וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעימה מהגליל: טיולי ג'יפים חווייתיים בשטח הכי יפה בישראל

בשיתוף גליל ג'יפ

17.2.2021 / 15:34

ארץ ישראל שלנו יפה וגם פורחת. במיוחד בימים אלו, בהם לא פשוט לטוס לחו"ל, טוב שאנחנו יכולים ליהנות מנופי הגליל שלנו דרך טיולי ג'יפים בשטח

גליל ג'יפ. -,
גליל ג'יפ/-

בתקופה האחרונה היינו כולנו סגורים בין ארבעה קירות, ולרובנו חסרה מנה הגונה של טבע, נופים ואור שמש בריא. לכן, תרשו לעצמכם לעצום עיניים, ולהיכנס בדמיונכם לג'יפ של גליל ג'יפ: נפגשים בשדה אליעזר, ומשם מתחילים בנסיעה לעבר הר קרן נפתלי דרך בקעת יחמור שברכס הרי נפתלי בגליל. שם עושים היכרות עם עמק החולה, צופים בשמורה ובאגמון החולה, מתצפתים על רמת הגולן רואים את הנופים המדהימים, משקיפים על כל הגליל בתצפית, וממלאים את הריאות באוויר משובח. לאחר מכן, נוסעים לפילבוקס שליד מצודת כ"ח, המציע תצפית נהדרת לאיזור. שם עוצרים, עושים קפה או תה בשטח ומקבלים קצת היסטוריה מתובלת במורשת קרב. לאחר מכן, נוסעים בשטח דרך המטעים בעמק, חוצים את עין עינן שבנחל עינן, בשביל סלעי ומעט קופצני שנותן קצת טעימה של שטח טכני. עכשיו, תפסיקו לדמיין, וצרו קשר עם גליל ג'יפ, כדי לחוות זאת בעצמכם.

הג'יפים מדגמנים עצירה בשטח. -,
הג'יפים מדגמנים עצירה בשטח/-

הגה, כוח

הסיורים של גליל ג'יפ מועברים כבר כמה שנים טובות על ידי אשר צור, טייל מנוסה וג'יפאי מחונן, המטייל בג'יפים בארץ ובעולם כבר מעל 30 שנה. הג'יפים בהם נוסעים הם לנד-רובר וסופה, מתוחזקים ברמה גבוהה, ונעימים לנוסעים. אשר מספר שהוא אמנם מתפרנס מטיולי הג'יפים, אבל לא שוכח ליהנות מהדרך: "בכל פעם אני נהנה לפגוש אנשים חדשים וטובים, שבאים עם גישה חיובית לטיול. הטיולים הם לא אתגריים הארד-קור, ומותאמים לכל הגילאים, כך שגם משפחות עם ילדים או חבר'ה מבוגרים יותר יוכלו ליהנות ולהרגיש בנוח. הדגש הוא בעיקר על הנופים היפים, שאין כמוהם בכל הארץ לדעתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נופי הגליל הירוקים בשטח.. -,
נופי הגליל הירוקים בשטח/-

"אנחנו לרוב בוחרים באחד משני מסלולים עיקריים", אומר אשר צור. הראשון הוא המסלול בהרי נפתלי שתיארתי לעיל. השני הוא טיול לעמק החולה: מתחילים בנסיעה דרך המטעים והשדות של קיבוץ איילת השחר. נוסעים לאורך נהר הירדן, ומגיעים לגשר ש"ן ("גשר הפקק") שמעל נהר הירדן, ושומעים על סכר החולה והמקום העצמו. ממשיכים לאחר מכן לנחל מחניים שיוצא מעין-ירדה. משם עוברים בנקודות מיוחדות נוספות בעמק החולה שאני לא אחשוף, ואז מגיעים ליסוד המעלה שהיא מושבה הוותיקה בעמק, ושומעים הסבר על המקום".

אין כמו הישראלים

אשר מספר כי מרבית הטיולים שיוצאים לטיול עם גליל ג'יפ, הם טיולי גיבוש של חברים או של מקומות עבודה. בנוסף, טיולי ג'יפים הם גם אופציה פופולרית לימי הולדת ואף כשילוב בטיולים שנתיים של בתי ספר.

"עד לפני הקורונה עבדנו המון עם תיירות חוץ, יהודים מחו"ל, קהילות יהודים, ישראלים שירדו מהארץ ובאים לטייל וכדומה", אומר אשר. "מאז שהקורונה היכתה ואין כניסה לישראל מחד, ומנגד ישראלים לא טסים לחו"ל, הקהל שלנו הוא בעיקר ישראלים. האמת היא שמאד כיף לנו לטייל עם ישראלים, שלא לוקחים את עצמם ברצינות יותר מדי, אוהבים לצחוק ולחיות את הרגע".

"אני נהנה בעיקר מהאנשים", אומר אשר. "פעם אחת היה גשם מטורף באיזה יום, ובכלל ישבתי בבית ולא היה מתוכנן לי שום טיול. פתאום קיבלתי טלפון ממשפחה, שאמרו שהם ממש רוצים לעשות טיול ג'יפים אתגרי בשטח. הסברתי להם שזה מזג אוויר בעייתי קצת, ולא בטוח שכדאי להם, אבל הם ממש התעקשו, ובסוף השתכנעתי ויצאנו יחדיו לשטח. נסענו בשטח, ותוך כדי הטיול בבוץ, הג'יפ התחפר ונתקע בבוץ. היה גשם זלעפות, הג'יפ היה תקוע. אני חששתי שהם יישברו אבל הם היו מורעלים חבל על הזמן. כולם יצאו מהג'יפ ועזרו לדחוף את הג'יפ החוצה. אחרי זה הם גם באו אלי הביתה, התקלחו, אשתי הכינה להם תה עם עוגיות, הם נחו והתרעננו. אחרי זה יצאו לדרכם עייפים אך מרוצים".

נסיעה בשטח. -,
נסיעה בשטח/-

על מנת לתאם טיול עם גליל ג'יפ, ניתן להתקשר לטלפון 054-6658577, או להיכנס לאתר האינטרנט של החברה,

בשיתוף גליל ג'יפ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully