וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LUSSO - בגדי יוקרה לתינוקות

בשיתוף LUSSO

18.2.2021 / 15:10

הורים רבים נתקלים בבעייה כאשר התינוק החדש מגיע הביתה - קשה למצוא בגדים מתאימים לרך הנולד. LUSSO פותרים בדיוק את הבעייה הזו

LUSSO. מימי פרידמן,
LUSSO/מימי פרידמן

מנתונים שפורסמו על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה, כי במהלך השנה שעברה, שנת 2020, נולדו בישראל כ-176 אלף תינוקות, והצפי הוא לעלייה גדולה עוד יותר בשנה הקרובה. אחת מאותן יולדות בשנה האחרונה, היא מפיקת מדור "הנבחרים", ובאחת מישיבות הצוות אליהן הצטרפה לאחר חופשת הלידה, היא התלוננה כי יש חוסר משווע בבגדים איכותיים ומתאימים לתינוקות בחודשים הראשונים לחייהם, וכי בכל החנויות הגדולות, עיקר הבגדים הותאמו לגילאים מתבגרים יותר.

החלטנו לבדוק את הנושא ומצאנו את הפתרון, ,LUSSO חנות בוטיק המותאמת במיוחד לתינוקות. מפיקה מטעם המערכת נשלחה אל החנות אשר ממוקמת ברחוב רבי עקיבא 109 בבני ברק, אלו הממצאים שהיא הביאה עימה בחזרה.

LUSSO - חנות בוטיק יוקרתית לתינוקות

האסוציאציה הראשונה שקיבלתי לי כאשר נכנסתי אל תוך LUSSO, היתה כי הגעתי אל אירופה הקלאסית. מדובר בחנות בוטיק קטנה, מעוצבת בטוב טעם, משרה אווירה נעימה, עם ניחוחות של קלאסיקה ויוקרה באוויר.

כך נולד לו הרעיון

מי שמנהלת את חנות בגדי היוקרה לתינוקות, היא אחת משני בעלים, חני שטיינהרט, בת 54, אמא וסבתא, שהחליטה לפני שנתיים לעשות מעשה, לפתוח בחנות ייחודית שעיקרה הוא להתאים את הבגדים הכי איכותיים לתינוקות החל מהרגע שבו הם עוזבים את בית החולים, ועד גיל שנתיים. הרעיון של החנות נולד מצורך, עליו חני שטיינהרט סיפרה: "הגיתי את הרעיון כאשר הנכדים שלי נולדו, חיפשתי לקנות להם בארץ בגדים קטנטנים ולא מצאתי כמעט שום דבר, וגם מה שמצאתי, לא בדיוק היה מבדים איכותיים.

"שוחחתי עם חברות ובנות משפחה, וכולן סיפרו לי על אותה הבעיה, למשל, על אוברולים שהם גדולים מדי על התינוקות, או שאין להם בגדים יפים לאירועים וחגיגות משפחתיות. העליתי את הרעיון למכר שלי, איש עסקים, והוא הבין את הצורך שחסר ואת הפוטנציאל שגלום בחנות שכזו, וביחד פתחנו בשותפות".

LUSSO. אסתי ורקר,
LUSSO/אסתי ורקר

LUSSO - כי גם לקטנטנים מגיע את הבגד המושלם

למדתי כי כל הדגמים בחנות מגיעים מאירופה הקלאסית, בראש ובראשונה מאיטליה, ובנוסף מספרד, פורטוגל ובלגיה. "מאחר והנישה שלנו היא להלביש תינוקות בלבד, יש לנו אפשרות להביא מגוון הרבה יותר רחב.כי ברוב החנויות האחרות לתינוקות וילדים, עיקר הבגדים מותאמים לגילאים הגדולים יותר, אבל אנחנו בחרנו לתת את הכבוד המגיע גם לאלו הקטנים יותר", הסבירה לי חני שטיינהרט.

האדם כדאי להוציא כסף על בגדים לטווח קצר, שאלתי את שטיינהרט? היא חייכה והשיבה: "לו הייתי מקבלת שקל על כל פעם ששאלו אותי את השאלה הזו. והתשובה היא, כן, בהחלט, ויש מספיק סיבות טובות בעבור זה. קודם ומעל לכל, הבגדים שאנחנו מביאים הם מהאיכות הכי טובה שיש. כותנה זה כותנה, כזו שמעניקה תחושה נעימה לעור של התינוק, כך שיהיה יותר נינוח, בלי שיזיע יתר על המידה, בלי שהעור שלו יגרד ויהיה אדמומי.

"נכון שמדובר בגיל שבו התינוקות גדלים בקצב מהיר, אבל גם לתינוק בן חודש ימים, או שלושה חודשים, גם הוא צריך בגד מתאים. מעבר לנראות, בחורף כאשר בגד יושב עליו כמו שצריך, זה עוזר לחמם אותו, ובקיץ גם כן, העור נושם. לכן אנחנו מחזיקים בחנות מידות מגיל אפס והלאה. בסופו של יום, מאחר ומדובר בבגדי יוקרה לתינוקות וזה אומר בדים איכותיים, אלו עוברים כביסה בצורה מדהימה ושומרים על הנראות, איכות וגזרה, כך שניתן להעביר אותם הלאה, לתינוקות הבאים".

LUSSO. פ.ה,
LUSSO/פ.ה

LUSSO - בגדים גם לפגים

אל חנות הבוטיק בבני ברק, מגיעים בגדים במידות שמותאמים גם לתינוקות פגים. ככל הנראה מדובר בחנות היחידה בישראל שנותנת מענה לפגים אשר משתחררים מבית החולים. בין המדפים מצאתי בגדים שמותאמים בדיוק לתינוקות במשקל של קילו וחצי, קילו שמונה מאות ושני קילו, דברים מדוייקים ונדירים ביותר.

LUSSO - לכל אירוע וחגיגה

מעבר לבגדים ליום יום, ב-LUSSO יש מלתחה גדולה גם לבגדי תינוקות המותאמים לכל החגיגות השונות: לברית או בריתה, פדיון הבן, חגיגות יום הולדת, ועוד. כך שניתן לרכוש את כל אלו עבור התינוקות שלכם, או כמתנה ליולדת טרייה.

אני בטוחה כי אם מישהו היה מסתכל עליי מהצד, הוא היה חושב כי אני מתנהגת כמו ילדה קטנה שנמצאת בחנות ממתקים, עד כדי כך התלהבתי מכל בגד שלקחתי ליד, אבל קשה היה שלא להתפעל מהיוקרה שצצה לה מכל עבר.

"אנחנו עובדים קשה על מנת להביא את היוקרה הזו לכאן, לישראל", סיפרה לי חני שטיינהרט והוסיפה: "אנחנו יוצאים לתערוכות הכי גדולות באירופה, כאשר הן מתקיימות מספר פעמים בשנה, ויצרנו קשר אישי עם כמה מהיצרנים הכי מובילים, כך שהם עושים עבורנו שינויים והתאמות מיוחדות על פי דרישה, מאחר ואנו רוצים להתאים את הכל לטעם הישראלי, כך שיש בכל הדגמים פה גם את הטאצ' שלנו".

LUSSO. מימי פרידמן,
LUSSO/מימי פרידמן

LUSSO - גם באינטרנט

חנות האונליין של LUSSO מונגשת ויפה מאוד גם כן:

https://www.lussobabywear.com/

קל ומהנה לגלוש ולעבור בין כל האפשרויות שבאתר, וניתן להזמין בדיוק את כל הדגמים שיש בחנות בבני ברק. בנוסף, שירות הלקוחות של יוצא דופן גם כן, יש מענה אנושי זמין לכל שאלה וצורך בהתייעצות לגבי דגמים, סוג אריג או מידה לאורך כל שעות היום במהלך השבוע.

LUSSO - גם להזמנות SOS

שירות המשלוחים של LUSSO מגיע לכל פינה בארץ, ואם יש צורך במשלוח דחוף, מהיום להיום בגלל לידה לא צפויה או יציאה מהירה מבית החולים, הבגדים יגיעו תוך 24 שעות.

LUSSO - גיפט קארד ייחודי

גם בכל הנוגע למארזים, ישנה נגיעה ברורה לאירופה המכבדת והיפה. פשוט כיף לתת או לקבל מארז מדהים שכזה, לא עוד שקית רגילה, אלא הפתעה שעושה חשק לעוד, מעניקה תחושה חגיגית שמשתלבת נהדרת עם הולדת התינוק או התינוקת.

ויש גם גיפט קארד ייחודי, עליו סיפרה לי חני שטיינהרט: "הגיפט קארד מותאם לאתר שלנו. מי שרוכש דרכו מתנה, יכול להכניס את הסכום המדובר, ביחד עם הפרטים של היולדת, להוסיף כרטיס ברכה חגיגי, ואנו דואגים כי היולדת החדשה תקבל זאת עם קופון שיגיע בהודעת וואטסאפ או למייל האישי שלה, אז היא יכולה לעשות בו שימוש ברגע שתבחר".

LUSSO. אסתי ורקר,
LUSSO/אסתי ורקר

LUSSO - גם אני רוצה

לכל הפרטים והשאלות לגבי בגדי היוקרה לתינוקות, צרו קשר עכשיו, בטלפון: 03-7734173

הודעת וואטסאפ: 054-3979048

אתר

בקרוב מאוד יתפתח סניף שני של LUSSO, והפעם יהיה זה בירושלים. על כך ועל הדגמים היוקרתיים הבאים, אני אמשיך לעקוב ולדווח.

אינסטגרם

בשיתוף LUSSO
  • עוד באותו נושא:
  • תינוקות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully