וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרינה רזון, הערך המוסף שלכם בקניית ומכירת נכס

בשיתוף מרינה רזון

17.2.2021 / 17:18

רכישת דירה היא עניין מורכב שעדיף לעשות אותו עם הכוונה נכונה. מהו הערך המוסף של מתווך בקנייה או מכירת דירה ומדוע חשובה הבלעדיות? על שאלות אלו ועוד תענה בראיון הבא, מרינה רזון, יועצת נדל"ן

מרינה רזון, סוכנת נדל"ן/אולפן הנבחרים

הכירו את מרינה רזון, סוכנת נדל"ן שנמצאת בתחום שמונה שנים. כיום היא עובדת בחברת "רימקס חלוצים" נהריה.

שאלנו את מרינה, מהו הערך המוסף של מתווך?

"הערך המוסף של מתווך עבור מוכרים - שקט נפשי לאורך כל התהליך , המוכר ממשיך בשגרת חייו כאשר המתווך מנהל את כל התהליך, תמחור הנכס, שיווק/פרסום, הצגת הנכס לקונים פוטנציאליים אחרי סינון קונים (מונע את "הטיילת" בנכס), ניהול משא ומתן בצורה נקייה וניטרלית.
עבור הרוכשים - מתווך מקצועי ומנוסה מכיר את רוב הנכסים שנמצאים למכירה כולל מחירים שהנכסים נמכרו , מזהה את הצורך האמיתי של הרוכשים, מבין מה בדיוק מחפשים בדירה ואז יכול לכוון את הקונים עבור דירות שמתאימות לו לפי הדרישה מה שגורם לחסכון זמן יקר של הרוכשים".

מדוע מתווכים מתעקשים על בלעדיות?

"ברגע שהמוכרים סומכים על המתווך וחותמים בלעדיות לשיווק הנכס שלהם, המתווך מייעץ למוכרים לאורך כל הדרך מתחילת הדרך ועד לסוף על תמחור הנכס, הכנה של הנכס למכירה, שיווק הנכס ב 3 דרכים שונות. למתווך מקצועי יש מאגר קונים, דבר שיכול לזרז תהליך מכירה כמו כן יש אפשרות לחזור לקונים אחרי תקופה מסוימת במידה ויש שינויים בתנאי המכירה. בבלעדיות מתווך שמשווק את הדירה יכול לחשוף את הנכס ואת כל הנתונים שלו על מנת להגדיל את מאגר הקונים לנכס בלי חשש מתחרות בין מתווכים בסביבה. הדבר הכי חשוב זה ניהול משא ומתן - בבלעדיות המתווך יכול לנהל את המשא ומתן בצורה ניטרלית ונקייה מרעשי רקע על מנת להביא תוצאה של עסקה מוצלחת".

מה הייחודיות שלך כמתווכת?

"מה שעומד מולי זה הלקוח קודם כל. חשוב לי ליצור את הקשר האישי על מנת לזכות באמון של האנשים, וזה בא לידי ביטוי על ידי הבנת הצורך האמיתי בהחלטה של מכירה רכישה, קרו פעמים שאחרי שיחה והבנה אמיתית את הצורך המלצתי לא לצאת למכירה או רכישה. האמת שלי ההקשבה שלי החיבור שלי ללקוחות זה הייחודיות שבי ויעידו כל הלקוחות עבר שלי - המוטו שלי - 100% לקוחות מרוצים וזה לא חייב להגיע למצב שאנשים מוכרים או קונים דרכי. אני לא עושה עסקים עם קירות אלא עם אנשים".

איך את מצליחה לשלב קריירה עם משפחה?

"בגלל שאני אוהבת את מה שאני עושה השילוב בין המשפחה והקריירה זה שילוב מוצלח. המשפחה מתרגשת יחד איתי כשאני חוזרת מעסקה מוצלחת שבה הצלחתי להגשים חלום למשפחה נוספת. שלושת ילדיי נולדו לתוך עולם הנדל"ן של אמא. ליאן, ארבל וניתאי הם חלק ממני בתוך כל העולם הזה. התמיכה המלאה שיש לי מבעלי ומהסביבה הקרובה זה מתכון מנצח".

אז אם אתם גרים באזור נהריה והסביבה ומחפשים נכס לקנייה או מכירה, אתם יודעים למי לפנות - מרינה רזון יועצת הנדל"ן שלכם.


0543920034

פייסבוק

בשיתוף מרינה רזון
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully