וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפלקטורה - השם החם בעולם עיצוב הפנים

בשיתוף מעיין אשכנזי

18.2.2021 / 12:05

2020 שינתה לכולנו את חיי השגרה ובילינו הרבה יותר בבית מהרגיל. עבור רבים, המצב החדש יצר רצון לשינוי או שיפוץ ואם גם אתם כאלו, כדאי שתכירו את מעיין אשכנזי, מעצבת פנים בעלת סטודיו "רפלקטורה"

מעיין אשכנזי, מעצבת פנים/אולפן הנבחרים

הכירו את מעיין אשכנזי, מעצבת פנים רב תחומית, מייסדת ובעלת סטודיו רפלקטורה לעיצוב פנים. היא בעלת ניסיון של 13 שנה בתכנון ועיצוב של למעלה מ-6,000 מ"ר של חללי מגורים, מסחר, חנויות וחלונות ראווה, משרדים וסטיילינג כללי.

מהו הסגנון העיצובי שלך?

"אני מתחברת בעיקר לסגנון התעשייתי בשילוב אלמנטים של וינטג', נגיעות בעבודת יד. מאמינה במחזור חומרים ונוסטלגיה של חפצים, ולא מאמינה ב'שטנץ' זהה בכל חלל. אפשר לומר שאני מתאימה ללקוחות שאוהבים להעז ולצאת מהקופסה, להתנסות בחומרים ולעטוף עצמם בחלל מעורר השראה".

מהי הייחודיות שלך בתחום?

"בשל ההתמחות שלי במגוון תחומים, יש לי ידע רחב מאוד וזה מאפשר לי להעניק ללקוחות הרבה יותר מעיצוב פנים שגרתי. זה בא לידי ביטוי בפרויקטים שלי באמצעות התעוזה בעיצוב והשימוש בחומרים לא שגרתיים".

ספרי לנו על הקורסים שלך?

"יש לי שני קורסים דיגיטליים: הקורס הראשון נקרא 'בית מבולגן זה החיים' - נולד במהלך תקופת הקורונה. הקורס משלב בין אסתטיקת הארגון שלי לבין עין של מעצבת מקצועית בו אני מעניקה טיפים לארגון ועיצוב הבית. הקורס השני נקרא InLightMe לעיצוב התאורה בבית - תאורה הוא התחום הכי חשוב בעיצוב פנים ולכן חשוב לתכנן זאת נכון. בקורס אני מנגישה את עולם עיצוב התאורה לאנשים פרטיים שרוצים לעצב את התאורה בבית בעצמם וגם למעצבים והום סטיילרים שרוצים להעמיק את הידע שלהם בתאורה לבית. דבר שחשוב לציין - מרגע רכישת הקורס ניתן לחזור וללמוד את כל הסרטונים בכל זמן, לא מוגבל כלל".

אם אתם שוקלים לבצע עיצוב מחדש של הבית, זה הרגע לפנות למעיין אשכנזי, מעצבת פנים ברמה הגבוהה ביותר.


0527028060

אתר

בשיתוף מעיין אשכנזי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully