וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם טרגו הסטארט אפ שלכם יפרוץ קדימה

בשיתוף טרגו

18.2.2021 / 14:22

מה זה סטארט אפ ומיהו יזם? על שאלות אלו ועוד יענה בראיון הבא אנטון רובינשטיין, מחברת טרגו, המסייעת ליזמים וסטארט אפים בתחילת דרכם

טרגו, סיוע ליזמים בתחילת דרכם/אולפן הנבחרים

הכירו את "טרגו", חברה הסייעת ליזמים, סטארט אפים ולחברות טכנולוגיות בשלבים מוקדמים להשיג את היעדים העסקיים שלהם. הצטרפו לראיון עם אנטון רובינשטיין, מנכ"ל החברה וג'רמי לנדאו, מנהל הפרויקטים.

מהו האתגר המשמעותי ביותר של היזם?

"האתגר המשמעותי ביותר של היזם הוא להגיע משלב הרעיון, לשלב שיש לו מוצר, איתו הוא יכול ללכת לשוק. בשביל לפתח את המוצר הזה, הוא צריך צוות, לשם למעשה טרגו נכנסת - אנחנו עוזרים ליזם לפתח את הצוות ואז לצאת עם המוצר לשוק".

איך אתם מסייעים ללקוחות בתחילת דרכם?

"לאחר בניית התוכנית העסקית אנחנו ניגשים לבניית המוצר. כדי לבנות מוצר אנחנו צריכים צוות, לא נלך לקבלן משנה כדי לפתח את המוצר שלנו, אנחנו נבנה אותו עם הצוות שאנחנו נגבש בטרגו. נאתר מעצבים, נאתר מהנדסים ואנשים שאוהבים את המוצר כמונו ונפתח את המוצר in house"". ברגע שנבנה את המוצר, נוכל לגשת למשקיעים. המשקיעים קודם כל בוחנים את הצוות לפני שהם בוחנים את המוצר עצמו. הם שואלים - 'האם אלו האנשים שיכולים לקחת את המוצר לשלב הבא?' אם הצוות לא מספיק טוב אז המיזם לא ייצא לפועל".

אז אם יש לכם רעיון מהפכני ואתם מתקשים להוריד אותו לביצוע, צרו קשר עם טרגו, הם כבר יסייעו לכם להיכנס לעולם היזמות.

0528370291

אתר

תוכנית עסקית

בשיתוף טרגו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully