וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הירוק במקום יחיד ומיוחד

בשיתוף משתלת הגן הקסום של נקודת חן

18.2.2021 / 9:18

חושבים על שדרוג הגינה שלכם או רוצים להתחדש בצמח טרנדי? הכירו את משתלת הגן הקסום של נקודת חן

משתלת הגן הקסום. יח"צ,
משתלת הגן הקסום/יח"צ

שילוב פרחים וצמחים במרחב הביתי זה דבר חשוב ואף מבורך. צמח מביא איתו אנרגיה חדשה, חמצן ובעיקר ירוק חי ודינמי, אשר משלים את מה שחסר בחפצים הדוממים. בימים אלו כבר ברור לכולם כי צמחים מסוגים שונים הם חלק בלתי נפרד מנוף הבית, ושילובם עם אביזרים נוספים הופך את המתחם למיוחד מאד.

אחרי שצוות הנבחרים שלנו הגיע למסקנה הזאת, הוא התפנה לצאת לשטח ולבחון היכן תוכלו למצוא את הצמחים והפרחים המיוחדים ביותר במחירים המשתלמים ביותר. הצוות סקר לאחרונה את תחום המשתלות והגיע למסקנה כי במשתלת הגן הקסום של נקודת חן (מושב גת רימון) תמצאו את כל מבוקשכם ובמחיר שווה לכל כיס. למעלה מ-30 שנות צמיחה לא הולכות ברגל וזה בא לידי ביטוי בהתפתחות וההתרחבות של המשתלה, אשר דוגלת בחוויית קנייה שתעניק לכם את התחושה שאתם נמצאים בין בני משפחה.

משתלת הגן הקסום. יח"צ,
משתלת הגן הקסום/יח"צ

במהלך הבדיקה שערכנו, מצאנו כי בשונה ממשתלות אחרות, במשתלת הגן הקסום של נקודת חן תקבלו את החבילה המושלמת ביותר לטיפוח הגינה שלכם. זה כולל את מיטב הצמחים, שתילים, פרחים, עצי פרי לגינה, צמחים לשמש, צמחים לצל, צמחי תבלין ועציצים במגוון סוגים וגדלים, אבל אם חשבתם שכאן מסתיימת חווית הקניה, אז טעות בידכם.

פרט לצבע הירוק שנצפה במשתלה מכל מקום, ישנה גם מחלקה של אביזרים לעציצים, שתילים ופרחים הכוללת אדניות במגוון גדלים כמו כדים, מעמדים, אביזרי תליה ואגרטלים במגוון עיצובים וצבעים אשר יהפכו את הגינה, המרפסת או הגג שלכם למקום קסום. בנוסף, המשתלה משווקת חומרי דישון, שקי אדמה, אבני טופו, חלוקי נחל ואפילו זרעים לאלה מבניכם שמעוניינים לחוות מקרוב את תהליך הצמיחה. בנוסף, בעלי המשתלה, האחים עומרי ואמיתי לוי, מייבאים למקום כדים דקורטיביים עתיקים כבר 25 שנה המשרתים נאמנה את הציבור הפרטי וכמובן גם את אדריכלי הנוף ומעצבי הפנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
משתלת הגן הקסום. יח"צ,
משתלת הגן הקסום/יח"צ

הזמנה בקליק

משתלת הגן הקסום של נקודת חן מאפשרת בין היתר הזמנות ישירות דרך האתר של מגוון פרחים וצמחים, החל מצמחי פנים ושמש ועד קקטוסים וסוקולנטים. בקליק אחד תגיעו לקטלוג מגוון ובתום ההזמנה תזכו למשלוח מהיר ומקצועי שלא פוגע באיכות הצמחים והפרחים, שהזמנתם. בנוסף, אם אתם רוצים להתייעץ, לשאול שאלה או לברר יותר לעומק לגבי צמח כזה או אחר, תוכלו להתקשר למקום או לשלוח הודעה והם ישמחו לערוך לכם הזמנה דרך הטלפון בהתאם לדרישות שלכם. משלוחי הפרחים מגיעים לכל איזור המרכז: תל אביב, גבעתיים, קריית אונו, יהוד, רמת גן, כפר סבא, הרצליה, ראשון לציון, בת ים וישובים הנמצאים בסביבת המשתלה כמו כפר סירקין, מזור, סביון, כפר מעש ועוד.

בשיחה שערכנו עם עומרי לוי, אחד מבעלי המשתלה, הוא אמר: "במסגרת השירות אנחנו מייעצים לכולם בכל הדרוש, ממעמד בחירת צמחים ושתילים איכותיים אשר יהפכו את הגינה למיוחדת ובעלת מראה מודרני ועד שירותי אחזקת גינות. חשוב לי לומר כי אנחנו נתאים ללקוחות שלנו רק את מה שהכי מתאים לתנאים אצלם ובכך נאפשר לגינה שלהם לשרוד ולהיות איכותית לאורך כל ימות השנה".

משתלת הגן הקסום. יח"צ,
משתלת הגן הקסום/יח"צ

לא רק משתלה

יש לכם גינה פרטית, גינה בבניין מגורים משותף, מרפסת, פנטהאוז או כל סוג של גינה אחרת המיועדת לגידול צמחים? מוטב שתהיה לכם חברה מקצועית שתבצע בה עבודות גינון ותטפל בה כמו שצריך, על הצד הטוב ביותר. הרי בימינו, ידוע כמה חשובה נראות החזית של בניין המגורים שלכם או הגינה הפרטית, מאחר ואין כמו לראות את הירוק מלבלב, מטופל ומאורגן על הצד הטוב ביותר.

משתלת הגן הקסום של נקודת חן מספקת את כל שירותי הגינון לקהל גדול של לקוחות מכל אזור המרכז. צוות אחזקת הגינות של המשתלה מתמחה בתחום ומציע לכם את שירותיו המקצועיים, בכל תחומי הגינה והנוי. החל מתכנון ופיתוח של גינות, הקמת גינות מעוצבות לצורכי נוי, אחזקה ותחזוקת גינות בקנה מידה קטן כמו גינה פרטית בחצר בית ועד לגינות בדירות פנטהאוז. לאחר שתוקם עבורכם הגינה, צוות המשתלה מתחייב לתחזק אותה ולאפשר קיום של תנאים אשר ישמרו על הגינה מטופחת ובריאה לשנים רבות ללא גרימת נזק לשתילים, עצי פרי, צמחים מיוחדים, פרחים, צמחי גן או עץ פרי הדר שנשתלו בה.

המבחר, הידע, האדיבות והמחירים הפכו את משתלת הגן הקסום של נקודת חן לצומת מרכזי בקרב חובבי הז'אנר והנחלת תפיסת חיים ירוקה לאיכות חיים טובה ומהנה. אז אם אתם חושבים על תכנון גינה, עיצוב גינות, אחזקת גינות, רכישת צמחים, שתילים, עציצים, עצי פרי, פרחים, אביזרים לגינה ומוצרי דישון - משתלת הגן הקסום של נקודת חן היא הכתובת עבורכם.

לפרטים והזמנות: 03-9322947

וואטסאפ: 053-4474314

כתובת: התפוז 1 גת רימון.

אתר

פייסבוק

שעות פעילות:

א-ה 8.00 - 18.00
שישי: 8.00-15.00

מייל: omriavl13@gmail.com

בשיתוף משתלת הגן הקסום של נקודת חן
  • עוד באותו נושא:
  • משתלה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully