וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי סנטר - שיפוץ הבית בראש שקט

בשיתוף מוטי סנטר

17.2.2021 / 11:18

יש הנרתעים לעיתים משיפוצים עקב הצורך להתנהל מול גורמים מקצועיים רבים. מוטי סנטר מספקים את כל מעטפת השיפוצים תחת קורת גג אחת

מוטי סנטר. יח"צ,
מוטי סנטר/יח"צ

כולנו חולמים בשלב כזה או אחר לשפץ את הבית, כדי שיהיה לנו חדיש ונעים למגורים אך ברוב המקרים, אנו נרתעים מלעשות את הצעד הממשי, מחשש מההתנהלות מול אנשי מקצוע רבים, בייחוד כי אין לנו את הידע והכלים לבדוק אותם ולוודא שהם עושים מה שנדרש בצורה הנכונה.

אך מה היה קורה לו היינו מוצאים לכם מקום אחד ומיוחד שמציע מעטפת שלמה של כל מה שצריך לשיפוץ הבית, ובו לא רק תקבלו את השירות הכי מקצועי, אלא כזה שגם ישתלם לכם מבחינה תקציבית! מי שעדיין לא הספיק להכיר, הגיע הזמן שתכירו, 'מוטי סנטר' - בדיוק מה שאתם צריכים כדי לשפץ את הבית.

מפיקה חברת מדור "הנבחרים" יצאה אל השטח, כדי לפגוש את מי שאחראים לעסק המשפחתי המצליח, כל הפרטים בכתבה הבאה.

מוטי סנטר - ארבעה עשורים של פעילות ענפה

'מוטי סנטר' הוא עסק משפחתי אשר קיים עוד משנות ה 70' וכיום מי שמנהלים את עיקר הפעילות הם שלושה קבלנים רשומים, האב מוטי מזרחי, ושני בניו, עוז וקובי. הגעתי אל המשרדים שלהם בחולון על מנת להבין יותר לעומק את הקונספט הייחודי לשיפוץ הבית שהם מציעים ללקוח הישראלי.

מוטי סנטר - מעטפת ייחודית לשיפוץ הבית

האב מוטי מזרחי הוא מפקח בקרת האיכות של כל המתרחש בעסק, הוא סיפר לי על הקונספט אותו הם מעניקים ללקוח הישראלי: "עם הניסיון הרב לאורך השנים, לימדנו והכשרנו צוותי עבודה מעולים, יצרנו קשרים טובים עם ספקים איכותיים שעומדים בדרישות שלנו, ובנינו קונספט ייחודי לכל מי שצריך ורוצה לשפץ את הבית. לקחנו את כל המורכבות שבתהליך שיפוץ הבית והפכנו את התהליך לפשוט וחווייתי בארבע מחלקות עיקריות:

1.שיפוץ דירות קומפלט.

2.שיפוץ חדרי רחצה.

3.שיפוצי הנגשה לבעלי מוגבלות פיזית (גם בסבסוד משרד הביטחון וקופות החולים).

4. מטבח חדש כולל עבודת השיפוץ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מוטי סנטר. יח"צ,
מוטי סנטר/יח"צ

קובי מזרחי הוא מנהל השיווק, מי שאחראי על קשרי הלקוחות בחברה. במקצועו הוא הנדסאי אדריכלות ועיצוב פנים, כך שכל פרויקט מקבל את הטאצ' האישי שלו כמעצב פנים שחי את השטח המון שנים.

על השירות אותו הם מעניקים, סיפר לי קובי בהרחבה: "הקמנו את הרעיון מתוך רצון ואכפתיות אמיתית לכל מי שצריך לשפץ את הבית, חדר האמבטיה או המטבח. "חווינו על בשרינו" שאסור ללקוח "להתפזר", זה מקור להמון טעויות ומתחים שניתן בקלות למנוע מראש.

"מעבר לעניין הוזלת מכלול כל עלויות השיפוץ, היתרון המשמעותי כאשר מרכזים את תהליך השיפוץ אצל מינימום ספקים, יוצר סנכרון אפקטיבי, כך שהפרויקט הרבה יותר קל ללקוח ולנו ותוצאת השיפוץ יוצאת מושלמת".

מוטי סנטר. יח"צ,
מוטי סנטר/יח"צ

"התהליך מאוד פשוט, הלקוח משאיר לנו הודעה פרטית בכל דרך ואנו חוזרים אליו לשיחה קצרה לאיסוף פרטים, כאשר בודקים מה נדרש לשפץ.

"השאלה הכי שכיחה שאנו נתקלים בה היא: "כמה זה עולה"? שאלה שקשה מאוד לענות עליה, מאחר ולכל שיפוץ יש את המורכבות שלו מבחינה טכנית וגם מבחינה עיצובית, בהתאם לטעם הלקוחות. יחד עם זאת, אם מדובר בשיפוץ נפוץ, אנו נותנים לעיתים גם הערכת מחיר טלפונית, שתוכל לעזור ללקוח לדעת את כיוון התקציב הכללי לשיפוץ, ובכל שאר המקרים אנחנו מתקדמים לפגישה אישית בבית הלקוח. בפגישה אנחנו רואים את השטח במציאות, רושמים לעצמנו נתונים נוספים שצריך להתייחס אליהם במהלך ביצוע העבודה וסוגרים תאריך להתחלת הפרויקט.

"לאחר מכן, במקום להתרוצץ בהמון חנויות, הלקוח מקבל את האפשרות לרכוש את כל המוצרים המשלימים לשיפוץ הבית אצלנו בתצוגה, כך שתהליך בחירת המוצרים מאוד קל, יעיל וממוקד ללקוח.

"אנחנו לא דוחקים בלקוח להזמין הכל בפעם אחת, זה לא בריא ולא נכון לעשות זאת, מעבר לכך שרמת הריכוז פוחתת ככל שהזמן חולף, זה מקור לטעויות וחוסר דיוקים בשטח. לכן חילקנו את תהליך בחירת המוצרים כך שהלקוח מקבל מספר פגישות בהתאם לסוג והיקף השיפוץ, כולל ייעוץ ותכנון אדריכלי מותאם באופן אישי. כל פגישה נמשכת כשעתיים עד שלוש שעות, בהתאם לשלב הנחוץ לאותו הפרויקט".

מוטי סנטר. יח"צ,
מוטי סנטר/יח"צ

מוטי סנטר - תהליך העבודה

עוז מזרחי הוא מנהל כח האדם והלוגיסטיקה של החברה, הוא ה"עיניים" בשטח לפרטים הקטנים, כך שמדובר ביתרון משמעותי.

על תהליך השיפוץ אותו הם מעניקים, סיפר לי עוז בהרחבה: "עיצוב זה עניין שמשתנה בין לקוח ללקוח ואין ספק שזה חשוב שיצא תכנון פרקטי. מבחינתי הכי חשוב בכל שיפוץ זה נושא התשתיות כגון: אופן ההריסות, שינוע הפסולת, צורת הבנייה, אינסטלציה מים, ביוב, חשמל, איטום, עבודת הקרמיקה, גימורים ועוד. העניינים המקצועיים והטכניים יקבעו בסופו של פרויקט את איכות השיפוץ האמיתית לטווח הארוך.

"מעבר לכך בזמן השיפוץ, אני מוודא שכל הפעילות בשטח תבוצע בהתאם ללוחות הזמנים שהגדרנו מראש לפרויקט. אני מתכנן קדימה כל פרויקט, אני יודע מי עושה מה, איפה ומתי. שיטת העבודה שבנינו מקצרת באופן משמעותי את כל תהליך השיפוץ כולו לפרקי זמן קבועים מראש.

"מעבר לכך, ככל שנדרש, אני דואג למקם שרוול ומכולה לפינוי פסולת באתר, אני מקבל את המשאיות לפריקת כל הסחורות, אני דואג לתיאומים שמסביב, כמו מעלית חיצונית לשינוע הקרמיקה והחומרים שרכשו אצלנו בתצוגה, וכל שאר הדברים שמסביב לכל אורך הפרויקט".

מוטי סנטר. יח"צ,
מוטי סנטר/יח"צ

לקוחות מספרים

תוך כדי השהות שלי באולם התצוגה, ניצלתי את ההזדמנות ושוחחתי עם כמה לקוחות אקראיים שהגיעו למקום, אחת מהן, אירנה ב. שגם פירגנה ברשת, סיפרה לי: "פניתי למוטי סנטר לאחר שקבלן אחר משך אותי בשיפוץ במשך שישה חודשים שפשוט לא נגמרו, ואז עזב אותי באמצע העבודה, ממש סיוט. נפגשתי עם עוז בדירה, ולאחר התייעצות וחוות דעת מקצועית, קבענו תאריך להתחלת העבודה. עוז הגיע עם הצוות שלו והתחילו לעבוד בדירה ולעשות עבודות אינסטלציה, חשמל וכל מה שהיה צריך.

"פגשתי צוות אנשים מקצועי מאוד, ההתקדמות היתה מטאורית ממש, והנה היום התמונות מדברות בעד עצמן. אני ממליצה לכל מי שחושב להתחיל שיפוץ, לפנות רק לצוות המדהים של מוטי סנטר ,הם ילוו אתכם את כל התהליך בצורה מהירה וסופר מקצועית".

גיל מ. סיפר גם כן: "אני אחרי שיפוץ כל הבית איתם, ממש הכל מא-ת, למזלי גיסי ששיפץ את הבית שלו איתם לפני כ-4 שנים אמר לי לפנות רק למוטי סנטר, הוא אמר לי כי מדובר בבעלי מקצוע ישרים ואיכותיים, ומסתבר שהוא צדק בכל מילה".

מוטי סנטר - גם אני רוצה

אם גם אתם מתכננים שיפוץ וצריכים לשפץ את הבית, אתם פשוט חייבים לפנות אל "מוטי סנטר", כשתשפצו איתם, תבינו בדיוק במי מדובר.

בנוסף, אתם מוזמנים להיכנס אל אתר הבית שלהם ולהתרשם

לייעוץ והזמנת שיפוץ בוואטסאפ ישיר

טלפון: 053-7788170

עבודות לדוגמא בפייסבוק

מומלץ לעקוב גם באינסטגרם ולקבל מהם עדכונים מעניינים בסטורי

לסרטונים מגניבים גם בטיקטוק

בשיתוף מוטי סנטר
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully