וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TapiaFab - המילה האחרונה בעולם מטבחי החוץ

בשיתוף TapiaFab

18.2.2021 / 11:47

עיצוב, תכנון וייצור בהתאמה אישית הם כבר מזמן לא מנת חלקם של רהיטים ואקססוריז בלבד, אלא גם מטבחי חוץ

TapiaFab. איתן רודינסקי,
TapiaFab/איתן רודינסקי

במדור "הנבחרים" ביקשנו לשוחח עם בעלי חברת TapiaFab שהביאו בשורה חדשה לנישה אשר מתפתחת לה בצעדי ענק, מטבחי חוץ מנירוסטה.

מפיק חבר המערכת קפץ אל רחוב הסדנא 13 באזור התעשייה של חולון, על מנת ללמוד מקרוב על כל האפשרויות שעומדות לרשותכם. TapiaFab היא חברה לייצור מטבחי חוץ ועבודות נירוסטה בהזמנה אישית הפועלת כבר למעלה מ-15 שנה. מדובר בחברה משפחתית אשר הוקמה על ידי אב המשפחה, לואיס טפייה, כאשר כיום בנו עומר, לוקח חלק נכבד במלאכה.

TapiaFab - מעטפת שלמה של שירות והרכבה

על ייחודיות של TapiaFab לעומת חברות אחרות בתחום, סיפר לי עומר טפייה: "בין היתר הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי בזה שהלקוח מקבל הכל במקום אחד, התכנון המקדים, לקיחת המידות, בחירת העיצוב וייצור המטבח, נעשים על ידנו. אצלנו אין דבר כזה "לא יכול" אנחנו מתכננים ומעצבים את המטבח לפי מידותיו, צרכיו ודרישותיו של הלקוח בדיוק כפי שרצה שיהיה, לדוגמא:

-דלתות, מגירות וידיות מעוצבות בהזמנה אישית
-שילוב חומרים נוספים כמו: גרניט פורצלן, זכוכית ועוד.

בנוסף, אנחנו מייצרים או מספקים מוצרים מהמותגים המובילים, כמו לדוגמא: מקררים, מנגל פחמים, גריל גז, טאבונים, כיריים ועוד. כך שהכל נעשה תחת קורת גג אחת.

"זה חוסך ללקוח את הצורך להתרוצץ בין מקום למקום, לבזבז לעצמו זמן מיותר, ובא לידי ביטוי גם בתוצאה ובמחיר הסופי".

TapiaFab - כך בונים נכון (תהליך הייצור)

על סגנון העבודה שלהם מול הלקוחות עומר טפייה פירט עבורי: "אצלנו הכל נעשה בהזמנה אישית לפי צרכיו ודרישותיו של הלקוח". האב לואיס מגיע אל השטח בו מייעדים להוסיף מטבח, זה יכול להיות בגינה, במרפסת, על הגג, ולעיתים אפילו יש הזמנות למטבח ביתי. הוא זה שלוקח את המידות המדויקות, מעצב ומתכנן את המטבח יחד עם הלקוח.

"לאחר מכן מועבר שרטוט ידני אל המעצבת שלנו מיכל טפייה שהיא גם בתו של לואיס ליצירת הדמיה ושרטוט ממוחשב.

"הלקוחות מקבלים שרטוט ממוחשב של המטבח, וברגע שיש אישור לעיצוב ולתכנון הסופי, מועבר השרטוט אל המפעל לתחילת תהליך הייצור עצמו. מי שאחראי על תהליך זה, הוא עומר טפייה, כאשר הוא מחלק את העבודה למחלקות השונות, בין היתר: מחלקת חיתוך, כיפוף, ריתוך, ליטוש וגימור סופי.

"לכל אורך העבודה, עומר טפייה פעיל בתהליך ייצור המטבח, תוך כדי שמפקח מקרוב על כל פרט מקטן ועד גדול, עד לקבלת התוצר הסופי".

TapiaFab. איתן רודינסקי,
TapiaFab/איתן רודינסקי

למדתי כי TapiaFab לא חוסכים באיכות החומרים, לכן חומרי הגלם הם תמיד באיכות הטובה ביותר, כך שניתן לשחק איתם ללא חשש. הריתוך עצמו נעשה בעזרת שיטת ריתוך בשם ,TIG זו שיטת הריתוך המתקדמת ביותר בעולם, מאחר והיא אסתטית, נקיה, מדויקת ומאפשרת לשלוט בחוזק הריתוך ולהביא לרמת הגימור המושלמת.

TapiaFab. איתן רודינסקי,
TapiaFab/איתן רודינסקי

לקוחות מספרים

שוחחתי עם מספר לקוחות של ,TapiaFab כולם העידו על חברה רצינית, מקצועית, כזו שנותנת מענה מושלם לכל בקשה. על עצות ששוות זהב מצד לואיס טפייה, שיודע לא רק לקחת מידות ולעצב, אלא גם לתכנן ולהתאים את הכל בצורה חכמה בהתאם לתנאי השטח ולבקשות הלקוח.

TapiaFab. איתן רודינסקי,
TapiaFab/איתן רודינסקי

מעבר ללקוחות פרטיים, TapiaFab מייצרים מטבחים תעשייתיים גם עבור כמה וכמה מסעדות ידועות, ברים נחשבים, בתי מלון, בתי חולים, רשתות ועוד. בין היתר הם אלו שייצרו את המטבח וברים של מסעדת היוקרה Pop & Pope"" הידועה בתל אביב, שבבנייני האחים "חג'אג'" ובעיצובו של "ג'ורג'יו ארמאני". בנוסף ניתן לציין לקוחות ידועים נוספים כמו רשת ג'פניקה, ארומה, בית חולים איכילוב, רשת מלונות דן, SUSU & Sons, קפה נואר, גלידת גולדה, חברת אסם ועוד.

למה נירוסטה?

"אנחנו, כמו גם הלקוחות, מאוד אוהבים את החומר הזה מכמה סיבות. קודם כל הוא סטרילי, לכן ניתן לנקות אותו בקלות וכך גם שומר על הברק שלו. בנוסף, הוא עמיד מול חומרים קשים וחסין בפני מזג אוויר קיצוני ותנאים קשים ויחזיק מעמד שנים רבות. מעצבים ואדריכלים רבים פונים אלינו כדי שנעצב ונתכנן עבורם מטבחים ללקוחותיהם, מאחר ואפשר לשחק עם הנירוסטה מבחינת צורות ולצבוע אותו בכל צבע שבוחרים", סיפר עומר טפייה.

TapiaFab. איתן רודינסקי,
TapiaFab/איתן רודינסקי

על כך ועוד אני אמשיך לעקוב ולדווח.

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את החצר או המרפסת שלכם במטבח מושלם מנירוסטה, צרו קשר עם המומחים ב-TapiaFab

052-6969-257 - עומר
052-8354826 - לואיס

לאתר הבית לחצו כאן

לפייסבוק לחצו כאן

לאינסטגרם לחצו כאן

בשיתוף TapiaFab
  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully