וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבאל'ה, תבנה לי אתר

בשיתוף סטודיו אבאל'ה

18.2.2021 / 8:48

בשנה האחרונה הבינו בעלי עסקים רבים שהם חייבים נוכחות אינטרנטית, אחרת הם יישארו מאחור. בסוכנות הדיגיטל אבאל'ה, אשר מתמחה בהקמת חנויות אינטרנטיות, עוזרים לעסקים לצמוח גם בתקופת הקורונה

סטודיו אבאל'ה. -,
סטודיו אבאל'ה/-

הקורונה השפיעה על המון תחומים בחיינו, ושינויים מסוימים יישארו איתנו גם לאחר שהנגיף ייעלם מן העולם. אחת התופעות המעניינות של הקורונה היא העלייה בקניות באינטרנט על חשבון אלו של העולם הפיזי. המחשה לכך ניתן לראות על ידי העלייה במחירי המניות של חברות בתחום הקניות ברשת: המניה של חברת אמזון למשל, עלתה מסוף 2019 ביותר מ-70% (מחיר המניה עלה מ-1850 דולר למניה עד ליותר מ-3,200 דולר כיום). דוגמה נוספת היא חברת פייבר הישראלית, שבסוף 2019 מחירה היה קצת יותר מ-23 דולרים למניה, ואילו היום החברה נסחרת ביותר מ-300 דולרים למניה. עליה של יותר מ-1,000%.

גם כאשר כללי הריחוק החברתי יעברו מן העולם, קשה להאמין שיהיה איזשהו שינוי במגמה הזאת. בארה"ב, עוד לפני הקורונה, קניונים רבים בערי הפרברים הפכו למבני רפאים, ורשתות קמעונאיות רבות כמו טויז אר אס, רדיו שאק ורבות נוספות פשטו רגל והן כבר לא איתנו.

סטודיו אבאל'ה - טל עטר. -,
טל עטר/-

"הנתונים הללו באים ללמדנו את החשיבות של נוכחות באינטרנט", אומר טל עטר, הבעלים של סוכנות הדיגיטל אבאל'ה. "גם לפני הקורונה, המגמה הייתה התחזקות של הקניות באינטרנט, בעיקר בתחום רשתות האופנה הקמעונאיות. אחרי הקורונה, עם הסגרים וההגבלות על פתיחת עסקים, אנשים רבים שלא היו קונים באינטרנט בעבר התרגלו לעשות זאת, והמגמה התחזקה פי כמה. גם נוכחות באינטרנט הפכה חשובה יותר: אנשים בילו אפילו יותר זמן באינטרנט מבעבר, ללא קשר לקניות. הנפח של החיפושים בגוגל, וזמן השהייה ברשתות חברתיות עלה. משום כך, עסקים רבים הבינו שהם צריכים לתחזק נוכחות באינסטגרם, להקים אתר וכדומה, כי זו הדרך הכי יעילה לצמוח בזמנים החדשים בהם אנחנו חיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

One Stop Shop

עטר אמנם בחור צעיר (29), אבל עם ותק די מכובד בענף הדיגיטל. "אחרי הצבא, למדתי עיצוב גרפי ובניית אתרים, ועבדתי בסוכנות פרסום קטנה. בתחום הזה יש המון לאן להתפתח, ולאט לאט התמקצעתי בעוד תחום, הכרתי עוד נישה, וצברתי עוד הכשרה. עם הזמן למדתי לעשות הכל מהכל: ניהול רשתות חברתיות, הקמת אתרים מורכבים, מיתוג, בניית שפה עיצובית למותגים ועוד. כל מה שקשור לעולם השיווק ועולם הדיגיטל אנחנו עושים.

"עם הזמן החלטתי לצאת לדרך חדשה ועצמאית, כאשר הבנתי שאני מסוגל לתת את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלי. השם של העסק הגיע אחרי קצת לבטים ומחשבות בחברה שלנו. משום שכולם רואים בי כדמות מאוד חמה, עוטפת ומקיפה וכך גם לקוחותי, נבחר השם אבאל'ה, היות והמטרה שלי היא לדאוג ולעזור ללקוחות שלי עד התוצר הסופי".

"היום אנחנו מתמחים בעזרה לאנשים להפוך את העסק שלהם לדיגיטלי, להקים חנות אינטרנטית, קידום אתרים, ולקבל נוכחות חזקה שמביאה המרות ברשתות החברתיות", אומר עטר. "אנחנו גם יודעים להביא פתרונות יצירתיים, שמגדילים את זמן השהייה באתר, ותורמים לקידום שלו בגוגל. למשל, הקמנו אתר מכירות לחנות צעצועים. הבאנו רעיון לשלב באתר הפעלות אינטראקטיביות של ציורים לילדים, ככה שאם ילדים גולשים באתר, הם יוכלו לשחק עם זה. ככה הילדים נהנים, והאתר של החנות מקבל קידום".

סטודיו אבאל'ה. -,
סטודיו אבאל'ה/-

קידום שמביא תוצאות

"הקהל שלנו הוא בעיקר עסקים קטנים ובינוניים, אבל אנחנו גם עובדים עם מותגים גדולים כמו Bosch למשל, שזו לדעתי החברה המובילה בשיווק ציוד חשמלי לבניין בישראל", מספר עטר. "אנחנו עושים להם דפי נחיתה, ניוזלטרים, פוסטים באנרים וכו' למחלקת שיווק שלהם. את הניהול של הרשתות החברתיות וכדומה. בגדול, אנחנו סוכנות קטנה אבל מטריפה: אנחנו דואגים ללקוחות שלנו מאל"ף עד תי"ו, בלי התחכמויות. דואגים להם לתוצאות, בלי משחקים".

"אנחנו גם מאד הולכים לקראתם מבחינת עלויות, אנחנו מאד הוגנים בתמחור, ומוצאים פתרונות איפה שצריך. אם למשל יש לקוחות שרוצים להקים חנות אינטרנטית, ויש המון מוצרים בקטלוג, אנחנו יכולים למשל להקים להם את החנות, להעלות להם חלק מהמוצרים, ואז להדריך אותם איך להעלות יתר המוצרים לבד (אנחנו עדיין נשארים ברקע ליתר ביטחון), וזאת כדי לחסוך להם עלויות יקרות יחסית של שעות של בוני אתרים, כך שאלו לא יושקעו על עבודה טכנית ומכאנית כמו העלאה וסיווג של מוצרים. ההדרכה שלנו עוזרת להם לעשות את התהליך בצורה יעילה יותר, והתוצאה היא אותה תוצאה, כך שהם מרוצים ואנחנו מרוצים".


סטודיו אבאל'ה נמצאים ברחוב המלאכה 6, טבריה. ניתן להשיג אותם גם בטלפון 077-8054044, דרך האתר שלהם, או במייל studioabale@gmail.com

בשיתוף סטודיו אבאל'ה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully