וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשם שהשמש עולה, כך גם עולה העיר חריש

בשיתוף אלעד עזר

18.2.2021 / 14:05

על פי נתונים, העיר שעשתה את קפיצת המדרגה הגדולה ביותר בישראל בשנים האחרונות היא העיר חריש

חריש. ישראל ברדוגו עבור עיריית חריש,
חריש/ישראל ברדוגו עבור עיריית חריש

בקרוב מאוד, עומד להסתיים פרויקט כביש 611, הכביש הדרומי באזור שיעניק לחריש שתי יציאות נפרדות, כך שאפשר יהיה להיכנס ולצאת מהעיר בקלות ובמהירות גדולה עוד יותר. התוספת הזו קרוב לוודאי תגביר את ההתעניינות שגם כך הולכת וגוברת מצד אלפי זוגות מכל רחבי ישראל, ששוקלים לעבור לעיר אשר ממוקמת בצפון-מזרח השרון.

במדור "הנבחרים", ביקשנו לקבל מידע נוסף על הנעשה בעיר, מפיק מטעם המערכת יצא לפגוש את אלעד עזר, מתווך תושב האזור, עליו מספרים שהוא מכיר ויודע היטב, על כל מה שנעשה במקום.

חריש - עיר כפרית מרשימה

כאשר הגעתי לעיר חריש על מנת לפגוש את אלעד עזר, מצאתי מקום שנמצא בתנופת בנייה מרשימה. נכון להיום מתגוררים בחריש קרוב ל-25 אלף איש, והצפי לעשור הקרוב הוא להגיע לאכלוס של כ-100 אלף תושבים. העיר שוקקת חיים, עם עשרות בתי ספר חדשים וגני שעשועים פזורים מכל עבר, קניון גדול, והכביש הראשי - שדרות דרך ארץ, היה עמוס במכוניות יוצאות ובאות.

אך למרות כל אלו, עדיין אפשר היה לחוש כי האוויר והקצב פה שונים, רגועים ומרגיעים לעומת ערים אחרות בישראל.

אלעד עזר. יח"צ,
אלעד עזר/יח"צ

אלעד עזר - המתווך מספר אחד בחריש

אלעד עזר, בן 37, נשוי פלוס שלושה ילדים, מתגורר ביישוב ריחן, מקום הולדתו בסמוך לחריש. את תחום התיווך בעיר הוא חי ונושם כבר למעלה מ-6 שנים, כאשר בתחילה היה משווק מטעם חברת דונה - חברה להנדסה ובניין בע''מ שאחראית על מספר גדול של פרויקטים בחריש, וכיום הוא מכהן כמתווך עצמאי.

"כמו רבים וטובים, גם אני החלטתי כי אני רוצה להתרחב ו לעזור לכולם ולא רק מהמקום שהייתי בו כמשווק, אלא לתת מענה יותר גדול וגמיש במגוון רחב יותר של שירותים - קנייה/מכר/השכרה/שיווק פרוייקטים חדשים מקבלן בחריש והסביבה. בנוסף להיותי מתווך בעיר כיום יש ברשותי מגוון פרוייקטים חדשים לשיווק בחריש ובבתים פרטיים בסביבה. את כל הידע שצברתי, כמו גם קשרים עם מי שאחראים על הבנייה בעיר, ניתבתי לטובת עניין התיווך", סיפר לי אלעד על הסיבה שבגינה בחר לצאת לדרך חדשה משלו.

בניגוד למתווכים אחרים, אלעד עזר לא היה צריך ללמוד את התחום במכללה או קורסים נלווים, משום שצבר את הידע שלו מהשטח עצמו, כאיש שיווק של "דונה בחריש", פרויקט המגורים הגדול ביותר בעיר.

"אני אוטודידקט וחי בשלום עם הגישה הזו, שבה אני משפר את המיומנויות שלי מחוויות בשטח. את מבחן התיווך עברתי בהצלחה וכיום אני בעל רישיון תיווך מורשה במקרקעין. ללמוד את עולם התיווך בפן התאורטי, זה קל לעשות, אולם לדעת להקשיב באמת ללקוחות, ולהבין את הצורך האמיתי והנכון ביותר עבורם, לדעת איך לגשת לכל אחד בנפרד, לגעת אחרת, להרגיע, לפשר, לכוון ולהגיע לעמק השווה, זה כבר תלוי ביכולת אישית, הבנה של המרכיבים הכי חשובים בעסקת נדל"ן וכן, גם בכישרון אישי ובידע.

"מאחר וקודם לכן הייתי מוכר דירות מהצד של הקבלן, למדתי מהר מאוד על עולם הנדל"ן בצורה הכי רחבה שיש. הניסיון הזה מאפשר לי להבין את הלקוח והעסקה שנמצאים מולי בצורה קשובה ומקצועית יותר, וכך למצוא להם מענה מדויק לצרכיהם", הוסיף אלעד.

מבדיקה שערכנו מצאנו, כי בזכות הניסיון וההיכרות המעמיקה של אלעד עזר עם המקום ותושביו, המעבר מתפקיד של משווק שכיר למתווך ומשווק עצמאי היה מעבר טבעי וחלק, אלעד מוכר בקרב תושבי העיר ובונה לכל לקוח את הדרך הנכונה לו אם דרך תיווך ישיר או בחיבור ושיתופי פעולה עם מתווכים נוספים בעיר. מכיר את כל חלקי העיר, מיקומים אסטרטגיים, עסקים ובעלי מקצוע.

חריש. ישראל ברדוגו עבור עיריית חריש,
חריש/ישראל ברדוגו עבור עיריית חריש

חריש - ההזדמנות שלכם לעלות על הגל הזול האחרון

לפני כ- 6 שנים, ממשלת ישראל הכריזה על חריש כפרויקט לאומי, והעניקה לפרויקט תקציב חסר תקדים בסכום של של 1.2 מיליארד שקלים. בזכות העידוד הממשלתי, גם הקבלנים החלו לעלות לחריש, ומאז מהירות הבנייה בעיר עולה בקצב מתמיד.

אחת הסיבות הנוספות לצמיחה המרשימה, היא כי בניגוד לתכנון ובנייה של ערים חדשות אחרות, כמו מודיעין שנבנתה לפני כשני עשורים, בחריש למדו את כל הטעויות שנעשו שם, וידעו לפעול אחרת, בצורה הרבה יותר חכמה ויעילה. זאת הסיבה שציבור ברמה סוציו-אקונומית גבוהה, מיהר לרכוש בתים באזור, אם להשקעה או למגורים, ועל ממוצע מחירי הדירות בשלב הזה, אלעד עזר סיפר לי: "אם בתחילת הדרך מחירי הדירות בחריש היו סביב 800 אלף שקלים, כיום אפשר למצוא דירות 4 חדרים סביב מחיר של 1.1 מיליון שקלים וצפונה. יש מי שרוכשים דירות להשקעה, עם הבנה כי בעוד 3-4 שנים, הם יוכלו למכור ברווח נאה, אבל רוב רובם של הרוכשים מגיעים לפה על מנת להשתקע במקום.

"אם ניקח את בני הנוער כדוגמא, כיום חריש היא העיר הכי גדולה בישראל מבחינת כמות בתי הספר ותלמידים, זו עיר צעירה ושמחה. בזכות הצמיחה, מי שקנו היום דירה בת ארבעה חדרים, בעוד מספר שנים יחפשו לעבור לדירה של חמישה וחדרים ויותר, כך שהפעילות הנדל"נית פה שוקקת".

חריש. ישראל ברדוגו עבור עיריית חריש,
חריש/ישראל ברדוגו עבור עיריית חריש

מחריש אל חיפה ותל אביב

על התשתיות שמסביב לחריש, אלעד עזר פירט עבורי: "אתה יודע מה מרחק הנסיעה מחריש אל כביש 6? ואני מדבר על המרחק שהוא מדלת הבית ממש, עד שמגיעים אל הכביש, כ- 6 דקות נסיעה בלבד. בנוסף, כביש 611 שנבנה ועומד להיבנות בעתיד הקרוב מאוד, יוסיף גישה נוספת לעיר, כך שאלו מקצרים את זמן הנסיעה לאזור המרכז או צפונה.

"כאשר חריש רק החלה להיבנות, אני אישית התגוררתי בקריית אתא, אז זמן הנסיעה הממוצע עמד על כ 40 דקות, היום גם זה הפך להיות קצר יותר בזכות הכביש של יוקנעם. ובכל הנוגע לתל אביב, אנחנו מדברים על נסיעה של 45 דקות ולא מעבר, וזה כשיש מעט עומס בכבישים. זהו זמן הנסיעה הממוצע גם עבור מי שמתגוררים בגוש דן ומבקשים להיכנס או לצאת מתל אביב, אפילו אם מבחינת קילומטרז הם גרים הרבה יותר קרוב מאשר חריש, זה מטורף ממש.

"אני לא רוצה לספר יותר מדי כי הדברים עדיין נמצאים בחיתולים, אבל גם תחנת רכבת קרובה עומדת על הפרק, כשזה ייצא לפועל, מחירי הדירות פה ירקיעו שחקים. לכן זה הזמן לעשות עסקים, לנצל את המחירים הנוחים כל עוד הם קיימים, כי בקצב שחריש מתפתחת, זה לא יהיה לעוד יותר מדי זמן".

אני מעוניין לשמוע יותר, כיצד יוצרים קשר?

אסטרטגיות השיווק של אלעד עזר מגוונים ביותר, תוכלו למצוא פרטים בדף הפייסבוק שלו, באינסטגרם וכמובן בשיחה אישית בה יוכל להבין מה הצרכים שלכם ולמצוא עבורכם את העסקה הכי נכונה ומוצלחת, כל זה עם המון סבלנות וחיוך. צילומי רחפן, צילום מקצועי פנימי של הדירות, שיווק נכון, כל זה עוזר לעסקת מכירה/ קנייה מוצלחת.

כך שאם אתם מבקשים למכור נכס קיים בחריש או מעוניינים להגיע ולהתגורר בעיר, הוא האיש שימצא ויסגור עבורכם עסקה מוצלחת בזמן המהיר ביותר.

לפרטים נוספים, צרו קשר עכשיו, בטלפון: 050-2238531

פייסבוק

אינסטגרם

בשיתוף אלעד עזר
  • עוד באותו נושא:
  • חריש
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully