבה יותר ממוקדת ולא מתפזרת". בנוסף, קרן מסייעת בבחירת הגבר הנכון באמצעות שימוש ביכולת קריאת פנים מתמונות, ובכך מייצרת סינון שחוסך בזבוז זמן וכאבי לב.

קרן מזור. אלה פאוסט,
קרן מזור/אלה פאוסט

לסיכום, קרן הצליחה להפוך מאישה ברווקות מאוחרת שלא הבינה מה לא בסדר אצלה לאישה הזאת שתמיד נמצאת בזוגיות מאושרת, וכך גם המטופלות שלה. יש לה אחוזי הצלחה מטורפים בקליניקה ו"ערכה של מלכה" זה קורס דיגיטלי שנשים מרחבי הארץ והעולם כל יום כותבות לה שהערכה הזו הצילה אותן ועשתה פלאים בתחום הזוגיות בחייהן. מתוך תחושת שליחות, היא בחרה להעביר את כל הסודות שלמדה והטכניקות שפיתחה למטופלות שלה בקליניקה ועכשיו גם אלייך. היום היא נמצאת בתהליך פרויקט למימון המונים עבור ספר שכתבה - "ממגנטת, מדריך מעשי למשיכת הזוגיות שתמיד רצית אל חייך" - המרכז את כל הסודות במקום אחד.

בתוך הפרויקט, קרן בחרה לצ'פר את התומכות בקורס הדיגיטלי "ערכה של מלכה" על שני חלקיו במחיר חד פעמי של 698 ₪ במקום 1,500 ₪.

היכנסי לכאן עכשיו כדי ליהנות מהמבצע על "ערכה של מלכה" כי ב-26.2 המבצע מסתיים והקורס יחזור למחיר המקורי!

טלפון: 050-6379900

מייל: kerenmamo@walla.com

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

יוטיוב

פרויקט הד סטארט

בשיתוף קרן מזור
  • עוד באותו נושא:
  • זוגיות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully