וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית עובר מהפך עם "לב אדריכלות"

בשיתוף לב אדריכלות

18.2.2021 / 15:50

אומרים שהיופי הוא בעיניי המתבונן, אבל כל מי שמביט בעיצובים של לירן בן איבגי, אדריכלית ומעצבת פנים, מבין שהיופי אכן שולט בבתים שהיא מופקדת עליהם

לב אדריכלות, לירן בן איבגי/אולפן הנבחרים

הכירו את לירן בן איבגי, אדריכלית ומעצבת פנים. לרשותה משרד בוטיק, "לב אדריכלות'', המתמחה בעיקר בבתי יוקרה ובתכנון וילות, בתים פרטיים ושיפוצים מהיסוד.

שאלנו את לירן, מה הסגנון המאפיין אותה?

"אני מתמחה בסגנון אירופאי - גם בדירות וגם בבתים הפרטיים. הלקוחות בוחרים אותי בגלל הטאץ' הסגנוני הייחודי. סגנון אירופאי מאופיין כסגנון כפרי: אדריכלות חמה, גגות רעפים, המון שימוש בחומרים טבעיים. הבתים מתאפיינים בחיפוי בפנים ובחוץ, נגרות פרובנסאית עם אלמנטים עיצוביים. הוצאתי ספר שנמכר בסטימצקי בשם "בתים מהלב" - בו מוצגות העבודות שלי והוא מעין תפריט לעזור לאנשים לעצב את הבית הכפרי המושלם".

מהי הייחודיות שלך בתחום?

"הערך המוסף שלי הינו ההתמקדות בסגנון מסוים. זה מביא אותי להיות מדויקת יותר כיוון שאני מתמחה רק בזה. אחת מהדרכים לעשות את העבודה בצורה מושלמת היא לאהוב את הסגנון שאתה יוצר. כמובן שגם ביתי הפרטי מעוצב בסגנון אירופאי קלאסי. חשוב לציין כי אני משלבת בתכנון גם אלמנטים מודרניים יותר כמו ריהוט וכו' ובכך מעניקה לבית מראה ייחודי. בנוסף אני מתכננת ומעצבת תמיד בהתייחסות כוללת של בין חוץ לפנים, הכל תוך שמירה על סגנון אדריכלי, עיצובי וניצול נכון של החלל והמגרש".

לא סתם נקרא המשרד של לירן "לב אדריכלות". כפי שראיתם, היא נותנת את כל הלב למען הלקוחות שלה ותדאג לכך שהבית שלכם יהיה הכי יפה שרק אפשר לדמיין.


0522437100

אתר

בשיתוף לב אדריכלות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully