וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים

בשיתוף אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים

17.2.2021 / 9:14

בעוד רבים מהאנשים מחליפים כורסאות, כריות, וילונות, כיסאות ושלל ריפודים אחרים בתדירות גבוהה, בגלל שנמאס להם מהרהיט או כי הרהיט נהרס להם במהרה, ישנם גם אנשים שיודעים שאם הם ישקיעו בריפוד איכותי, הם יוכלו ליהנות ממנו במשך שנים רבות

אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים. -,
אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים/-

בנוסף, יודעים אותם אנשים שהם יכולים לחדש את הריפוד ולייצר לעצמם רהיט חדש ואיכותי. היכן ניתן לעשות כל זאת? התשובה היא: בעסק המוצלח "אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים". אנו, ב"נבחרים" שמחים להציג בפניכם את העסק הירושלמי.

אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים. -,
אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים/-

תופרים כמעט מלידה

"כל החיים שלי עסקתי בתפירה. כבר כשיצאתי מהצבא נכנסתי למפעל וכשהמפעל נסגר פתחתי עסק משל עצמי והמשכתי לעבוד כיצרן בגדים, זה היה בשנת 1969", מספר דניאל. את "אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים" הקימו דניאל ואשתו - אלן בשנת 1985, מהשנה הזו הם החלו לעסוק בייצור וילונות. במהלך השנים עבר העסק ממקום למקום וכעת הוא נמצא בתלפיות, ברחוב פייר קינג 37.

העבודה במקום רבה מאוד. דניאל ואלן, אשר למדה תפירה והחלה גם היא את דרכה בעיצוב בגדים, אחראית על כל תחום הווילונות - מתפירתם ועד התאמתם ללקוחות, הכניסו לא מזמן את בנם שניר לעסק עם שאיפה להעביר לו את השרביט בעתיד. השניים מספרים שהם מייצרים וילונות למעצבים לפי הזמנה.

בין לקוחותיהם הרבים ניתן למצוא אנשים פרטיים כמו גם מוסדות כמו בתי ספר, שמגיעים מפה לאוזן. "אנו מרפדים כיסאות, לרבות כיסאות של רופאים, ספות, מייצרים כריות - עושים את כל מה שיש בריפוד. אנו עובדים גם עם ריפודים שמחזיקים מעמד בחוץ. יש לנו בדים בהם משתמשים בספינות - בריהוט שנמצא כל היום בחוץ. אנו מעניקים 5 שנות אחריות מרוב שאנו בטוחים באיכות הגבוהה שלהם", אומר דניאל ומבטיח שכל מה שרוצים אפשר לעשות בעסק שלו.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים. -,
אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים/-

הבדים הכי טובים בארץ

דניאל מאוד גאה בעובדה שכל עבודות התפירה והריפוד נעשות במקום. לדבריו, הוא לא מייצר בחוץ, הפיקוח והעבודה נעשים אצלו בלבד ואין כזה דבר לשלוח את העבודות לספקים אחרים. כמו כן, מספר דניאל שהבדים שלהם הם הטובים ביותר בארץ. בין היצרנים מהם נרכשים הבדים מציין דניאל את: רנבי, שכטר, עלית ואירוטקס.

לדבריו: "כל הבדים מאירופה והתפירה מאוד איכותית. אנשים יודעים שהעבודה ברמה טובה ושהמחיר משתלם כי הריפודים והוילונות מחזיקים מעמד הרבה זמן - כמו שפעם אבותינו החזיקו סלון שנים ארוכות". דניאל מספר שהיום הוא מקבל הזמנות מנכדים של אנשים שקיבלו ממנו שירות לפני שנים, אך כמובן שלמרות שהעסק ותיק, הבדים תמיד מתחדשים.

אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים. -,
אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים/-

תבקשו ממנו מה שאתם רוצים - רק לא עבודות סטנדרטיות

דניאל נהנה לקבל מלקוחות הזמנות מיוחדות, לשבת עם המעצבת ולתכנן עבודות שאינן סטנדרטיות. למעשה, לא מעניין אותו לעשות "עבודות רגילות", הוא מחפש את השונה, את האתגר.
"אני אוהב לייצר רהיטים עם סגנון, זה הכיף שלי. אני ממש מפסל לאנשים עבודות", הוא אומר.

היום, העסק שולח את זרועותיו לכל רחבי הארץ ומקפיד לספק את הסחורה במהירות ולעמוד בהבטחות. כמובן שיש תקופות של עומס, אבל בסך הכל נעשים הרבה מאמצים כדי לספק מענה לבקשות של הלקוחות ולעמוד בזמנים.

אז אם יש לכם איזו ספה שהחתול השמיד, אם מתחשק לכם להחליף את הווילונות או אם אתם רוצים לייצר לעצמכם כריות חדשות או לרפד כל רהיט אחר, אתם מוזמנים לפנות אל אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים וליהנות משירות אישי ואמין, כמו פעם, ומרהיטים, ריפודים ווילונות שיוכלו לשמש גם את הנכדים שלכם.

אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים. -,
אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים/-

המלצות

"חנות מספר 1 בירושלים. אצל אלן דניאל תוכלו ליהנות ממבחר רחב של וילונות לכל מטרה.
מרפדיה מקצועית בעיצוב ייחודי".

"אני שמחה לספר לכם, שלאחר חיפושים רבים מצאתי את הוילון שרציתי לבית אצל אלן דניאל. בהזדמנות זו אציין כי השירות היה פשוט מושלם!"

"נעים הליכות עומד בזמנים איכות וגימור נעולה".

פייסבוק

אינסטגרם

אתר

בשיתוף אלן דניאל עיצוב וילונות וריפודים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully