וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישים שנה ברציפות: קריטי ממציאים את הפלאפל בכל יום מחדש

בשיתוף קריטי, פלאפל שווארמה

17.2.2021 / 11:49

אחרי עשרות שנים וטעם נדיר, 'פלאפל ושווארמה קריטי' ברחובות עושים צעד קדימה ומתחדשים בסניף נוסף המשלב חדש וישן, מודרני ועתיק. דבר אחד נשאר דומה: הטעם - אש

קריטי, פלאפל שווארמה/אולפן הנבחרים

אפשר להגיד הרבה דברים על חוש הטעם. מה שברור הוא שעל וותק לא מתווכחים איתו. שישים שנים, שלוש דורות ברצף, נמצא 'פלאפל ושווארמה קריטי' (הכשר) בעיר רחובות ומושך אליו קהל רחב ומגוון מכל רחבי העיר רחובות והערים הסמוכות. שלמה קריטי, הקים את 'פלאפל ושווארמה קריטי' לפני שישים שנים בעזרת מתכון פלאפל אחד מורכב ופשוט בו זמנית המצליח לייצר כדור פלאפל איכותי שאי אפשר להתווכח על טעמו ומה שנשאר זה להרהר: איך נוצר סוד הקסם הזה? עם השנים הגיעה גם השווארמה לדוכן שהלך והתרחב וצבר קהל לקוחות מגוון שהצביע ברגליים וביקש לתת עוד ביס הגון בטעם הנדיר שהצליח לייצר שלמה. יש אומרים שהאהבה הגדולה שלו לקהל הלקוחות היא זאת שעשתה את ההבדל בינו לבין 'עוד חנות שאוכלים בה'. עם האהבה הזאת המשיך גם בנו גדעון.

המסורת הפכה בהדרגה למוסד קולנרי אותנטי ידוע בעיר.כעת, מופעלת מכונת הטעמים 'פלאפל ושווארמה קריטי' על ידו ועל ידי בנו, אלירן בן ה-35 שהחליט ביחד עם חברו ושותפו לעסקים חן אוחנה (22) לעשות מעשה ולהקים סניף חדש, אף הוא בעיר רחובות, שיתן טעמים חדשים לצד ישנים.

ניחוח ישן ואהוב לצד טעמים חדשים ועדכניים

"הסניף החדש מיועד הן למבוגרים, אבל בעיקר לצעירים", מספר חן בחיוך. "אחרי שישים שנים הגיע הזמן לתת גם מקום למשהו חדש, מודרני יותר, אבל שיתן כבוד גדול לטעם הידוע של 'קריטי'". בהרצל 135 נמצא הפלאפל הישן על תילו, מוסד מוכר להמונים. לא רחוק משם ברחוב הרצל 186, נמצא הפלאפל החדש.

לא רק פלאפל מוכרים אצל 'קריטי'. תושבי רחובות והסביבה נוהגים לקפוץ למקום, לא פעם, בזכות השווארמה שאף היא מוכרת בקרב חובבי הבשר כמאכל שאי אפשר לסרב לו, באף שעה. אך מה לעשות ו'פלאפל ושווארמה קריטי' הישן נסגר ב11, כמו שמקובל בחנויות הוותיקות. "לכן הקמנו גם את הסניף החדש", מגלה חן, "כדי שיהיה מקום שפתוח הרבה מעבר לשעות של הסניף הישן".
ואכן, הסניף החדש של 'קריטי' (הרצל 186) פתוח עד 2 בלילה. תוכלו למצוא שם חוץ מהפלאפל ושלל הבשרים והשווארמה הותיקה גם חלות שניצל ייחודיות ודור צעיר שמשרת את קהל הלקוחות בחיוך רחב ונותן לכל לקוח תחושה של בית חם ופינוקים בשפע.
"בלי להתקמצן על אף אחד", צוחק חן בחיוך מזמין.

שעות פתיחת הסניף החדש, ברחוב הרצל 186: 9 בבוקר עד 2 בלילה.
08-8506685

שעות פתיחת הסניף הישן, ברחוב הרצל 135: 9 בבוקר עד 11 בלילה.
08-945-6952

פייסבוק

בשיתוף קריטי, פלאפל שווארמה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully