וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש זכוכית ויש שוויקי גלאס

בשיתוף שוויקי גלאס

16.2.2021 / 16:47

יצאנו לשטח על מנת לבחון את העיצובים האמנותיים בזכוכית והגענו למסקנה שעם חברת שוויקי גלאס תזכו לטוב ביותר

שוויקי גלאס. -,
שוויקי גלאס/-

חיפוי זכוכית הוא מוצר פרקטי מאחר והוא מגן על הקיר טוב יותר מכל חיפוי אחר בזכות התכונות הייחודיות שלו. חיפוי שכזה, בבית, במשרד או בעסק הוא הדרך האולטימטיבית להפוך את המרחב שלכם ליפה ואסתטי. מדובר בחיפוי שקל מאוד לנקות אותו, הרבה יותר מכל חומר אחר, וגם איכות זו תורמת לשימורו במצב אופטימלי - אין ספק שלא מדובר בטרנד חולף אלא במגמה שתלווה אותנו בעתיד הקרוב ותוסיף נופח לחדרי הבית או המשרדים שלנו.

צוות המערכת שלנו יצא לשטח על מנת לבחון את העיצובים האמנותיים בזכוכית והגיע למסקנה שעם חברת שוויקי גלאס, אשר מתמחה בכל הקשור לעבודות זכוכית ומספקת מגוון רחב של מוצרי זכוכית באיכות גבוהה, תגיעו לנחלה בתחום. החברה בבעלותו של מוחמד שוויקי משווקת מקלחונים, מעקות, חיפוי קיר מזכוכית, מראות, אמבטיונים, דלתות זכוכית, ויטרינות ועוד, כאשר הכל נעשה תוך הקפדה בלתי מתפשרת עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

שוויקי גלאס. -,
שוויקי גלאס/-

החברה הירושלמית החלה את דרכה בשנת 1936 כאשר 16 שנים אחר כך היא פתחה את המשרד הראשון שלה ברחוב בן שדאת 15 בירושלים, שם הוא נמצא עד היום. שוויקי גלאס מציעה פתרונות עיצוב בהתאמה אישית כאשר ההתמחות שלה היא במעקות, ויטרינות, פיבוטים, מקלחונים, מראות (קריסטל בלגי), חיפויים לקיר, חיפוי זכוכית למטבחים, ציפוי קירות, קירות זכוכית וחלונות ראווה אטומים ויציבים לפי תקנות הבנייה של ישראל. בנוסף, בשוויקי גלאס מייצרים זכוכית בידוד רגילה ומחוסמת למקלחונים ומרפסות, כמו גם דלתות זכוכית, מסגרות ופרזול זכוכית עם כמה סוגים של צבעים כמו שחור, זהב וכסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שוויקי גלאס. -,
שוויקי גלאס/-

שוויקי גלאס פונה לקהל הפרטי והעסקי (בין לקוחותיה מצאנו את עיריית ירושלים, עיריית תל אביב, קבלנים גדולים, אוניברסיטאות ועוד) כך שתוכלו להזמין כל מוצר לפי מידות מיוחדות בהזמנה אישית. אחד הנושאים החשובים בכל משרד הוא המראה שהוא משדר. אחרי הכול, המשרד משמש לראיונות עובדים, קבלת עובדים חדשים ופגישות בין אנשי עסקים. כל משרד צריך לשדר יוקרה וייצוגיות ואם יש חומר המאפשר להשיג את הדברים האלה הוא הזכוכית. שקיפותה משדרת יוקרה וייצוגיות ומשתלבת בעדינות עם כל עיצוב שניתן להעלות על הדעת. היועץ הראשי של החברה הוא אמין שוויקי שבזכות ניסיונו העשיר הוא עובד בשיתוף פעולה מלא עם אדריכלים, מעצבים, מפקחי בניה, קבלנים וכדומה. "העבודות שלנו נעשות באיכות ובסטנדרטים מהגבוהים והטובים ביותר שיש בישראל". אמר לנו אמין שוויקי והוסיף: "המטרה שלנו היא להגשים חלום לכל לקוחותינו. אנו פתוחים ליצירתיות ולעיצובים בזכוכית ברמה גבוהה".

שוויקי גלאס. -,
שוויקי גלאס/-

קהל הלקוחות של שוויקי גלאס זוכה לאחריות עבור עבודות הזכוכית, כאשר צוותי השירות וההתקנה זמינים עבורם בכל רגע לייעוץ, הכוונה והזמנת עבודה. על הליך העבודה מול הלקוחות אמר אמין: ''ברגע שלקוח מתעניין, אנחנו יוצאים לשטח לראות את המקום ולהעניק ייעוץ. מרגע ההזמנה, זמן האספקה משתנה, תלוי בפרויקט ובגודל שלו. אנחנו עם הלקוח לכל אורך הפרויקט, נכנסים לתהליך של התחלת בניה ונותנים ייעוץ לאדריכל איך להגיע למצב שאנו מסונכרנים".

טלפון להזמנות: 0544228845

כתובת: בן שדאת 15 ירושלים

אתר

פייסבוק

מייל: amin@shweikiglass.com

בשיתוף שוויקי גלאס
  • עוד באותו נושא:
  • זכוכית
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully