וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לסחור באמזון ולשווק את המוצר שלכם מעבר לים? מצאנו את הדרך

בשיתוף אמזוס

4.3.2021 / 9:54

אמזון הוא אתר מורכב שיש להכיר על בוריו לפני שניגשים לפתוח בו חנות וירטואלית. מצאנו את החברה שתעשה בשבילכם את כל העבודה - משלב ההקמה, דרך קידום ופרסום, ועד למכירות

אמזוס. -,
אמזוס/-

אמזוס - שירותי ניהול חנויות באמזון.

דרך מנחם בגין 46 תל אביב יפו

טלפון 035642244

מעבר לאתר

לחשבון הפייסבוק

בפלטפורמת המסחר האלקטרוני של אמזון קיימות מיליוני חנויות המציעות מיליוני מותגים מהעולם כולו. ישראלים רבים מנסים את מזלם בפתיחת חנות וירטואלית משלהם, בה הם יוכלו למכור את המותגים שלהם ולהרוויח.

לפתוח את החנות באמזון זה החלק הפשוט של הסיפור, מעבר לכך יש לבחור את המוצר המתאים לאחר מחקר שוק, טיפול בספקים, תפעול שוטף של החנות, שילוח, קידום אורגני ברשת, דפי תוכן, עיצוב גרפי ועוד ועוד.

מצאנו את החברה שתעשה בשבילכם את כל העבודה הזאת ואף יותר, הכירו את "Amazos" - חברה המקימה, מנהלת ומתחזקת חנויות באמזון ללקוחות עסקיים ומסחריים, שברשותם מותגים למכירה ושמעוניינים להגדיל את הכנסותיהם באמצעות מסחר אלקטרוני.

החברה פונה ללקוחות מסחריים עם פריטים רבים, שרובם לקוחות עסקיים, מפעלים או יצרנים, והיא מתמחה בניהול פריטים "בעייתיים".

חברה שמכירה מקרוב כל מדינה

ראשית והכי חשוב, הוא פתרונות החברה לדרישות של אמזון ולרגולציה באותה מדינה בה תרצו למכור. כל לקוח באמזון שרוצה להכניס מוצר לארה"ב או לאירופה, חייב להכיר את התהליך והדרישות של אותו מוצר, ובזה "אמזוס" מתמחה. החברה מכירה את כל התהליך והדרישות של אותו מוצר. לדוגמא, מוצרים קוסמטיים הדורשים בדיקת רכיבים או לדוגמא, צעצועים שעליהם לעבור מבחני בטיחות וכו'. למעשה, החברה נותנת מענה גם למכירה בתוך אמזון וגם מסייעת להכניס את המוצר מבחינה בירוקרטית לתוך אותה מדינה.

ליווי שנתי כשבסופו מפתח לחנות הווירטואלית

"אמזוס" מעניקה ליווי שנתי ללקוחות, שמתחיל מבניית החנות הווירטואלית, ובמשך 12 חודשים בונה, מתפעלת ומתחזקת את כל המערכת על כל נגזרותיה: עיצוב החנות ותוכן הפריטים המוצגים בה, דפי נחיתה, גרפיקות, שילוח, קידום בתוך אמזון, והתנהלות גורפת מול אמזון בכל הנוגע לבעיות, אישורים ובירוקרטיה.

לאחר שנה, הלקוח מקבל את החנות הווירטואלית מוכנה ועובדת, תחת כל הכללים של אמזון, לאחר ש"אמזוס" עדכנה אותו בכל התהליכים והפרטים שעליו לדעת להמשך העבודה.

חבילת "הכל כלול"

ברגע שמתבצעת ההתקשרות עם הלקוח ומחליטים על תחילת עבודה משותפת, "אמזוס" פותחת את החשבון באמזון ארה"ב או אירופה עבור הלקוח.

עובדי החברה מתחילים לבנות את המוצרים בתוך האתר של אמזון, עושים מחקר וסקר שוק של מוצרים מתחרים, ומחקר של מילות מפתח כדי שיוכלו לקדם את המוצר בצורה אורגנית הטובה ביותר.

בשלב הבא, החברה "מחייה" את הדף של המוצר ומעירה אותו לחיים: אנשי המקצוע כותבים את התוכן, עובדים על הנראות והגרפיקה של המוצר, מוסיפים צילומים ועיצובים מיוחדים, מוסיפים ביקורות, וממלאים את הדף בתוכן עם תמונות ומלל.

לאחר מכן, כשהדף כבר פעיל, חי ועובד, החברה מכינה תוכניות שילוח ועוזרת ללקוח להחליט אם הוא רוצה לשלוח את המוצרים ישירות מהארץ או להעביר אותם למחסנים של אמזון.

בשלב הבא, מכינים את הסחורה ואז מתחילים את הנושא של הקידום בתוך אמזון בשיטת PPC (תשלום לפי לחיצה).

המורכבות של אמזון

אמזון היא מערכת מורכבת ומסועפת, ולקוחות רבים נתקלים בבעיות בפתיחת החשבון, מכיוון שהם לא מבינים את הדקויות ואת אופי המערכת. המערכת עובדת על אלגוריתם שמבצע אימות לחשבונות החדשים ולעיתים, לקוחות לא מצליחים לפתוח ולתפעל את החשבון בצורה הנכונה להם.

המורכבות של אמזון באה לידי ביטוי גם בקידום האורגני של המוצרים - אנשים לעיתים מכניסים תוכן לדף מוצר מבלי לעשות חקר מסחרי וניתוח מילים, מה שמשאיר את המוצר שלהם יושב על המדפים האחוריים. מכיוון שיש מיליוני מוצרים באמזון, ישפעולות שחייבים לנקוט בכדי לקדם את המוצרים.

"אמזוס" מתמקדים בקידום האורגני ובמילות המפתח, ודואגים להעביר את המוצר קדימה למדפים הראשונים ולא ל"אחורי המחסן" של אמזון.

רשת של פלטופורמות מכירה

בסופו של יום, "אמזוס" פועלת על מנת לבנות ללקוח רשת של איקומרס (רשת למכירה מקוונת), כשהדגש הוא על אמזון.

לאחרונה החברה פתחה את הדרך ללקוחותיה גם לפלטפורמות נוספות כמו "וולמארט", "שופיפיי" ו"אי ביי", ויודעת לסנכרן את החנות לבין חנויות אחרות על ידי אינטגרציות. לדוגמא, "שופיפיי" מסתנכרנת מול החנות ב"אמזון", וכך אם מתבצעת הזמנה ב"שופיפיי" אז "אמזון" היא זאת ששולחת את המוצר בפועל.

לסיכום, "אמזוס" פועלת במישורים רבים במקביל ודואגת להקים את החנות הווירטואלית בצורה הנכונה והרווחית ביותר, ועומדת לשירות לקוחותיה להמשך ליווי גם לאחר שהחנות הוקמה ועובדת.

בשיתוף אמזוס
  • עוד באותו נושא:
  • אמזון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully