וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה לך בעיניים

בשיתוף רותם שגן גאוי

16.2.2021 / 15:58

רותם שגן גאוי, החליטה ללכת עם התשוקה שלה ליופי ואסתטיקה. כשהקורונה והמסכות הגיעו הסתבר שהיא צדקה, כל ההבעה נמצאת בגבות

רותם שגן גאוי. באדיבות המצולמים
רותם שגן גאוי/באדיבות המצולמים

רותם שגן גאוי, הגיעה מעולם משאבי האנוש. היום האהבה והכישרון שלה לאנשים מסייעים לה בהבנת הצרכים של הנשים שבאות אליה לקליניקה באור עקיבא מהסביבה כולה לעיצוב גבות באיפור קבוע בשיטת מיקרובליידינג וטיפולים נוספים.

"תמיד אהבתי את תחום האסתטיקה. הייתי עושה גבות למשפחה, לקרובות ולחברות שלי. בבית דחפו אותי לעשות תואר, פניתי למשאבי אנוש כי תמיד הייתי טובה עם אנשים ואהבתי את המקצוע, אך הרגשתי שאני לא ממצת את הכישרון והייעוד שלי. בחופשת הלידה התעניינתי יותר לעומק בגבות וגיליתי שזה עולם בפני עצמו, שיש הרבה שיטות ושזה עולם מורכב ונשאבתי לתחום. הבנתי שבעזרת עבודה נכונה ומותאמת אישית כל אישה תוכל להגיע לגבות מושלמות. החלטתי לעזוב את המשרדים ולעשות שינוי בחיי, בכך שאני משנה גבות ופנים של נשים אחרות".

מיקרובליידינג עניין למקצוענים

"גבות זה המסגרת של הפנים, זה לא משהו שאפשר להסתיר, לכן היה לי חשוב להתמקצע וללמוד מהטובים ביותר, למדתי באקדמיה PHIbrows הבינלאומית בעלת סניפים בכל העולם. כשסיימתי יצאתי להשתלמויות במגוון מקומות כדי לחדד ולהתמקצע. התמחיתי במיקרובליידינג -העבודה היא במכשור ידני, באמצעות מחט מאוד דקה משרטטים כל שערה בנפרד. העבודה מאוד עדינה ומדויקת והתוצאה טבעית כך לא ניתן להבדיל בין שערה טבעית לשערה מצוירת.

שיטת הצללה

"עם הזמן הגיעו אליי לקוחות שראו עבודות שלי, התלהבו מהדיוק ומאיכות העבודה ובאו אלי וביקשו גם. אך לא לכל אישה מתאימה שיטת המיקרו. החלטתי שכדי לתת מענה שלם לכולן אני רוצה להתמקצע גם בשיטת ההצללה. שיטת ההצלה מכונה גם שיטת הפודרה, פועלת על משחקי הצללה בעזרת שינוי הצפיפות של פיקסלים, על ידי ריחוף במחט חשמלית, מה שמאפשר יצירת מראה קליל ואוורירי בעזרת נקודות לכאורה, ולא 'גוש' שנראה מלאכותי. כך מתקבל מראה יותר מודגש בגבות הדומה לצללית מאשר מיקרובלדינג שזה ממש שערה שערה. שיטת ההצללה עדיפה למשל לבעלות עור שמן. אני נותנת מענה לכל אחת, לפי הרצון שלה והאפקט שתרצה להשיג, אבחר בדרך האפקטיבית ביותר עבורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עבודה של רותם שגן גאוי. באדיבות המצולמים
עבודה של רותם שגן גאוי/באדיבות המצולמים

לתת לטבע לעשות את שלו

"מגיעות אלי המון לתיקון או שיקום גבות. אני קודם בודקת מה הפוטנציאל לשקם את הגבות הטבעיות. יש פעמים שניכר פוטנציאל לגבות מלאות באופן טבעי. לעיתים אני פוגשת לקוחות שעברו מריטה לא נכונה של הגבות או דילול יתר, אך בעזרת עבודה נכונה ניתן לעבות ולשקם אותן. תמיד אמליץ קודם על שיקום המראה הטבעי. במקרים כאלה רק לאחר שניסינו ותהליך השיקום לא צלח, או במקרים בהן ללקוחה אין את הסבלנות הנדרשת לתהליך, אני אמליץ לה על איפור קבוע בשיטה שתתאים לה. אך אם אזהה פוטנציאל לשיקום הגבה הטבעית, קודם אציע זאת".

כדי לסייע, שגן גאוי, מציעה ללקוחותיה גם מוצרי טיפוח לגבות: "אני מוכרת שמן קיק, סבון גבות ותכשירים לגבות. השמן מכיל חומרים טבעיים לחיזוק והזנה של השערה ומונע נשירה. יש תוצאות מעולות, כל מי שהתמידה נדהמה, עוד לא קרה לי שניסו את המוצר ולא חזרו. אני תמיד מנסה כל מוצר על עצמי למשך זמן ולכן אני מוכרת רק מוצרים שאני מאמינה בהן במאה אחוז ויודעת שהם עובדים".

הסרת קעקועים

"התחילו להגיע נשים שיש להן איפור קבוע ישן והן רוצות תיקונים או גבות חדשות ומיקרו לא תמיד אפשר לעשות על איפור ישן. אז כדי שאוכל לתת מענה לכולן למדתי ורכשתי מכשיר הסרת איפור קבוע וקעקועים מתקדם, באמצעותו אני מסירה את האיפור הישן ובעצם יוצרת לי "דף חלק" לגבות חדשות. טיפולי ההסרה תפסו תאוצה גם בלי קשר לגבות, התחילו להגיע להסרת קעקועים ואיפור קבוע בכלל גם מרחוק".

יכולות להיות מספר סיבות שלקוחות מבקשות להסיר, היא מסבירה: "מגיעות אליי לקוחות שעברו איפור קבוע שהן לא אוהבות את התוצאה, או שהפיגמנט שינה את הצבע שלו לגוון לא מחמיא, דבר הקורה גם כתוצאה מעבודה לא נכונה ולא בעומק הנכון של המחט. לפעמים הבעיות נובעות מאי שיתוף פעולה של הלקוחה עצמה, יש הנחיות שחשוב לעקוב אחריהן אחרי טיפול ואם לא עושים זאת, התוצאה הסופית לאורך זמן עלולה להיפגע. בדרך כלל טיפול הסרה נערך כשניים-שלושה מפגשים, אפשר לעשות כיסוי, שזה הורדה חלקית ועליה לעשות רק חידוש".

עיצוב שפתיים

"היה חסר לי קצת צבע בעסק" היא מחייכת, "בתור אחת שאוהבת איפור וטיפוח התלהבתי מהתוצאה של הפיגמנט בשפתיים. זה מתאים גם לשם הדגשת שפתיים, או תיקון במקרים של א-סימטריה. מדובר בהחדרת פיגמנט שמוסיף גוון לשפתיים, מוסיף חיות ומתקבל מראה עסיסי וסקסי. חשוב לציין שזה לא במקום חומצה או סיליקון. יש קשת גוונים רחבה וגם בטיפול הזה הכל נעשה בהתאמה אישית ללקוחה".

על הקשר בין קורונה לגבות

הקליניקה שלה נמצאת בביתה שבאור עקיבא, מה שמאפשר לקבל לקוחות בלי חשש להתקהלות, בתנאים סטריליים וללא חשש גם בימים אלו. מזל, שכן מסתבר שהביקוש לגבות מעוצבות עולה ככל שאופנת המסכות נוכחת בחיינו, היא מסבירה: "עם כל המסכות על הפנים מאז הקורונה, לגבות יש חשיבות אפילו יותר גדולה בפנים. בעצם הן כל מה שאחראי על ההבעה שלנו כשחצי פרצוף מכוסה וכל מה שרואים זה את העיניים והגבות שהן המסגרת. הקורונה שמה פוקוס על הגבות, הן אחראיות על ההבעה שלנו, הדרך בה נעצב אותן יצרו את המראה אותו אנו רוצות לשדר לסביבה, מראה רך ועדין, או מחוספס יותר, מראה מתחכם, וכו'.

אני לא עובדת עם שבלונות, אלא מודדת את הפנים ובונה את הגבות לפי הפרופורציות והפנים של הלקוחה. לכל אחת הגבות שמתאימות לה בהתאם גם לרצון ולסגנון שלה. אני לא אתחיל לעבוד עם המחט לפני שהיא רואה ומרוצה מהתוצאה הצפויה, אני עושה סקיצה לפני כולל הגוון ואנחנו עוברות יחד על כל השלבים ורק אז יוצאות לדרך.

כשהן רואות את התוצאה, התגובות שלהן, השוק שהן מביטות בעצמן במראה והאושר שלהן זה מה שמניע, ממלא ומספק אותי. כל לקוחה שמגיעה אני מתרגשת ביחד איתה".

ליצירת קשר: קליניקה אור עקיבא, 052-6155789.

לפייסבוק>>

לאינסטגרם>>

בשיתוף רותם שגן גאוי
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully