וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאמור Glamour shop - מוצרים קטנים שעושים שינוי גדול לציפורניים בקליק

בשיתוף גלאמור Glamour shop

17.2.2021 / 10:05

טכנולוגיה חדשה מאפשרת שימוש בחומרים איכותיים ללק ג'ל ובניית ציפורניים, ללא החומר המסוכן MMA ועם התאמה מלאה לאקלים בישראל. אם התרגלתם לריח החריף ולעיתים גם לתגובות אלרגיות, חשוב שתדעו שזה מאחוריכם. כל מוצרי הסדרה מחכים באתר החדש, ויגיעו אליכם תוך זמן קצר

Glamour shop. ברית גיל, גרפיקה: אלמוג גולדפרב,
Glamour shop/ברית גיל, גרפיקה: אלמוג גולדפרב

שוק הלקים העולמי צומח בצורה משמעותית, וצפוי להגיע ל - 15.55 מיליארד דולר עד 2024. זאת על פי נתוני Grand View Research. מוצרי ציפורניים צפויים להגדיל את נתח השוק בתחום הקוסמטיקה, כך גם מספר המכונים המקצועיים המספקים שירותים אלו. ככל ששוק הציפורניים צומח וגדל, כך גם עולה הדרישה למוצרים איכותיים, בריאים וללא ריח חריף, שעלול לסכן את הלקוחה ואת המטפלת. קולקציית מוצרים החדשה גלאמור GLAMOUR, שפותחה כאן בישראל, מציעה אלטרנטיבה נהדרת, ונותנת מענה לאנשי מקצוע העוסקים גם בלק ג'ל, אקריל לציפורניים, בנייה ועוד.

גלאמור Glamour shop - במקרה הזה, כל הנוצץ זהב

  • ניסן (34) ונטלי (29) מיכאלוב, נשואים והורים לבני 6,7 ושנה + מנתניה, השיקו לאחרונה ליין מוצרים מהפכני, שמאפשר עבודה מקצועית, בריאה ואיכותית.
  • היתרונות של הליין החדש כוללים:
  • חומרי גלם איכותיים
  • התאמה לאקלים הישראלי
  • סמיכות ודחיסות המוצר
  • סוג שיער איכותי כך גם המברשת ואורכה
  • אחיזה נוחה וארגונומית
  • כל המוצרים באישור משרד הבריאות ולא נוסו על בעלי חיים
Glamour shop. ברית גיל,
Glamour shop/ברית גיל

רעיון שהפך למציאות - שדרוג מוצרי לק ג'ל ובניית ציפורניים

בזמן שנטלי עסקה בתחום הציפורניים, עבד ניסן כסוכן שטח. מפגש עם המטפלות והלקוחות, גרם לו להבין שיש בעיה עם המוצרים הקיימים. אט אט התגבשה אצלו ההחלטה, לשדרג את הקיים וליצור סדרת מוצרים, שתתן מענה לאותן נקודות כואבות הכוללות: מוצרים לא איכותיים, ריח חריף וסכנה לבריאות. "הפוש היה במהלך הסגר הראשון", מודה נטלי ומסבירה: "יבוא מוצרים מחו"ל הפך לאיטי הרבה יותר ואפילו בלתי אפשרי. מכיוון שהרעיון של פיתוח מוצרים איכותיים כבר קרם עור וגידים שנה קודם לכן, החלטנו לזרז את התהליך".

"כל החומרים שיצרנו ושילבנו, כבר נוסו על ידי בעלי מקצוע בתחום, כך גם משובים שקיבלנו ישירות מהשטח. הזמן הפנוי שהגיע כך פתאום, אפשר לנו להשיק את סדרת המוצרים שפיתחנו וגם אתר, המאפשר רכישה קלה ובטוחה, בקליק", מוסיף ניסן.

מוצרים שפותחו עם הלב והנשמה, במקום אחד

כאשר רוכשים מוצרים כדוגמת לק ג'ל, אבקת אקריל לציפורניים ואפילו ראשי שיוף, חשוב לדעת שהם מיוצרים במקום אמין, מקצועי, איכותי ועם שקיפות מלאה. זו בדיוק התחושה שתקבלו כשתיכנסו לאתר החברה. המילים הראשונות והמודגשות נכתבו ישירות מנבכי לבו של ניסן, ואני מצטטת: "אני יותר מגאה להציג בפניכן את הבייבי שלי, Glamour; מצאתי את עצמי מתאמץ להביא לכן את המוצרים הכי איכותיים... הייתי קשוב לכל ההערות וההארות של כל אחת ואחת מכן."

אין ספק כי כל מוצרי הסדרה הם פרי מוחם של השניים, שעמלו שנה שלמה ויותר, כדי להביא למטפלים וללקוחות את מוצרי הציפורניים הטובים ביותר, ליין בו הושקעה המון מחשבה, כולל ירידה לפרטים הקטנים.

Glamour shop. גרפיקה: אלמוג גולדפרב,
Glamour shop/גרפיקה: אלמוג גולדפרב

מוצרים ארץ ישראליים בעלי אישור משרד הבריאות

"שוק הציפורניים פרוץ, דבר שמאפשר יבוא של מוצרים רבים ללא אישור משרד הבריאות, כמו גם לק ג'ל ואקריל לציפורניים, שעלולים לגרום לאלרגיות. ישנה חשיבות רבה גם להתאמת המוצר לאקלים כאן בארץ, מבחינת רמת החומציות. מזג האוויר בישראל הוא לרוב חם ולח, דבר שיכול ליצור התחמצנות של החומר, מצב הגורם לציפורן להיחלש ואף להוביל לאלרגיה בעור אשר מסביב", מסבירה נטלי.

"מוצרי קולקציית גלאמור GLAMOUR אינם מכילים גם את החומר המסוכן MMA - מטיל אקרילט - שעלול לגרום לאלרגיות ולתגובות חריפות. המינון של החומר בלק ג'ל ובמוצרי בניית ציפורניים הוא נמוך מאוד, אם בכלל. במקומו שילבנו אקריל מסוג אתיל אקרילט, המתנדף במהרה לאחר הטיפול ולא משאיר עקבות בקנה הנשימה ובריאות. עם זאת, הוא מאפשר עבודה מקצועית, איכותית וברמה גבוהה".

Glamour shop. ברית גיל,
Glamour shop/ברית גיל

טכנולוגיה מתקדמת כחול לבן

אחד הדברים בו מתגאים השניים הוא הפיתוח הישראלי, שנעשה במפעל 'כחול לבן'. נטלי גם מודה שהמוצרים מעט יותר יקרים, דבר שנובע מאיכות חומרי הגלם והיותם בטוחים לשימוש, אלמנטים בעלי השפעה על טיב העבודה ועל בריאות המשתמשים. "כשבוחנים את גודלם של המוצרים, מבינים שבסופו של דבר המחירים שלנו לא כל כך יקרים וכי האיכות משתלמת. קחי לדוגמה את מברשת הסיליקון המיוחדת שלנו. בנוסף לגזירה המיוחדת שלה, היא לבנה, שקופה ורכה, דבר המאפשר אחיזה נכונה ומריחות מדויקות. כל מוצר נוצר מתוך מחשבה ועם הקפדה יתרה, במטרה להעניק חווית שימוש טובה ללקוחות ותוצאות מצוינות, עם דגש על בריאות".

בעתיד הם מתכננים להקים מרכז גדול, בו יציעו את כל השירותים במקום אחד, כולל הדרכות ופיתוח מוצרים חדשים, כדי לתת מענה נכון, הוליסטי ומקצועי. את הקונספט איתו התחילו, הכולל איכות והרגשה של בית, הם מתכוונים ליישם בכל מה שיעשו. עושה רושם, שהם בדרך הנכונה!

מוצרי קולקציית גלאמורGLAMOUR , משווקים לבעלי מקצוע, לחנויות ולסלוני היופי. זאת בנוסף לאתר האינטרנט הנוח והנגיש, שמציג את כל הסדרה ועם משלוח לכל הארץ.

לכל המעוניין, יש גם ערכת התנסות במחיר מוזל

מוזמנים להיכנס לאתר הססגוני, שמציע את כל מוצרי הקולקציה, כולל לק ג'ל בצבעים מגוונים, מכונה ללק ג'ל, ערכה ללק ג'ל, אקריג'ל/פוליג'ל, ראשי שיוף ועוד>>

עמוד פייסבוק

עמוד אינסטגרם

050-9593593 ניסן

050-7888870 נטלי

בשיתוף גלאמור Glamour shop
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully