וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטייל שלך

בשיתוף לימור בכר

16.2.2021 / 16:16

הכירו את הסטייליסטית, לימור בכר, המאמינה שכל אחת שמוצאת את הסטיילינג שלה תעצים את הבטחון העצמי שלה ותגביר את האהבה שבתוכה

לימור בכר. באדיבות המצולמים
לימור בכר/באדיבות המצולמים

סטייליסטית מקצועית תדע להקשיב לך ולצרכים שלך, תתחשב בטעמך האישי ותדע לבנות לך מלתחה חכמה וחסכונית שתשדר בדיוק את המסר אותו את רוצה להעביר לסביבה בצורה המחמיאה ביותר. בבואנו למצוא את המיוחדת מכולן, חיפשנו סטייליסטית שמלווה ומייעצת בתהליך אישי, מישהי שהתחברנו אליה ברמה האישית, שהיה נוח לדבר איתה, להתייעץ, להיפתח בפניה ולחשוף אותה אל סודות ארון הבגדים שלנו.

הכירו את הסטייליסטית לימור בכר המאמינה שכל אחת שמוצאת את הסטיילינג שלה תעצים את הביטחון העצמי שלה ותגביר את האהבה שבתוכה. לימור התבררה לנו מהר מאד כאחת הקשובה לצרכים ולרצונות האישיים: "אני מרגישה מבורכת שיש ביכולתי לעזור לנשים להראות ולהרגיש במיטבן ואני מבטיחה לכל אחת תהליך שלם של גילוי עצמי ומימוש אישי, התחלות חדשות ויצירתיות''.

צוות הנבחרים שלנו בחן לאחרונה את הנושא והבין כי כל אישה שרוצה להעלות את הביטחון העצמי שלה, הפתרון הטוב ביותר עבורה הוא סטייליסטית אישית. סטיילינג אישי הוא נושא שהלך וצבר תאוצה גדולה במודעות הציבור הרחב ופרושו, עיצוב הופעה אישית מבחינת בניית מלתחה כוללת נכונה למבנה הגוף, הצרכים האישיים והאישיות הכללית של כל אחת. מה עשינו? חיפשנו המלצות, חקרנו את הנושא לעומק, שוחחנו עם נשים ולבסוף הגענו למסקנה: לימור בכר הסטייליסטית היא הפיתרון עבורך.

העובדה כי לימור בכר לא מוכרת בגדים, אלא עוסקת אך ורק בסטייל וביטחון עצמי הקנתה לה הרבה מאד נקודות זכות בבדיקה שערכנו. לימור בכר דוגלת בסדנאות סטיילינג מצומצמות, כאשר הרעיון הוא להעניק לכל אחת אחת יעוץ סטיילינג אישי במהלך הסדנא, ובנוסף היא מצליחה להעניק ביטחון לאותן נשים- והן יוצאות מהסדנא עם בטחון עצמי גבוה יותר, כלים לשינוי ואהבה עצמית. ובהרבה מקרים הן מזמינות אותה לארון הבגדים הפרטי שלהן, לאחת על אחת. פשוט יועצת ארון אישית שתספק לך ותיצור עבורה שילובים חדשים מתוך ארון הבגדים שלך, במקום לצאת לקניות ולבזבז כסף.

לימור בכר עוסקת בסטיילינג כבר מספר שנים ולפני כן אופנה היה משהו שהעסיק אותה רבות. בשיחה שערכנו איתה ניסינו להבין מה משך אותה לתחום: "התלבשתי ורכשתי בגדים ללא הפסקה במחירים מאד יקרים, אבל הבגדים לא הצליחו לגרום לי לאהוב את עצמי. חשבתי שאם ארכוש בגדים איכותיים ויקרים אני יאהב את עצמי, אבל זה לא עבד".

לימור בכר. באדיבות המצולמים
לימור בכר/באדיבות המצולמים

מה עשית?

"לאחר לימודי הסטיילינג ועם הניסיון שצברתי הבנתי מהר מאד שאופנה זה משהו שמתחלף וסטייל הוא משהו שנבנה. צריך לדעת להתלבש נכון למבנה הגוף שלנו, לצבעים שמחמיאים לנו, להעז, להיות עם ראש פתוח. לא צריך לרצות להיות רזה כל החיים כי המלחמה האין סופית הזאת לא עושה לנו טוב, בטח לא בגילאי 50''.

והיום, לימור בכר, מעבירה את התורה הזאת לנשים, כאשר היא מלווה אותן איך להתלבש נכון בהתאם לגוף שלהן, איך לשלב ולערבב צבעים ולאהוב את עצמן מחדש בלי קשר למשקל, גובה או גיל. ''מגיע לכל אחת להיות יפה בכל רגע נתון''. הוסיפה לימור אשר מעניקה כאמור יעוץ סטיילינג אישי שבמהלכו היא עוזרת לנשים לפנות מהארון בגדים שלא עושים להן טוב וכן הליווי מלווה בצילומים כך שהלקוחה יכולה לשמור ולתעד את השילובים האפשריים במכשיר הסלולרי הפרטי שלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לימור בכר. באדיבות המצולמים
לימור בכר/באדיבות המצולמים

בתום הייעוץ, לימור עורכת רשימת קניות מדויקת להשלמת המלתחה של אותה לקוחה ומשם ממשיכות השתיים לסיבוב קניות יחד או שהלקוחה מבצעת קניות בעצמה. לימור דואגת ללוות את הנשים גם לאחר מכן בשיחות או סמסים על מנת לחזק אותן. ''אני דוגמה חיה. אני לא רזה, גבוהה ובלונדינית. אני במבנה גוף ממוצע ולכן אני מהווה סוג של השראה להמון נשים בגיל שלי ובממדים שלי''. אמרה לימור והוסיפה כי ''על מנת להיות סטייליסטית אישית לא מספיק לאהוב אופנה ולדעת מה הטרנדים החמים, החשיבות היא לאהוב נשים. להבין אותן ולדעת איך בדיוק להתאים להן את הנראות שתשדרג את הפנימיות שלהן''.

כאמור, סטיילינג זה הרבה יותר מאופנה, זה ביטוי עצמי לדעת מה מתאים לך ומה נכון לאישיותך ולהרגיש בנוח בבגדים שאת לובשת, ללא קשר לאופנה המכתיבה. אז אם גם את רוצה להתלבש נכון ובאופן מחמיא, לפי מבנה הגוף שלך, לפי הצבעים המיוחדים שלך ולפי הסגנון האישי שיעצים אותך - סטיילינג אישי עם לימור בכר הוא התהליך שאת חייבת לתת לו צ'אנס.

טלפון: 054-545-8278

מייל: bacharlimor@gmail.com

אתר

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף לימור בכר
  • עוד באותו נושא:
  • סטיילינג
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully